![]() |
Iedereen heeft gewonnen
Ik vind de dag van de verkiezingen altijd plezant. De uitzendingen met de tussentijdse resultaten, de grafieken, de reacties van de politici,...
Het eest grappige vind ik echter de reacties 's avonds van de politici dat ze allemaal gewonnen hebben. Er is quasi nooit iemand die eerlijk durft toe te geven dat ze verloren hebben. Als ze zwaar verloren hebben, maar toch net iets minder dan in de peilingen is het een goed resultaat. Dezelfde peilingen die ze voor de verkiezingen afdoen als 'het zijn maar peilingen, de echte komt op de dag van de verkiezing'. Ik ben eens benieuwd voor morgen. |
ik denk dat de meeste onder ons wel al kunnen voorspellen wat elke partij zal zeggen
|
Behalve De Zever, die morgen zeer zwaar op zijn bek zal vallen. Wat een klap zal hij krijgen! :-(
Na zijn spectaculaire nederlaag zal hij niet kunnen doen alsof hij gewonnen heeft he? In plaats daarvan zal hij nog de calimero uithangen... misschien de voeten van Janssens goed likken? :-) Wait & see! |
Ik hoop in ieder geval dat de VLD zwaar afgemaakt wordt na hun vuile 'campagne'. Eens zien wat ze dan gaan zeggen.
|
Citaat:
Aan jouw avatar te zien, ga jij (na de verkiezingen?) onderhandelen met mijnheer De Wever over een confederale staat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals wie laatst lacht..... het vel van de beer verkopen..... |
Citaat:
Walen willen zeker geen confederatie, het is een val. Liever onmiddelijk splitsen! En je kan de koning bewaren, hij is niet nodig in de Franse Republiek! Maar is het mogelijk onder te handelen met iemand die zijn verantwoordelijkheden vlucht? Ja we hebben twijfels over De Zever zijn bekwaamheid. |
Citaat:
|
Citaat:
is het zo moeilijk om gewoon te reageren? |
Over de verkiezingen, we zullen wel zien morgen zeker :)
iedereen zal wel ergens winnen. |
Iemand die echt het Rassemblement Wallon steunt zou logischerwijze trouwens geen problemen hebben met De Wever of met andere Vlaamse regionalisten.
|
Citaat:
Werken bijgod, de rillingen lopen al over de rug. Neenee, dan liever opnieuw iemand zoeken die de facturen betaalt voor u hé |
Wel,N-VA en de PVDA+ zijn duidelijke winnaars....
Het CD&V heeft goed standgehouden op de plaatsen waar ze dat wilden en konden doen,de gemeentes en de kleinere steden.(ik wil opmerken dat op menige plaats dara het kartel met N-VA en onafhankelijken nog bestaat!).. Groen lijkt zich weer een plaatsje te veroveren... Maar SPa en O-VLD zullen "creatief" moeten zijn,gelukkig voor hen hebben ze nog een paar relevante en sterke bastions... |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben eens benieuwd wie De wever in 14 opvolgt :) homans? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be