Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VTM: Vlaamse Feestdag weinig succesvol (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17748)

Yann 14 juli 2004 09:44

Op de volgende link vind je dat maar liefst 86 % van de stemmers de Vlaamse Feestdag niet meegevierd heeft.

http://cms.vtm.be/poll/savepoll.php?qid=749&sid=2

Zijn de Vlamingen dan zo Vlaams bewust zoals zo velen beweren?

jan hyoens 14 juli 2004 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Op de volgende link vind je dat maar liefst 86 % van de stemmers de Vlaamse Feestdag niet meegevierd heeft.

Wie beweert dat hier? Het tegenovergestelde wordt hier juist aangeklacht!
(benieuwd of ze dezelfde enquete zullen doen over 21 juillet?)

Yann 14 juli 2004 09:48

Ok dan. 8)

Tegendradigaard 14 juli 2004 09:50

der viel dan ook nie veel te vieren he....

thePiano 14 juli 2004 09:55

Citaat:

Bijna de helft van de Vlaams Blok-kiezers vieren ook niet 11 juli. Daaraan zie je dat het enkel en alleen om de vreemdelingen draait bij de Blokkers, maar dat wisten we al. :roll:

Tegendradigaard 14 juli 2004 10:03

We zijn weer aan een rondje veralgemenen begonnen merk ik...
echt een specialiteit van de Blokkers en hun exclusiviteit he..

Everytime 14 juli 2004 10:03

Vergeet ook niet dat er mensen zijn die helemaal niets vieren en die helemaal geen interesse in de 11 juli en 21 juli tralala.

Distel 14 juli 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Bijna de helft van de Vlaams Blok-kiezers vieren ook niet 11 juli. Daaraan zie je dat het enkel en alleen om de vreemdelingen draait bij de Blokkers, maar dat wisten we al. :roll:

Bullshit uiteraard, maar dat wisten we ook al. Ik heb bvb op het BLok gestemd uit protest tegen paars, niet omwille van hun vreemdelingenstandpunt, en ik heb 11 juli ook niet gevierd.

jan hyoens 14 juli 2004 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Vergeet ook niet dat er mensen zijn die helemaal niets vieren en die helemaal geen interesse in de 11 juli en 21 juli tralala.

Moet jij niet voor uw tv zitten en met volle borst de mayonaise zingen? 8)

schild en vriend 14 juli 2004 10:08

Het gaat hier dan ook om een poll bij vtm kijkers, die nauwelijks representatief kunnen genoemd worden voor de vlaamse bevolking. Zo zouden de mensen eerder naar tien om te tien gaan kijken dan de vlaamse feestdag te vieren. Klinklare onzin als je het mij vraagt!

Hingis 14 juli 2004 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Moet jij niet voor uw tv zitten en met volle borst de mayonaise zingen? 8)

" Allons enfants de la patrie " :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

thePiano 14 juli 2004 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Bullshit uiteraard, maar dat wisten we ook al. Ik heb bvb op het BLok gestemd uit protest tegen paars, niet omwille van hun vreemdelingenstandpunt, en ik heb 11 juli ook niet gevierd.

Uit protest tegen paars op diep bruin/zwart stemmen, je zal maar gek zijn. :roll:

Distel 14 juli 2004 10:16

Citaat:

Citaat:

Uit protest tegen paars op diep bruin/zwart stemmen, je zal maar gek zijn. :roll:

Eerder realistisch. Probeert u hier trouwens het onderwerp te veranderen nu ik aangetoond heb dat uw veralgemening over "de Blokkers" kant nog wal raakt? Het zou niet de eerste keer zijn...

thePiano 14 juli 2004 10:20

Citaat:

Citaat:

Eerder realistisch. Probeert u hier trouwens het onderwerp te veranderen nu ik aangetoond heb dat uw veralgemening over "de Blokkers" kant nog wal raakt? Het zou niet de eerste keer zijn...

Meeeuuuuh!

Distel 14 juli 2004 10:25

Citaat:

Citaat:

Meeeuuuuh!

Ja dus. :lol: :lol:

Everytime 14 juli 2004 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schild en vriend
Het gaat hier dan ook om een poll bij vtm kijkers, die nauwelijks representatief kunnen genoemd worden voor de vlaamse bevolking. Zo zouden de mensen eerder naar tien om te tien gaan kijken dan de vlaamse feestdag te vieren. Klinklare onzin als je het mij vraagt!

Het is toch de realiteit. De meeste Vlamingen hebben geen interesse in de politiek en al die communautaire brol. Vandaar misschien dat de Vlaamsgezinden een verschil tussen de "echte Vlamingen" en de "valse Vlamingen" maken.

Vlaanderen Boven 14 juli 2004 10:27

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schild en vriend

Het is toch de realiteit. De meeste Vlamingen hebben geen interesse in de politiek en al die communautaire brol. Vandaar misschien dat de Vlaamsgezinden een verschil tussen de "echte Vlamingen" en de "valse Vlamingen" maken.

En dat voor degene die een tijdje geleden nog zei dat iedere Vlaming met zijn vlag wappert. Allez, het gaat er op vooruit.

kangoo 14 juli 2004 10:30

*KNIP*

Geen persoonlijke aanvallen.

Peter Johan

Iskander 14 juli 2004 10:37

Ik zou absoluut niet weten waarom ik deze Vlaamsche Feestdag moet vieren... :?

Distel 14 juli 2004 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iskander
Ik zou absoluut niet weten waarom ik deze Vlaamsche Feestdag moet vieren... :?

Er bestaat dan ook helemaal geen Vlaamsche feestdag. Wel een Vlaamse.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be