![]() |
Moeder pest autistische zoon de gevangenis in voor erfenis
Mensen, ik sta met mijn rug tegen de muur. Mijn partner heeft een lichte vorm van autisme en een moeder die dat niet kan aanvaarden en hem er al heel zijn leven mee onderdoor pest.
Wees even met dat mens onder 4 ogen en ze terroriseert je mentaal tot je door het lint gaat. Mij heeft ze een depressie gepest en mijn vriend kan het helemaal niet meer aan. Onlangs is hij een paar keer door het lint gegaan door haar terreur en heeft hij haar geslagen. Hij heeft daar veel spijt van, maar zijn moeder veranderd plots in de nette, beheerste dame, die klacht tegen hem neerlegt, alle psychiaters en hulpverleners tegen hem opzet en plots alles ontkent wat ze gezegd heeft. Ze is gewoon gruwelijk en drijft mijn vriend in een hoek. De jonge man heeft compleet geen zelfvertrouwen meer, is zwaar depressief en geraakt overal in de problemen door haar houding. Ze doet er echt alles aan om hem kapot te maken. Ze had hem ook nooit gewenst en hoopt dat hij zo snel mogelijk gesteriliseerd geraakt, omdat ze kinderen haat en zeker nooit grootmoeder wil worden. Hij is perfect zelfstandig, maar ze gelooft het niet. Ze huurt dokters in om hem vol pillen te stoppen en therapeuten die verder kijken dan hun neus lang is, houdt ze op afstand. Mijn vriend is helemaal opgefokt en weet met zichzelf geen raad meer. Hij verblijft regelmatig bij mij, maar nu is ze ook een lastercampagne tegen mij begonnen en ik ga er ook onderdoor. Dat mens is vals, geslepen, kent geen emoties en speelt gruwelijke spelletjes met mensen. Ze doet alles voor geld, zelfs illegale dingen. Mijn vriend heeft van zijn vader geërfd en ze wil er alles aan doen om dat geld te bemachtigen, dus ook haar zoon gek pesten om hem op te sluiten en volledig beheer van alles te krijgen. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik tegen deze gruwelijke vrouw, die iedereen misleidt en doet geloven dat ze een goede moeder is, moet ondernemen. Mij heeft ze ook al aangevallen. Als ik met haar onder 4 ogen ben, breekt de hel ook los. Mijn moeder heeft haar ook al bezig gehoord en weet ook wat voor een fantaste het is, maar ik weet niet meer wat ik verder tegen haar kan beginnen. Ze zal nooit stoppen voor ze haar doel bereikt heeft: mijn vriend achter slot en grendel, terwijl het de liefste mens is die ik ken en mij maakt ze mentaal kapot. Mijn vriend is dus een slachtoffer van een gruwelijk spel, lijdt er zwaar onder dat hij op zijn moeder geslagen heeft, maar is verder geen gevaar voor de maatschappij. Zijn uitvallen waren gewoon een reactie op jarenlange mentale terreur. Hij heeft compleet geen zelfrespect meer, heeft regelmatig nachtmerries en houdt meer van zijn moeder dan omgekeerd. Zij houdt enkel van het geld dat hij van zijn vader geërfd heeft en waarvan zij vindt dat het haar toekomt. Dat mens is tot alles in staat. Ze heeft compleet geen emoties en doet niet liever dan uit te pakken met leugens, om mij en mijn vriend in een slecht daglicht te brengen. Ik ben van plan om klacht tegen haar neer te leggen. Alleen is ze zo leep alles te doen, als er geen bewijzen zijn. Ze heeft al een beweerd dat mijn vriend haar gelagen had, toonde haar blauwe plekken, maar die waren te vers om zo oud te zijn als ze beweerde. Ze dient ook valse aanklachten tegen hem in. Ze doet ook niet anders dan liegen over hem, om mij bang te maken en de relatie kapot te krijgen. Hij lijdt enorm onder de breuken die ze in zijn verleden heeft bewerkstelligt. Ik wil dat ze stopt met mijn vriend het leven zuur te maken en in haar eigen val trapt. Heeft hier iemand een idee hoe ik het roer moet draaien? |
Hoe oud zijn jullie?
|
Pak haar terug, maak haar kapot in plaats dat dat wijf jullie kapot maakt.
|
Als de zoon meer dan 21 is, dan heeft mama geen poot om op te staan.
Eneuh, ook klacht indienen, al is het maar wegens inbreuk op de privacy. |
Alle contact verbreken en gewoon met zijn tweetjes jullie toekomst tegemoetgaan meiske!
Telefoon niet meer oppakken of haar nummer blokkeren, geen internetverkeer meer. Zorg dat de situaties niet meer uit de hand lopen zodat zij nadien klacht kan neerleggen. Gewoon NEGEREN, begin samen aan jullie toekomst en jullie kinderen en laat je niet meer intimideren. Veel succes. |
Neem een tape recorder mee of tegenwoordig is dat een digitale dictafoon.
