![]() |
Meisje met 'vagina' T-shirt van school gestuurd
Meisje met 'vagina' T-shirt van school gestuurd
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...gestuurd.dhtml halloooow 8O ??!! Zijn die wel preuts genoeg !!?? Als ge hier naar school gaat met 'lul' T-shirt , hoe zou men reageren ?? Wij droegen vroeger ook t-shirts met opschriften er op !! |
Komaan. Wat denk je zélf ? Een 'kind' met een béétje opvoeding denkt er niet aan om op die manier over straat te lopen, laat staan naar school te gaan.
Heeft niets met preutsheid te maken. Wel met opvoeding. De school is de springplank naar een professioneel leven. Ik zie geen enkele bankbediende op die manier naar zijn/haar werk gaan. Slechte smaak wordt blijkbaar met de paplepel ingegoten. |
Citaat:
Als je scholen niet toestaat dat ze toekijken op de deftigheid van kledij, dan heb je binnen de kortse keren terug uniformen en heb je niks keuze meer. |
Citaat:
Ik had er ook eentje gezien , Fuck me, NEW ! Vrije meningsuiting is wel aan twee kanten . Als meisjes dergelijke T shirt's dragen, sta je dan nog verstelt dat ze door minder labiele gasten er worden op aangesproken . En opvoeding , amai , ik vraag me af welke ouder zijn kind dergelijke T shirt laat dragen . |
Citaat:
Naar school, lijkt ook meereen modeschow aan het worden nu. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een uniform invoert, doe het dan wel goed: één versie voor iedereen aan een betaalbare prijs. En niet zoals nu, om het even wat zolang het maar de juiste kleur is. Maar die competitie zul je nooit helemaal wegnemen, wees maar gerust dat de rijkere ouders ervoor zullen zorgen dat zoon- of dochterlief een sjiek horloge, pen, bril of kaftpapier meeneemt naar school. |
Citaat:
Zo voorkom je dat de school een 'modeshow' gaat worden, met alle miserie voor de minder gefortuneerden onder ons. |
Ik ben ook ooit naar huis gestuurd wegens een t-shirt. Was van The Sisters of Mercy: Fuck Me And Marry Me Young.
|
Ik vind het woord 'vagina' en de T shirt niet aanstootgevend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uniformen, het toonbeeld van autoriteit. Iedereen in de lijn lopen. bah! Vuiligheid is dat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Cradle Of Filth en Marduk hadden er destijds ook zo eentje waarvoor mensen van school zijn gestuurd.
Bijlage 87915 Bijlage 87916 |
Af en toe wat choqueren, doet de maatschappij wakker blijven.
Ja laten we af en toe choqueren! |
Nirvana T-Shirtjes uit de jaren 90.
![]() |
Dat shockeren met een laag zelfbeeld was typerend voor de grunge destijds.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be