Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen zal het met me eens zijn dat op de politieke forums nogal wat afgezwanst wordt dat kant nog wal raakt. Ik las hier net iets van Peace die zegt dat een tweede Franse Revolutie op komst is.
Personen die overmatig op de chatkanalen en de forums zitten, zitten doorgaans niet lekker in hun vel, hebben dikwijls onderontwikkelde sociale vaardigheden en is het internet een uitkomst. Dergelijke personen gebruiken de virtuele contacten op het internet om hun gebrek aan vrienden te compenseren. Zij vinden in hun computer een vlucht uit de werkelijkheid.
'Internetverslaafden vergeten de echte wereld'
Experts op het gebied van verslaving geloven dat er wereldwijd enorm veel internetverslaafden zijn. Een paar jaar geleden kon men er nog om lachen, maar vandaag waarschuwen hulpcentra voor de gevolgen van excessief en overdreven gebruik van het internet. Momenteel is een grote studie aan de gang waaraan meer dan 10000 surfers wereldwijd deelnemen.
Uit eerdere onderzoeken is gebleken dat gedrag van online verslaafden naar verluidt te vergelijken is met andere verslavingsvormen.
Opvallend is echter wel dat webverslaafden zich nog weinig of niets aantrekken van The Real World. Let wel, er kan pas van een internetverslaving gesproken worden als men gemiddeld meer dan 35 uur per week op het net zit.
Vraagje aan Peace: hoeveel uren zit jij gemiddeld op het internet per week? :P
|
Alleeh, je aanvallen op het Vlaams blok hebben niets uitgehaald, integendeel zelfs, nu dan maar persoonlijk aanvallen.
Je doet mij in elk geval eens duchtig lachen.
Ik zit per dag niet zoveel op forums dan het wel lijkt. ik ben welsiwaar meestal ingelogd, maar ik kom zo maar af en toe eens piepen tussen mijn werkzaamheden door. De totale duur dat ik effectief op een forum zit per dag is daardoor gemiddeld weiniger dan 1 uur. Ik zit wel langer op internet omdat ik internet ook professioneel benut. Ik heb er echter geen zicht op hoelang dit is.
Bovenal vind ik jou opmerking aan mijn adres toch een beetje getuigen van je eigen labiele psychische aard. Bekijk het aantal bijdragen dat jij op diverse forums spuwt en zet daar tegenover die van mij. Ik denk dat die beschrijving van jou dan toch eerder bij jou past.
PS. Ik heb meer vrienden dan geld en ik ben niet bepaald arm. 8)
|