maddox |
12 oktober 2012 12:39 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam
(Bericht 6363518)
Dat de flikken zich eens bezig houden met echte criminelen lastig te vallen.De politie is te laf om de jonge boefjes aan te pakken, dus gaan ze wat vrouwen die over straat lopen bekeuren in de plaats.
|
Waarom zou een agent daar nog tijd insteken? Hij/zij maakt meer kans op promotie door de 5000ste snelheidsbekeuring uit te schrijven, dan wat klappen te vangen van een zwerm straattuig en die dan tegen de combi zien te zeiken, terwijl de agent/agente nog formulier 37Bis, bijlage Z aan't invullen is.
Eneuh, die vrouw was in overtreding. In andere woorden, een criminele.
Citaat:
En neen daarmee wil ik niet zeggen dat ik het heb voor de niqab.
|
Waarom dat nog vermelden?
Citaat:
Gemakkelijk, maar is daarmee het probleem van de veiligheid in sommige Brusselse wijken opgelost? Neen.
|
Mag het opgelost worden? En hoe? Blijkbaar werkt met rust laten en er geld blijven in pompen niet echt.
Citaat:
Trouwens, er zijn twee zijden aan het verhaal ivm wie het eerst geweld pleegde.
Iedereen die logisch nadenkt weet dat een kopstoot uitgedeeld wordt door iemand die in een vaste houdgreep zit en niets anders kan doen.Ik geloof niet zomaar de versie van de politie.
|
En ik ga er van uit dat de vrouw gewoon aan't provoceren was. Zoals de relletjes nadien prima bewezen.
Citaat:
Jullie schelden op deze vrouw omwille van haar fundi-klederdracht, en dat er verzet met geweld geweest is met de aanhouding. Niet genoeg om zomaar plat te gaan schelden.
|
Ik heb vanzijnleven nog nooit fysieke problemen gehad met een agent. Vriendelijk en beleeft blijven is een goed begin.
Dus ik ga er van uit dat iemand die klappen krijgt van een agent al op dat vlak misging. En schelden op een provocatrise. Is dat dan een misdaad?
|