![]() |
Op dit forum raken wordt moeilijker
Hebben jullie dat ook, dat je niet meer via politics.be op 't forum geraakt?
Enkel nog rechtstreeks via een andere link die je op google of zo vindt? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Via www.politics.be -> forum -> more forum lukt dit altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik raad je aan die chrome er af te gooien. Ik heb het 2x voorgehad dat na een update "die ik niet gevraagd had en waarbij mij niets gemeld werd", alles van mijn chrome verdwenen was. 't is te zeggen enkel mijn bookmarks waren nog te recupereren. Maar alle extensies en de layout was verdwenen en naar "default" gereset. Na moeizaam een gedeelte te herstellen gebeurde dit nog eens een 2-tal maanden later. En uiteraard is er totaal geen support voor chrome, dit in tegenstelling tot Firefox.
Na alles verwijderd te hebben van Chrome met een normale uninstaller en daarop nog een extra register scan met een massa verwijderingen krijg ik nog steeds berichten en automatische updates van chrome terwijl er niets meer van chrome op m'n PC zit. Voor mij hoeft het niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Want dat laatste is een conditio sine qua non om alle rommel weg te krijgen. Ik zal eens zien of CCleaner nog iets vind. Alhoewel ik de originele uninstaller van Chrome nu kwijt ben. Ik gebruikte Revo Uninstaller Pro (betalend voor de pro) om Chrome weg te halen en kan je verzekeren dat dat alles weghaalt. Mogelijk gebruikt Chrome van Google nog andere truukjes. Ik had destijds Chrome met Ashampoo Uninstaller geinstalleerd en zie dat ik daar nog een bestandje heb dat exact kan verwijderen wat er bij het installeren is opgezet (dat programma maakt een screenshot voor en na het installeren), en dat dus mogelijk niet opgemerkt werd door het Revo verwijder programma. |
ik zal ma nie zeggen hoe ik altijd met 1 klick binnegeraak ik vind het te handig om het kwijt te spelen
|
Citaat:
Om terug te komen tot de initiele vraag. Ik gebruik FireFox (in feite PaleMoon wat nog iets beter is), bookmarks en cookies accepted uiteraard (url=http://forum.politics.be/). Voor het inloggen met PW is er bij mij de extensie "Secure Login" en uiteraard "Last Pass". De Opera fans kennen dat van "Wand Login" Als ge dan nog niet binnen geraakt zult ge wel heel stout geweest zijn en misschien geband zijn. En wie nog Internet Explorer gebruikt is een onverbeterlijk kieken. :mrgreen: of een ware noob. In principe om een lang verhaal kort te maken hoef ik dus maar op de bookmark te klikken die ik hierboven gaf en ik zit binnen. |
Citaat:
Voor het verwijderen van een programma gebruik je best niet de originele uninstall mogelijkheid. Die laten sporen na. Belangrijk: Eens je een programma hebt verwijderd via CCleaner, ga naar het menu "register" om de mogelijke restanten op te kuisen. |
Citaat:
Denk daar toch maar eerst eens over na. Juist, de concurrentie van IE biedt produkten die het voor de klant gemakkelijker en flexibelder maken, maar dan wel ten koste van veiligheid en privacy. Wie het wereldje van browsers echt kent kiest momenteel nog steeds voor "internet explorer". Internet explorer schrikt velen af omdat er voor heel wat gebruikers te veel onbegrijpbare maar toch zeer cruciale opties zijn. |
Ja, na je 2 laatste posts gelezen te hebben denk ik dat ik toch alle computergerelateerde gesprekken met jou ga stoppen, wegens te ver van elkaar verwijderde meningen.
Nog echter even dit wat jij zogezegd met CCleaner zou kunnen doen !!! Een trial herinstalleren nadat die voorbij is ? Kan misschien al eens heel toevallig lukken. Maar weet dan dat bij het installeren een trialprogramma, meestal zeg ik (99%), ergens iets in het register zet, zonder de minste verwijzing naar dat programma. Het is dan ook totaal uitgesloten dat CCleaner kan weten waar dat is. Er zijn slechts enkele uninstaller-programma's die zoiets keer op keer klaargespeeld krijgen. Dat zijn de programma's die een image maken vooraleer je iets installeert en nadat je iets geinstalleerd hebt en eenmaal geactiveerd hebt. Dus zolang dat bij CCleaner niet gebeurd mag je het wel vergeten om een trial terug te installeren. Het zijn de registerverwijzingen naar een programma die CCleaner kan verwijderen niet meer of minder. Alle register-items zonder verwijzing naar dat trial programma of de naam van de fabrikant ervan kan CCleaner onmogelijk vinden. Daar al eens over nagedacht ?? En andere browsers dan IE onveiliger vinden dan IE zelf, ja dat is te gek voor woorden. Al eens nagedacht over het feit dat alle veiligheidslekken in browsers of andere software van MS eerst door andere fabrikanten van veiligheidssoftware ontdekt word ? Of dergelijke lekken gewoon onmogelijk bij andere browsers kunnen optreden ? Soms word dat door MS stiekem verholpen bij een update. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe je ding en los uw kloterij zelf op. Sorry dat ik je ego heb geraakt. Uw wijsheid heb ik alleszins niet nodig. Ik hoop dat je met de jaren iets wijzer wordt. Allez, amuseer je nog wat met Firefox. Sta mij toe hiermee toch eens te lachen. |
Citaat:
|
Internet Explorer is zo lek als een mandje volgens beveiligingsexperts
Kom nog even een linkje om het af te leren voor de betweter die mij voor hetzelfde uitmaakt.
Beveiligingsexperts roepen het al langer: Internet Explorer is zo lek als een mandje. Maar nu ook Microsoft zelf alarm slaat en zelfs de Duitse overheid afraadt om deze populaire webbrowser te gebruiken, lijkt er pas echt iets aan de hand. Is Microsofts browser nog wel veilig? Uiteraard want Rudy heeft het gezegd. Weel zonder argumenten, maar is dat nodig ? http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...l-veilig.dhtml De ware experts aub .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be