![]() |
VRT doet echt zijn best.
De laatste weken heeft de VRT echt zijn best gedaan om elke dag de NVA dag een beetje belachelijk te maken.
De VRT misbruikt mijn belastingsgeld om partij te kiezen. Een schande. Voor mij voldoende reden om kost wat kost proberen te vermijden belasting te betalen, laat staan te ontwijken. Ik begrijp niet waarom de rechtse kandidaten nog zo beleefd blijven op VRT. Cools en Verstraeten moeten gewoon defitg uitgemaakt worden van linkse rotmentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste uitslagen komen binnen en de VRT laat zich al van de slechtste kant zien:
"De Wever heeft geen andere oplossing dan met Spa te regeren". Dikke bullshit uiteraard. De VRT is weer aan het dagdromen. Ik hoop dat De Wever alles uit de kast haalt om SPa eruit te kieperen. En dat zal hij ook proberen. En nu op VRT niks anders dan frontale aanvallen op NVA moeten aanhoren, 6 jaar lang... Met mijn belastingsgeld dan nog! Ik betaal voor een zender met een rotmentaliteit. Erg toch, neen? |
Citaat:
|
Citaat:
De Wever moet coalitie aangaan met Vlaams Belang en Open VLD. Neen, nog liever met Spa hé? Tegen 2014 loopt NVA dan leeg, terug naar Vlaams Belang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be