![]() |
Doe alvast uw geldbuidel maar al open
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS
We zullen het geweten hebben! Wanneer gaat dit nu eindelijk eens stoppen? |
Is het niet zo dat Dexia dan geconsolideerd moet worden in de openbare schuld?
In elk geval is het verontrustend dat met de staatsschuld wordt gespeeld zonder dat er voor buitenstaanders afdoende informatie voor handen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dankzij klungel Leterme en co dat we nu met de gebakken peren zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Democratie, ferm overroepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve een paar pipo's die maar bleven roepen 'dat de banken ons niets gingen kosten'... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het moest verder stilgehouden worden, en vooral geen deel gaan uitmaken van de begrotingsbesprekingen. Tot na de verkiezingen dan toch. Benieuwd of de regering de moed zal bijeenrapen om in de begroting 2013/2014 alsnog de nodige reserves aan te leggen. De finale beslissing over een verhoging lijkt echter al uitgesteld te zijn tot begin 2013, op die manier moet Steven Vanackere het niet gaan uitleggen aan Europa als ze de schuldverhoging onder de mat zouden geveegd hebben in de begroting 2013/2014 die ze na de verkiezingen gaan opstellen. Wie in 2014 in de regering komt zal in ieder geval met een paar hele nare verrassingen geconfronteerd worden. Ze gaan de N-VA misschien nog moeten gaan verplichten om in een regering te willen stappen:twisted: |
Citaat:
Citaat:
[/quote] Het onderliggende resultaat voor de eerste zes maanden van 2012 bedroeg 827 miljoen euro [/quote] |
Ik deed mijn geldbuidel al open om er iets in te steken. De geitenboer had toch gezegd dat we nog zouden verdienen aan dexia ? :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij Bart De Wever in levende lijve ontmoet staat hij waarschijnlijk te krijsen om een handtekening, een beetje zoals een tienermeisje voor Justin Bieber. |
Citaat:
Citaat:
En dan nog maar een schamele 827 miljoen winst. Die afschrijving op dochterondernemingen zijn ook verliezen. Trouwens, ik hoor enkel weer goed nieuws van banken, jij mag het van mij geloven, maar ze bestaan nog altijd alleen uit jouw spaarcenten, de rest is schuld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be