Of wanneer ze begint of zo de noodlijn bellen en het geluid afzetten als dat kan, dan wordt alles automatisch vastgelegd op band bij de nooddienst. En dat telt altijd. Een andere optie is het geld aan mij schenken zodat er geen reden meer is.:lol: |
SJezus, wat een pussy-advies hierzo, als iemand je kapot wilt pakken, moet je hem of haar gewoon kapot gaan maken.
Dat wijf mag de strijd niet winnen, koste wat het kost moet jij je vriend + jezelf beschermen, en haar terugpakken. |
Citaat:
Ik persoonlijk ben er nog niet meteen mee weg. |
Citaat:
|
Interessanter zou zijn om beide versies te horen, en dan nog is het zeer moeilijk oordelen.
|
Citaat:
Bedenk dat na verloop van tijd er opnieuw contact zal zijn.Ofwel een normaal familiaal contact,ofwel iedereen met spijt in het hart aan een ziektebed of graf. Ik hoop voor iedereen het eerste geval. |
Citaat:
Je hebt al uit egoïstische overwegingen een kind gebaart, en dan ga je ook nog zijn of haar leven heel zuur maken, wat voor ziek wijf ben je dan? |
Citaat:
Uit wat ik lees woont hij nog bij de moeder. Als hij niet onder voogdij staat, is de oplossing samen te wonen, of LAT relatie. In ieder geval moet hij het huis uit, en contact verbreken. Dan heeft ze geen poot meer om op te staan. Als haat doel collocatie en goederenbeheer is zal ze dat wel bereiken indien hij daar blijft. |
Citaat:
Bijna bij alle erfenissen zijn er discussies,in alle families zijn er zulke kwesties. De manier waarop je hiermee omgaat bepaald je leven.Je maakt je heel druk hierover en loopt verzuurd rond,of je trekt je plan,aanvaard je verlies met de glimlach en loopt zo rond.Zelfs op het paleis in Laken erkend men sommige erfgenamen niet.Het is voor je eigen leven stukken beter om op je eigen benen te staan en met een glimlach rond te lopen. |
Citaat:
Ik heb altijd een glimlach op mijn gezicht. Maar het gaat hier over een vrouw, die haar eigen kind kapot probeert te maken. Als ik het dus goed begrijp, zou jij dat allemaal toelaten, jij zou van je leven een hell laten maken, door zo,n ziek wijf. IK begrijp dat niet, als iemand mij kapot probeert te maken, dan sla ik 10 x zo hard terug. Maar dat doe ik allemaal, wel met een glimlach, hoor. ;-):-D |
Zelfs indien ze hem laat colloqueren heeft ze geen recht op de erfenis van zijn vader.
Waar ze wel (reeds?) recht op heeft is het VRUCHTGEBRUIK op de erfenis (hangt ervan af wanneer vader is overleden, het recht op vruchtgebruik van roerende goederen is nog niet zo heel oud, recht op vruchtgebruik van onroerende goederen (vb. gezinswoning) is al veel langer van toepassing). Maar dan nog is er geen eigendomsrecht voorzien. Indien ze erin slaagt hem in de gevangenis te krijgen is dat geen reden om hem zijn eigen kapitaal te ontzeggen, indien hij gecolloqueerd wordt evenmin en zal de vrederechter zich bemoeien bij elke centiem die van zijn goederen worden betaald. Laat hem gewoon bij jou komen wonen (de man is toch meerderjarig?). Wat eventueel NIET kan is dat hij nu reeds de erfenis van zijn vader zal kunnen opnemen vermits de moeder het VRUCHTGEBRUIK heeft. Hij kan dat vruchtgebruik echter wel afkopen (let op: die % zijn hoog en afhankelijk van de leeftijd van de moeder). |
Citaat:
|
Citaat:
Circe heeft namelijk een belangrijk punt, wanneer jullie meerderjarig zijn kun je gewoon gaan samenwonen en alle contact verbreken en opnemen wat ze zegt, hoe ze reageert wanneer zij contact zoekt. Je moet vooral je hoofd gebruiken en niet je emotie, en zelf niets doen, wat haar " wapens" geeft tegenover jullie. Hoe autistisch is die jongen? Wie begeleid hem? Regel een gesprek met haar in bijzijn van derden, en leg afspraken vast en benoem ook duidelijk om welke reden jullie geen contact willen. Wanneer zij die afspraken niet nakomt die je best in bijzijn van zijn hulpverleners vastlegt, kun je naar een vredegerecht stappen met rapport van die hulpverleners dat de moeder een nefaste invloed heeft op het functioneren van een zoon met handicap en het maken van afspraken, waar jullie initiatiefnemers van waren, niet helpt. Dan staan jullie sterk, moeder niet. Zij heeft dan de keuze, na een periode van rust proberen de relatie weer op te bouwen of niet. Zorg in ieder geval steeds voor aanwezigheid van anderen bij hun contacten, zodat er getuigen zijn van haar gedrag en gemanipuleer. Maar laat steeds een mogelijkheid voor haar, om later wel aan hun relatie te werken, wanneer blijkt dat zij dit kan, zonder haar zoon te terroriseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be