![]() |
Wij zijn zwanger
Steeds meer hoor ik koppeltjes vertellen dat "ze zwanger zijn".
Nu ging ik ervan uit dat enkel vrouwen zwanger kunnen zijn (nadat ze door mannen BE-zwangerd werden), en ooit in mijnen jongen tijd was een koppel "IN VERWACHTING". Weet iemand hoe het komt dat men niet meer "in verwachting" is, maar wel allebei "zwanger"? |
Citaat:
Mannen willen tegenwoordig laten lijken dat ze zo erg meeleven met de zwangerschap van hun vrouw dat ze al eens durven zeggen dat ze zwanger zijn. Ze dwalen natuurlijk. Alle respect voor zwangere vrouwen maar om dan als man je daar mee te gaan vereenzelvigen is er voor mij een beetje over. |
|
Citaat:
Mannen beklemtonen dat om te benadrukken hoe mannelijk ze wel zijn : het is hun daadkrachtig zaad dat de bitch knockep up heeft. En niet het zaad van een andere speelkameraad van haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol:
|
Oeps, was ik even verbaasd vanwege een draad getitel "Wij zijn zwanger" en geopend door circe. :lol:
Wou net mijn felicitaties neerpennen |
Tja... dat krijg je nu met dat ziekelijke feminisme.
Want het is natuurlijk niet correct dat de vrouw moet afzien om een kind te krijgen terwijl de man enkel zijn zak moet legen. |
Thomas Beatie
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gedoe van de nieuwe man is trouwens veel te ver aan het gaan, vind ik. Mannen en vrouwen gelijk, dezelfde rechten en plichten, okay. Maar fysiek is er een groot verschil en dat moeten we niet proberen te verdoezelen, dat kweekt op den duur ook frustraties. Papa en mama zijn twee heel verschillende persoonlijkheden die niet een beetje de zusjes moeten gaan uithangen! |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve om WC's te repareren en nagels in de muur te kloppen :lol: |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen "wij zijn zwanger"....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be