![]() |
Ik geef toe: geen belastingsregering! Toch niet voor Dehaene
We begrijpen Dehaene !
Hij heeft tijdens zijn lange loopbaan een fraai belastingssysteem op poten gezet. Iedereen begrijpt hem. Alleen ... we begrijpen niet waarom er nog iemand op de tsjeven stemt. http://trends.knack.be/economie/nieu...etter-RNBDAGKN titel: Dehaene betaalt slechts 2,58 procent belastingen op 3,2 miljoen euro winst tekst: Citaat:
|
Toch blijven veel mensen voor hen stemmen...
|
Citaat:
Ik vraag me af of de fiscus hierover ook zo moeilijk zal doen als bij een modale ondernemer die vergeet te melden op zijn fiscale fiche 281.20 dat hij zijn GSM ook gebruikt voor privégesprekken en bijgevolg door cowboy Crombez een boete van 309% aan zijn broek heeft? Als "man met vrienden" denk ik van niet. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er een hel bestaat waar dit soort individuen als Dehaene of Rudy "NIA" De Leeuw naar toe gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geeft al lang de voorkeur aan horeca waar niet het logo van Stella, Jupiler of Coca-Cola uithangt.
|
Citaat:
Ik zou graag VLD stemmen nu, maar ik ben nog niet vergeten dat VLD heeft ingestemd met extra belasting op tal van voordelen alle aard. Ik ben alvast geen kuddedier door op die partij te zullen stemmen, ik denk niet dat er veel mensen dat zullen doen. Liberalen zijn tenminste in eer en geweten met zichzelf als ze zich verrijken door belastingontwijking (iets wat normaal is me dunkt). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze man dus wel de CD&V gemaakt tot wat het vandaag is, en is bovendien een van de grondleggers van de federale staat Belgie.
Wat anders kan men verwachten dan dat het een achterbakse profiteur van de bovenste plank zou zijn.... |
Dehaene zetelt al een hele tijd in het Europees Parlement waar hij enerzijds een riante vergoeding voor opstrijkt (ik dacht €16.000 per maand) en anderzijds wetten stemt die betrekking hebben/hadden op de bankensector (toen hij voor Dexia werkte) en de biersector (AB Inbev). Van belangenvermenging gesproken...
Iemand zonder ooglappen moet de dag van vandaag vaststellen dat politici in het algemeen geen haar verandert zijn: ze klampen zich vast aan de macht ook al verliezen ze vijf verkiezingen na elkaar en ze zijn nog steeds door en door corrupt. |
Wat is het probleem feitelijk? Hij krijgt opties toegewezen, betaalt daar belastingen op bij toewijzing, is dus vies gescheten wanneer de waarde van die aandelen begint te zakken, maar omdat de aandelen nu gestegen zijn moet iedereen moord en brand schreeuwen?
|
Citaat:
En als ze dan zeggen dat ze dat niet hebben, maar wel iets van dat fabriekske van den dikke Dehaene, dan zeg ik duidelijk erbij waarom ik dat niet moet hebben. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be