![]() |
Hugo Camps zou zich....
Als een vis in het water voelen in een of ander communistisch of islamitisch paradijs waar men ook de oppositie monddood maakt, in sommige gevallen zelfs letterlijk.
Bron: De Morgen. http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...tml?show=react |
Die man is echt een zure strontzak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In zijn stukje komt Meneer Camps Hugo met het begrip 'representatieve objectiviteit' op de proppen.
Ik weet niet goed wat ik daaronder mag verstaan, maar kan het toch niet laten me af te vragen of er dan ook zoiets als 'directe objectiviteit' bestaat (naar analogie met 'representatieve' resp. 'directe' democratie). :? |
Was hij niet geslaagd voor een examen bij de rode zender?
|
Hoezo de media te rechts? De Standaard heeft net nog toegeven dat een column voor hen productief is als ze de N-VA stemmen kost.
|
Ah, het gaat over de VRT.. Weet er iemand ook maar enigszins wat hij Verstraeten precies verwijt?
|
En dan heeft zulk een azijnpisser nog het lef om te verklaren: Kathleen Cools doet haar best als grieperige tegenstem, maar haar collega van 'Terzake' neemt niet eens meer de schijn weg van (nationalistisch) favoritisme.
Dus Cobra Cools is voor deze zure kwal diegene die de VRT nog rechthoudt.:roll: |
De dag dat het er écht gaat om spannen (2014?) acht ik mensen als Camps in staat om tussen de regels door op te roepen tot geweld.
|
Die stoute Camps toch!
|
Gaan ze tegenwoordig ieder psychiatrisch patiënt aan het woord laten?
|
GeConstipeerde nep intellectueel
|
Citaat:
tegen 2014 zal hij letterlijk oproepen tot geweld tegen alles wat te Vlaams is in zijn ogen. daar twijfel ik geen seconde over. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet dat verzuurd chagrijnig stuk journaiile zich eens afvragen hoe de wereld zou reageren als Bart De Wever het voorstel zou doen om Hugo Camps te verbieden zijn anti-Vlaams haatproza nog te publiceren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be