![]() |
Heb jij nog ambitie ?
Ik ken jullie niet , en ja er zijn verschillende mensen .
De ene mens is tevreden met een gewone job en 1500 €, zolang hij kan eten en drinken en wonen . Je hebt in deze categorie mensen die nogal vastklampen aan een job en daar jaren blijven zitten, anderen zijn iets avontuurlijker en gaan naar een nieuwe uitdaging . De andere mens wenst zich eerder vast te klampen aan een zekerheid met een goed inkomen zoals vb een ambtenare job . Maar Ik , en ik hoop ik ben niet alleen , heb onvoldoende spirit en voldoening in een job , ik moet kunnen ondernemen en iets zelfstandig doen . Maar , met de moeilijkheden en belemmerenigen die de staat ons oplegt en haar financiele crisis die de overheid niet weet te handteren , is een zelfstandige onderneming niet meer rendabel , niet meer aangenaam , en ben je niet meer vrij te handelen en creatief te zijn . Dat stokt mijn ambitie om hier verder te gaan . EN U ? |
Citaat:
In iedere crisis wordt het kaf van het koren gescheiden. En bij iedere nieuwe crisis (want er zijn er velen) staat er opnieuw veel kaf tussen het koren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be