![]() |
6
Duvel Moortgat is dit jaar reeds het 6de bedrijf dat de Brusselse beurs verlaat.
Nooit waren er zo weinig bedrijven genoteerd op de Brusselse beurs. Het valt niet uit te sluiten dat de Brusselse beurs er mee ophoudt. Erg slecht nieuws voor onze economie zei de VRT reporter. Onlangs interviewde Verduyn (actua TV) de 200 rijkste belgische industrielen. Hij zei dat die ALLEMAAL België aan het verlaten waren met hun fabrieken en geld. Leve het marxisme!! |
Geef die eens ongelijk. Het grootste voordeel, geschoolde en vlijtige werknemers is gewoon aan verdampen.
Het grootste nadeel, een geldvampier als overheid, vol met ambtenaren die zichzelf moeten bewijzen dat ze nut hebben, wat resulteerd in een kafkaiaans kluwen van regeltjes en wetten, wordt er gewoon niet beter op. |
Citaat:
|
't is niet omdat je de beurs verlaat dat je vertrekt met je geld en fabrieken he
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
het jammere is dat belgie eerst volledig zal moeten in elkaar stuiken alvorens we kunnen opnieuw opbouwen in Vlaanderen.
Tenzij dat de klassieke belgonenpartijen opeens het licht zien, wat mij sterk zou verbazen |
Citaat:
De goede verstaander begrijpt dus dat de Belgische instorting toe te juichen is. |
Citaat:
Ik spreek mij niet uit over dat vertrek van die welvarende mensen. Er vertrekken er 200 en hoeveel komen erbij ? Arnaut is niet de enige die hier zijn geld komt parkeren. |
Dus binnenkort misschien een DUVEL uit China. Proost. :lol:
|
pLoost
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flink zo! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige voorwaarde is dat je onmiddellijk uitstapt uit het huidige Europese vehikel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be