![]() |
Altijd leute met Laurent (26.000€ per maand): nu een geheime tante
Ja, altijd leute.
Maar willen we zo'n eigenaardige soort van familie-soap aan het hoofd van "ons" land ? Heeft hij dit gedaan "in opdracht" en zo ja, was dit gedekt door de premier? En wat is dan de bedoeling? Of heeft hij dit "alleen" gedaan? En heeft hij daarmee een politieke boodschap willen geven (goede familiebanden? verzoening? mensen bij mekaar brengen in plaats van te scheiden ...), of mogen we dat niet weten? Maar hij deed het, en het heeft politieke consequenties. Al was het maar omdat het in de gazet gekomen is. http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb . krantenartikel: Prins Laurent introduceert opnieuw geheim lid van koninklijke familie Citaat:
|
Natuurlijk worden die buitenechtelijke kinderen niet erkend: anders moeten ze mee in de erfenispotten delen.
Hoe zou je zelf zijn? Zou binnenkort Clémenke misschien op het toneel verschijnen? Het "zoontje zonder papa, maar met de naam van de villa van een mogelijke père"? |
een eeuwige bron van jolijt en vreugde, onze koninklijke familie. Wat ze niet meegekregen hebben op vlak van intellect compenseren ze ruimschoots met onstuitbare voortplantingsdrift. De spagaat tussen streng katholieke burgertjesmoraal enerzijds en achter hun pik aanlopen anderzijds is hilarisch.
|
Citaat:
Zouden ze nu koplopers van Europa zijn? Of kunnen de andere koninklijke huizen het beter verbergen? (Monaco staat met stip op nr. 2 denk ik?) |
Het ga en vermenigvuldig u, brengt allerhande miserie mee.
|
Citaat:
We kunnen in ieder geval vaststellen dat hun volk nog veel dommer is. Die financieren deze grap namelijk. En dan zie je op de VRT ook nog allemaal prominente Vlamen die over elkaar heen kruipen van nederigheid als majesteit daar is. |
Citaat:
Overschot van gelijk. Het getuigt van een bijna ridicule huichelachtigheid en legt de vinger op de pijnlijke wonden van de Vlaamse zelfontkenning. |
Ook Russische dochter?
Heb ooit gehoord dat Prins Karel een Russische dochter had, die zich Anouska liet noemen. Mogelijks is dat nog een andere persoon dan Isabelle Wybo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Paola zei" in onze jonge tijd hadden ze nog al eens dikkere ajuinen als nu", waarbij ze het haar handen 2 bollen maakt ter illustratie. Isabelle antwoord " en courgettes! veel dikker én langer" waarbij ze dit ook uitgebreid toont. Fabiola bekijkt dit allemaal, zwijgt even en antwoord vervolgens: " ik ben wel bijna doof, maar denk dat ik weet over welke mannen ge bezig zijt";-) |
Citaat:
Paola zei" in onze jonge tijd hadden ze nog al eens dikkere ajuinen als nu", waarbij ze het haar handen 2 bollen maakt ter illustratie. Isabelle antwoord " en courgettes! veel dikker én langer" waarbij ze dit ook uitgebreid toont. Fabiola bekijkt dit allemaal, zwijgt even en antwoord vervolgens: " ik ben wel bijna doof, maar denk dat ik weet over welke mannen ge bezig zijt";-) |
Citaat:
Wie is er intelligenter? De familie van uitvreters die, ondanks hun betrokkenheid bij genocide en antineerlandofonisme, er in slaagt zich royaal te laten betalen door de Vlaamse gemeenschap, of Het klootjesvolk dat zwelgt in de avonturen van deze royals en op partijen blijft stemmen die de financiele ondersteuning goedkeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse media hebben hun politieke connecties bij werkelijk elke partij (op het VB na) |
Citaat:
Je hebt een punt... geen enkele partij durft het aan om dat circus van freaks eindelijk eens financieel aan banden te leggen... Onverschoonbaar eigenlijk. Het is echter niet juist dat dit een punt van de vlaamse gemeenschap is, het is identiek aan de andere kant van het land ook. |
Thumbs up for Eberhard. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be