![]() |
50 jaar James Bond
Hij begluurt de vijand op diens grond
en stelt er zich voor als "James, James Bond". In naam van 't Westen werkt hij zich in nesten met zijn collega, liefst knap en blond ... ![]() |
Citaat:
Waaruit blijkt zijn voorkeur voor blond? |
Citaat:
Ik denk dat hij moet werken met de meid die de regisseur voorschrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
Het pietluttig detail dat 007 zich voorstelt als Bond, niet als James, is juist. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Pff ... dat R** niet gehinderd wordt door enige vorm van vrij denken is een understatement. Misschien moet de volgende Bond maar eens een flikker zijn met een partner met voorschort ...
|
Citaat:
:lol: |
[quote]
Citaat:
Jij hebt echt een gedistordeerde persoonlijkheid. Citaat:
zopas nog betrapte op een onleesbare zin die je dan maar snel een edit gaf. |
Citaat:
Citaat:
|
"Vrij denken" houdt o.a. gevoel voor humor en stijfiguren in.
Maar ja, leg dat maar eens uit aan een casuïstieke kastjesdenker. |
Citaat:
:lol: Arme Descartes... |
[quote]
Citaat:
Jij liegt maar op en op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij ten onrechte beschuldigen van fify en zelf fify presteren in je quotes van mij , dat gaat te ver.
Je maakt er echt een zootje van, net zoals van het Nederlands. |
Citaat:
|
Citaat:
Als iedereen zo foutloos schreef als ik, was dit forum een taalhemel. Niettegenstaande ik al jaren in een ander taalgebied leef en geen Nederlands meer te horen krijg. Het enige wat jij kan is pronken met je bigotte taalkommaneukerij van gemeenteklerk, terwijl je wars bent van ook maar enige creatief talent, en toch anderen aanvallen die dat wel in hoge mate bezitten, zoals Descartes Jr |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Is dit donkerblond of licht bruin ?
Aangezien Bond één keer (buiten missie) getrouwd is met onderstaande Tracy, zal dit vermoedelijk zijn voorkeur zijn. (In "On her majesty's secret service") |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be