Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VRT doet echt zijn best. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177767)

kwantum 12 oktober 2012 19:30

VRT doet echt zijn best.

De laatste weken heeft de VRT echt zijn best gedaan om elke dag de NVA dag een beetje belachelijk te maken.
De VRT misbruikt mijn belastingsgeld om partij te kiezen. Een schande. Voor mij voldoende reden om kost wat kost proberen te vermijden belasting te betalen, laat staan te ontwijken. Ik begrijp niet waarom de rechtse kandidaten nog zo beleefd blijven op VRT. Cools en Verstraeten moeten gewoon defitg uitgemaakt worden van linkse rotmentaliteit.

Munglik 12 oktober 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6363975)
De laatste weken heeft de VRT echt zijn best gedaan om elke dag de NVA dag een beetje belachelijk te maken.
De VRT misbruikt mijn belastingsgeld om partij te kiezen. Een schande. Voor mij voldoende reden om kost wat kost proberen te vermijden belasting te betalen, laat staan te ontwijken. Ik begrijp niet waarom de rechtse kandidaten nog zo beleefd blijven op VRT. Cools en Verstraeten moeten gewoon defitg uitgemaakt worden van linkse rotmentaliteit.

Voorbeelden?

mkb 12 oktober 2012 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6363986)
Voorbeelden?

Momenteel zitten Leterme, De Gucht en Annemans vrolijk in Terzake wat N-VA te bashen, uiteraard zonder een N-VA'er aan tafel voor wederwoord.

kwantum 12 oktober 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6363986)
Voorbeelden?

Niet nodig. Als je dat niet ziet met je ogen toe ben je blind.

kwantum 12 oktober 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6363997)
Momenteel zitten Leterme, De Gucht en Annemans vrolijk in Terzake wat N-VA te bashen, uiteraard zonder een N-VA'er aan tafel voor wederwoord.

Wel ja, 't was weer van datum. En dan diene NVA'er belachelijk maken in dat filmpje omdat hij een papiertje gebruikt. Tot daar toe, maar Verstraeten kon het niet nalaten om het aan tafel NOG eens in te wrijven. Als openbare oproep gesponserd met mijn belastingsgeld is dat een schande.

fonne 12 oktober 2012 21:07

Citaat:

Wat zouden de VerhaalLoze Demagogen anders moeten doen dan N-VA bashen. Eigen ideeën hebben ze al lang niet meer. De kijker zal de juiste conclusie wel trekken.

kwantum 14 oktober 2012 17:08

De eerste uitslagen komen binnen en de VRT laat zich al van de slechtste kant zien:
"De Wever heeft geen andere oplossing dan met Spa te regeren". Dikke bullshit uiteraard. De VRT is weer aan het dagdromen.
Ik hoop dat De Wever alles uit de kast haalt om SPa eruit te kieperen. En dat zal hij ook proberen.

En nu op VRT niks anders dan frontale aanvallen op NVA moeten aanhoren, 6 jaar lang... Met mijn belastingsgeld dan nog! Ik betaal voor een zender met een rotmentaliteit. Erg toch, neen?

Munglik 14 oktober 2012 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6365999)
De eerste uitslagen komen binnen en de VRT laat zich al van de slechtste kant zien:
"De Wever heeft geen andere oplossing dan met Spa te regeren". Dikke bullshit uiteraard. De VRT is weer aan het dagdromen.
Ik hoop dat De Wever alles uit de kast haalt om SPa eruit te kieperen. En dat zal hij ook proberen.

En nu op VRT niks anders dan frontale aanvallen op NVA moeten aanhoren, 6 jaar lang... Met mijn belastingsgeld dan nog! Ik betaal voor een zender met een rotmentaliteit. Erg toch, neen?

Met wie gaan ze anders regeren?

kwantum 14 oktober 2012 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6366044)
Met wie gaan ze anders regeren?

Als ik u hoor ben je van het soort dat zelfs vlug vlug een coalitie zou vormen om NVA geen burgemeester te geven. Het zal gebeuren in vele gemeenten. Ja, dat noemen ze dus democratie. Democratie met een dikke linkse saus.
De Wever moet coalitie aangaan met Vlaams Belang en Open VLD.
Neen, nog liever met Spa hé?
Tegen 2014 loopt NVA dan leeg, terug naar Vlaams Belang.

Munglik 14 oktober 2012 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6366122)
Als ik u hoor ben je van het soort dat zelfs vlug vlug een coalitie zou vormen om NVA geen burgemeester te geven. Het zal gebeuren in vele gemeenten. Ja, dat noemen ze dus democratie. Democratie met een dikke linkse saus.

Met de grootste verliezers. :lol:

kwantum 14 oktober 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6366123)

Ja, inderdaad, en zo Spa gewoon aan de kant zetten. Perfecte democratische oplossing.

Munglik 14 oktober 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6366338)
Ja, inderdaad, en zo Spa gewoon aan de kant zetten. Perfecte democratische oplossing.

Bedankt voor uw steun aan Di Rupo I.

Jan van den Berghe 15 oktober 2012 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6366122)

BdW gaat geen coalitie aan met het Vlaams Belang. Nooit. Daarvoor is er te veel persoonlijke rancune in het spel.

kwantum 15 oktober 2012 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6367145)
BdW gaat geen coalitie aan met het Vlaams Belang. Nooit. Daarvoor is er te veel persoonlijke rancune in het spel.

Blijkbaar. Dan moet hij maar bij de duivel te biechten en bij SPA kruipen. Dat is pas echt verraad aan zijn kiezers.

Libro 15 oktober 2012 18:17

Citaat:

Nu is het VB ineens wel van tel....

Libro 15 oktober 2012 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6366123)

Zo gaat het in de Belgische politiek.

BWarrior 19 oktober 2012 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6367145)

Hoe gaat hij dan ooit aan 50% raken?

Bolleke Wol 19 oktober 2012 16:02

http://forum.politics.be/showthread.php?t=173925

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be