![]() |
Veli Yüksel doet het weer!
Citaat:
Propere jongen die Yüksel! Benieuwd of de gevestigde media ons artikel zullen overnemen. Clint heeft alvast laten weten dit wél te doen. Voor de anderen zal dit misschien slechts een 'incidentje in de marge' zijn... We zullen zien. |
Citaat:
Bovendien raad ik je aan om je toch een beetje te informeren vooraleer onzin de wereld in te sturen. De Ramadan is al een tijdje gedaan en komt elk jaar voor, niet alleen in verkiezingstijd. Dit voorstellen als een "nieuw feit" is dus onzin. Het ligt er wel heel duidelijk op dat jullie Yüksel alleen maar bashen omdat hij van Turkse afkomst is. Wat jullie niet kunnen verdragen, is dat er een Vlaams parlementslid is van Turkse afkomst. Wat jullie dus eigenlijk willen, is een rassencommissie die kandidaten omwille van "raciale onzuiverheid" kan weren. Welnu, de Vlamingen walgen in hun grote meerderheid van dergelijke voorstellen. |
bij alle partijen zitten er mensen die zo'n dingen doen. Zie mijn reactie in het topic "oproepingsbrief"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan natuurlijk betreuren dat Veli Yüksel op communautaire basis een achterban mobiliseert (i.c. de gemeenschap Gentenaars van Turkse afkomst n.a.v. de Ramadan), maar het eindresultaat is wel dat de stemmen en bekommernissen van deze mensen worden geïntegreerd via een Vlaamse centrumpartij. Om het met een boutade te zeggen: ik heb liever dat ze zich bij CD&V engageren dan bij Sharia4Belgium. Rechts Actueel zou liever meer Sharia4Belgium hebben, om meer te kunnen polariseren, maar dat is niet in het belang van de gemiddelde Vlaming. Die heeft op zich niets tegen minderheden, zolang zij niet radicaliseren en op een positieve manier in de samenleving zijn ingebed. |
Hier is niets mis mee.
|
Citaat:
Citaat:
|
En dat grote talent is lijsttrekker van CD&V.
Om u krom te lachen. |
@Kallikles
ai, die zit |
Citaat:
En nu nog iets dat de heer Deckers niet graag zal lezen: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat iemand moslim is en op een CD&V lijst staat is natuurlijk niet koosjer ( :rofl:), maar daar blijft elke partij vrijblijvend in. In feite heeft het artikel gelijk over dat papiertje, en denk maar niet dat de andere parlemtariers zich hier wel aan houden. |
Citaat:
Rechts Actueel is overigens geen organisatie, maar slechts een nieuwswebstek. De intentieverklaring kan u via een link bovenaan de webstek nalezen. |
Citaat:
|
Citaat:
me dunkt is dat helemaal niet kosher! niet als Turk en evenmin als Belg. |
Citaat:
Trouwens: het is geen verkiezingspropaganda hé. Hij wenst die mensen een gelukkig ramadanfeest, net zoals vele anderen kaartjes sturen voor kerst of nieuwjaar. Op die kaarten gaan ze ook zetten wie ze zijn hoor. Nergens begint hij over "stem cd&v op 14 oktober " of zoiet hé. Ik zou me meer storen indien hij zijn portvrijdom misbruikt. Vandaar dat ik wil weten of de enveloppe gefrankeerd is of niet. |
Citaat:
Het reglement moet dan maar aangepast worden. Wellicht is het zuiverste: - portvrijdom afschaffen voor parlementairen - briefpapier met hoofding van het parlement kan tegen kostprijs plus een concurrentietoeslag aangeschaft worden door de parlementair, in onbeperkte hoeveelheden. Of de Yuk in dit geval over de lijn gegaan is, durf ik dus niet zeggen. Maar ik hoop wel dat men het uitpluist. . |
Citaat:
Dat is veel belangrijker wat mij betreft dan het feit dat iemand van turkse origine andere mensen van turkse originge een prettige ramadan wenst |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be