Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het 'meisje' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177702)

circe 11 oktober 2012 17:31

Het 'meisje'

What's in a name zal je zeggen.

Maar waarom wordt iemand van 24 een "meisje" genoemd en als "niqabmeisje" vertederend vermeld, terwijl ze twee agentes met een kopstoot arbeidsongeschikt maakte?

Me dunkt is de term "kopstootmoslima" hier een pak beter op zijn plaats.

Ze krijgt gewoon "overlastboete" om twee agentes arbeidsongeschikt te kloppen! dat is de moeite!

http://www.vandaag.be/binnenland/107...-is-klaar.html

manta 11 oktober 2012 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6362568)

Maar waarom wordt iemand van 24 een "meisje" genoemd en als "niqabmeisje" vertederend vermeld, terwijl ze twee agentes met een kopstoot arbeidsongeschikt maakte?

Ze krijgt gewoon "overlastboete" om twee agentes arbeidsongeschikt te kloppen! dat is de moeite!

Ze is een "jongere" ??? :-D

quercus 11 oktober 2012 19:20

Citaat:

Ze zouden haar beter het niqabwijf noemen. Of de niqabteef ...8-)

Tamam 11 oktober 2012 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6362677)
Ze zouden haar beter het niqabwijf noemen. Of de niqabteef ...8-)

Het niveau van de man die zo verlichtend en lyrisch post over Israel.

maddox 11 oktober 2012 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6362721)
Het niveau van de man die zo verlichtend en lyrisch post over Israel.

En Tamam, hoe noemt U dan een "vrouw" die willens nillens de wet overtreed en dan nog eens weerstand bied tegen een gerechtvaardige arrestatie?

Tamam 11 oktober 2012 21:01

IK ga allesinds geen termen als "teef" of "niqabwijf" gebruiken.. moet je redelijk laag voor vallen.

Dixie 11 oktober 2012 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6362787)
En Tamam, hoe noemt U dan een "vrouw" die willens nillens de wet overtreed en dan nog eens weerstand bied tegen een gerechtvaardige arrestatie?

voor tamam is dit een heldin dat is duidelijk:roll:

maddox 11 oktober 2012 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6362843)
IK ga allesinds geen termen als "teef" of "niqabwijf" gebruiken.. moet je redelijk laag voor vallen.

Dat beantwoord de vraag totaal niet.

Maar zonder uw "vriendelijke" omschrijving ga ik mijn gedacht even voor mij houden.

Maar wees niet ongerust. Teef komt niet niet voor in mijn omschrijving.

daiwa 11 oktober 2012 23:03

Citaat:

Juist ja, iemand die beambten in functie een kopstoot geeft moeten we nog wat pamperen. :roll:

koe de poing 11 oktober 2012 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6362572)
Ze is een "jongere" ??? :-D

Baby Bush zijn cocaïnegebruik op zijn 31ste werd toch ook afgedaan als een jeugdzonde :-)

koe de poing 11 oktober 2012 23:06

Voorts ben ik allang blij dat dit topic niet gaat over De Hoop

Klarekijk 11 oktober 2012 23:09

Citaat:

We weten inmiddels dat in Uw kringen , met geweld ageren heel normaal is .

zullen we haat ingekapselde kopstoottrut noemen dan ?

cookie monster 12 oktober 2012 03:40

Citaat:

Hadden die agenten haar met rustgelaten , dan was er niets aan de hand !! :lol:

btw: MIJN geschreven bovenstaande = sarcasme !!!!

Serieus nu: Wet = wet !!!!
Wie de wet overtreedt , moet de gevolgen dragen !!!!

Tamam 12 oktober 2012 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6363036)
We weten inmiddels dat in Uw kringen , met geweld ageren heel normaal is .

zullen we haat ingekapselde kopstoottrut noemen dan ?

Goeike... welke kringen mogen dit zijn? Vertel op.

maddox 12 oktober 2012 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6363312)
Goeike... welke kringen mogen dit zijn? Vertel op.

En welk is uw koosnaampje voor deze geweldige jongedame die model moet staan voor een nieuw model tent?

Mahalingam 12 oktober 2012 11:04

Er zal vast wel een nieuwe richtlijn voor de politie komen. Dat nikab's en boerka's wel eens gevaarlijke kopstootmoslima's kunnen bevatten.

roger verhiest 12 oktober 2012 11:25

"geweldloze burgerongehoorzaamheid" ??

Tamam 12 oktober 2012 12:26

Dat de flikken zich eens bezig houden met echte criminelen lastig te vallen. En neen daarmee wil ik niet zeggen dat ik het heb voor de niqab.

De politie is te laf om de jonge boefjes aan te pakken, dus gaan ze wat vrouwen die over straat lopen bekeuren in de plaats.

Gemakkelijk, maar is daarmee het probleem van de veiligheid in sommige Brusselse wijken opgelost? Neen.

Trouwens, er zijn twee zijden aan het verhaal ivm wie het eerst geweld pleegde.

Iedereen die logisch nadenkt weet dat een kopstoot uitgedeeld wordt door iemand die in een vaste houdgreep zit en niets anders kan doen.

Ik geloof niet zomaar de versie van de politie.

Jullie schelden op deze vrouw omwille van haar fundi-klederdracht, en dat er verzet met geweld geweest is met de aanhouding. Niet genoeg om zomaar plat te gaan schelden.

maddox 12 oktober 2012 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6363518)
Dat de flikken zich eens bezig houden met echte criminelen lastig te vallen.De politie is te laf om de jonge boefjes aan te pakken, dus gaan ze wat vrouwen die over straat lopen bekeuren in de plaats.

Waarom zou een agent daar nog tijd insteken? Hij/zij maakt meer kans op promotie door de 5000ste snelheidsbekeuring uit te schrijven, dan wat klappen te vangen van een zwerm straattuig en die dan tegen de combi zien te zeiken, terwijl de agent/agente nog formulier 37Bis, bijlage Z aan't invullen is.
Eneuh, die vrouw was in overtreding. In andere woorden, een criminele.
Citaat:

En neen daarmee wil ik niet zeggen dat ik het heb voor de niqab.
Waarom dat nog vermelden?

Citaat:

Gemakkelijk, maar is daarmee het probleem van de veiligheid in sommige Brusselse wijken opgelost? Neen.
Mag het opgelost worden? En hoe? Blijkbaar werkt met rust laten en er geld blijven in pompen niet echt.
Citaat:

Trouwens, er zijn twee zijden aan het verhaal ivm wie het eerst geweld pleegde.

Iedereen die logisch nadenkt weet dat een kopstoot uitgedeeld wordt door iemand die in een vaste houdgreep zit en niets anders kan doen.Ik geloof niet zomaar de versie van de politie.
En ik ga er van uit dat de vrouw gewoon aan't provoceren was. Zoals de relletjes nadien prima bewezen.
Citaat:

Jullie schelden op deze vrouw omwille van haar fundi-klederdracht, en dat er verzet met geweld geweest is met de aanhouding. Niet genoeg om zomaar plat te gaan schelden.
Ik heb vanzijnleven nog nooit fysieke problemen gehad met een agent. Vriendelijk en beleeft blijven is een goed begin.
Dus ik ga er van uit dat iemand die klappen krijgt van een agent al op dat vlak misging. En schelden op een provocatrise. Is dat dan een misdaad?

Tamam 12 oktober 2012 12:42

Politie geweld gebeurt ook soms zonder provocatie of aanleiding, genoeg voorbeelden hiervan in het verleden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be