![]() |
BDW ondankbaar tegenover VB kiezers
Overal blijken grote percentages van het VB naar de NVA te gaan, toch zegt BDW in zijn speech dat er nu een einde komt aan de bakermat van extreem rechts...
Beetje ondankbaar tegenover de mensen die hem hun vertrouwen gegeven hebben. Mocht ik in A'pen wonen en nu op nva gestemd hebben ipv het VB zou ik zeggen: wablief? Dat was dan ook de laatste keer! Of ben ik de enige met dit gevoel? |
Ik denk dat de grootste ondankbaarheid wel eens zou kunnen komen uit de coalitiegesprekken...;-)
Eens zien of er echt verandering kan komen of dat hij er terug van dezelfde bij haalt... |
Neen, de Nationale Volks Armee heeft wat last van schizofrenie, meer niet.
Dewever gaat het nooit aankunnen, zeker en vast niet met zijn fysieke constitutie nu. Het lijkt alsof die vent pure antifreeze door z'n aderen heeft pompen, what the fuckie fuck... De commentaar bij Linda over "petje aan en petje af" (verschil lokaal nationaal) sprak ook al boekdelen over de ware aard van het beiiiisje.. |
Citaat:
Je haalt de kiezer en de partij waarop die stemmen door elkaar, kiezers stemmen om veel redenen op partijen . 100% akkoord met het programma van de partije waarop ze kiezen zal bij heel weinig kiezers het geval zijn. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Antwerpen verdient dus wat het zal krijgen, en daar zullen geen 10 BDW´s ooit nog iets aan kunnen veranderen. |
Ach de verliezers willen hun verlies goedpraten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het begin aarzelend, dan wordt het een trend, daarna vrije val. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel mensen in mijn buurt, die vroeger VB stemden hebben gezegd dat ze moeten meegaan op "the winning wave", want met het VB is het een verloren stem geworden aangezien de traditionele partijen ondemocratisch zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die ideologie moet partijen overschrijden |
Bart De Wever was op 14/10 zot van glorie en maakte echte beginnersfouten.
Ook zijn ploeg moet op de blote poep krijgen wegens hemeltergend amateurisme. Zijn ploeg heeft gefaald in de bescherming van hun goudhaantje en hem flagrant in de steek gelaten. Zijn ploeg is nog altijd niet op de hoogte dat de NVA niet meer kan surfen op de welwillende golven van de media. Zijn ploeg begrijpt nog steeds niet dat de media hard maar correct moet worden "begeleid" als ze de NVA tegemoettreden. In één beweging is de media er in geslaagd de NVA via hun leider neer te zeten als een ongezellige cynische en arrogante naijveraar. FOUT FOUT FOUT.... Gelukkig heeft BDW nu nog jaren tijd om "ondanks" de media zijnimago van supperslimme vlaams nationalist terug op te bouwen. Laat deze week een les zijn voor de propagandaploeg van de NVA. |
het zijn geen "VB-kiezers" als ze kiezen voor een andere partij
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be