![]() |
Is Bart De Wever een echte Antwerpenaar ?
Volgens Patrick Janssens zijn in Antwerpen migranten uit Brugge welkom. Voor sommige senioren van het stad moet de band van wat dichter zijn.
Wat is Uw mening ? |
Moderator sluit deze draad aub? Dit is spam.
|
I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment.
new york real estate attorney I don’t know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. |
Citaat:
|
Bart De Wever is geboren in Mortsel.
|
Hij zegt continu bescheiden te zijn en in alle nederigheid te werken. Terwijl iedereen hem niet wil geloven. Echte Antwerpenaar dus.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal allochtonen : beken !
|
Citaat:
En heeft Di Rupo trouwens geen dubbele nationaliteit? Heeft of had hij niet de Italiaanse nationaliteit? |
K&k
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bolleke,en indien dat het geval is?
Een dubbele nationaliteit voor Di Rupo? Wat ik betwijfel. Waarom specifiek zijn "eventuele" dubbele nationaliteit in vraag stellen? Er lopen er in onze contreien,zo duizenden rond. Daarover geen vragen? En laat me je vertellen,dat die Rachid's en Abdoellah's,meer steun en macht hebben,hoe ongelooflijk het moge klinken,dan Di Rupo. Ik ben geen Di Rupo stemmer,ook geen sos,maar ik vind het flauw,om een publieke figuur daarop aan te vallen. Snel succes verzekerd,uiteraard. Bij de geimporteerde halhallers,ligt dat iets moeilijker,nietwaar? ZION. |
Is Caroline Gennez een echte Mechelse?
|
Leuk te zien dat het voornamelijk de anti-BDW'ers zijn die kennelijk bloed-und-bodem filosofieën aanhangen door hem geen Antwerpenaar te vinden.
Mja, de nazi's waren dan immers ook sossen |
Citaat:
|
Is den Bart een echte Antwerpenaar? Valse Antwerpenaars zijn er toch niet zeker.
Is Sofie Van Mol van Mol? Neen, zij is van Aaantwaaarpe, maar haar overoverovergrootvader is van Moll (toen nog met twee leukes geschreven astemblieft). Is Guy Mortier van Mol? Ja hij is van Mol, heel lang geleden toen hij nog in het kanpenkoor zong in de dekenale kerk. Is Caroline Gennez van Mechelen? Neen zij is van Sint-Truije, toen ze nog goed kon tennissen, maar ook al op jonge leeftijd aangestoken was door de bitch-microbe. Is Roland Duchâtelet van Sint-Truiden? Neen, ik weet niet van waar hij is, maar toen hij nog communist was, maakte hij de straten van Leuven onveilig, het schijnt zelfs dat hij niet verlegen was van een partijtje schaduwboksen met zijnen toebak. Is prins Amadeo van zijn vader? Ja, maar men is nog aan het uitzoeken van dewelke. Is Vive La Belgique van smurfendorp? Neen, hij is van een ander merk kabouters, die in een sprookjesland wonen uit lang vervlogen tijden.... @ Geachte Heer threadstarter: sorry dat ik zo'n bericht post, maar ik dacht echt dat dit K&K was, en ik kon het niet meer wissen, want ik vind mijn gom niet meer. |
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...02/percentages
![]() ![]() Strikvraag: Wie van bovenstaande is niet van Antwerpen ? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...-water-is-nog/ Wie van de boveste |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be