Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Vlamingen zijn geen "RACISTEN" meer! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177844)

nickb 14 oktober 2012 20:31

Vlamingen zijn geen "RACISTEN" meer!

Dankzij de zware nederlaag van het Vlaams Belang (een verlies van 23,8%) zijn de Vlamingen in de ogen van vooral allochtonen niet langer racisten! :-D

Ik vind het een prachtige dag, ook al heeft Patrick Janssens niet mogen winnen!

F.B. 14 oktober 2012 20:37

toch wel hoor... Heb altijd vb gestemd.. heb deze keer gewoon tegen de stadslijst gestemd.

Maak je maar geen zorgen hoor, ik heb nog altijd een even grote bloedhekel aan de moehamedaanse verrijking.

nickb 14 oktober 2012 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Störm (Bericht 6366557)
Wie kan het wat schelen wat die allochtonen al dan niet denken?

Heel veel mensen.

nickb 14 oktober 2012 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6366565)
toch wel hoor... Heb altijd vb gestemd.. heb deze keer gewoon tegen de stadslijst gestemd.

Maak je maar geen zorgen hoor, ik heb nog altijd een even grote bloedhekel aan de moehamedaanse verrijking.

Wat het vooral betekent is dat wanneer die stempel volledig verdwijnt, er heel veel onderwerpen niet langer taboe gaan zijn. Nu is er altijd het stopwoord "Racist!". Wat VBers nooit beseft hebben is dat ze hun stem juist het TEGENOVERGESTELDE bereikten. Het VB in een cordon sanitair, heel veel onderwerpen over allochtonen taboe,...

manta 14 oktober 2012 20:41

't Zijn gewoon dezelfde kiezers en dus dezelfde mensen die een keertje voor een andere partij gestemd hebben hoor...

E. Migrant 14 oktober 2012 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6366547)
Dankzij de zware nederlaag van het Vlaams Belang (een verlies van 23,8%) zijn de Vlamingen in de ogen van vooral allochtonen niet langer racisten! :-D

Jaja! De redenen waarom vroeger 1 op 3 Antwerpenaren en 1 op 4 Vlamingen op VB stemden, zijn met de komst van BDW ineens als sneeuw voor de zon verdwenen!

:lol: :lol:

nickb 14 oktober 2012 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6366582)
't Zijn gewoon dezelfde kiezers en dus dezelfde mensen die een keertje voor een andere partij gestemd hebben hoor...

De allochtoon op de straat denkt niet zo. Ik verzin het niet zelf, het is realiteit. Ik weet al maanden dat het VB zwaar zou verliezen, dat het NVA zou winnen in Antwerpen, en dat het SPA als tweede zou eindigen. Het is op basis van wat er in de media verschijnt.

Als dit in Marokkaanse kringen aan bod komt, dan is de reactie altijd en overal "Belgen (met zegt niet Vlamingen) zijn geen racisten meer...". Het is trouwens altijd in die context dat men over Vlamingen spreekt, namelijk of het een "racist" is of niet. "Geen racist" betekent een goede persoon. Men neemt dus altijd aan dat men een racist is als men iets verkeerds tegen een allochtoon zegt. Dat is dus erg vervelend, omdat ze hiermee niet verder kijken dan de zin "Het is een racist, en daarom...!".

Ik hoop dus dat er nu een einde komt aan die gedachtegang, want mensen in groepen zetten (door beide kanten) hoort niet in een samenleving. Er kunnen zo meer onderwerpen vrij besproken worden en zo krijg je ook meer oplossingen.

Pericles 14 oktober 2012 21:10

Citaat:

Wees gerust Dewever is evenmin opgezet met de import van analfabeten met een middeleeuws wereldbeeld en hij zit niet in het cordon. :-D

Vigilante VL 14 oktober 2012 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6366654)
Wees gerust Dewever is evenmin opgezet met de import van analfabeten met een middeleeuws wereldbeeld en hij zit niet in het cordon. :-D

Warm en koud = lauw

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Al zijn die nog steeds beter dan geen heelmeesters.

manta 14 oktober 2012 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6366609)
De allochtoon op de straat denkt niet zo. Ik verzin het niet zelf, het is realiteit. Ik weet al maanden dat het VB zwaar zou verliezen, dat het NVA zou winnen in Antwerpen, en dat het SPA als tweede zou eindigen. Het is op basis van wat er in de media verschijnt.

Als dit in Marokkaanse kringen aan bod komt, dan is de reactie altijd en overal "Belgen (met zegt niet Vlamingen) zijn geen racisten meer...". Het is trouwens altijd in die context dat men over Vlamingen spreekt, namelijk of het een "racist" is of niet. "Geen racist" betekent een goede persoon. Men neemt dus altijd aan dat men een racist is als men iets verkeerds tegen een allochtoon zegt. Dat is dus erg vervelend, omdat ze hiermee niet verder kijken dan de zin "Het is een racist, en daarom...!".

Ik hoop dus dat er nu een einde komt aan die gedachtegang, want mensen in groepen zetten (door beide kanten) hoort niet in een samenleving. Er kunnen zo meer onderwerpen vrij besproken worden en zo krijg je ook meer oplossingen.

Alleen al het feit dat u mensen die voor het VB stemmen racist noemt maakt duidelijk dat u de partijstandpunten niet begrijpt...:?
Maar het maakt ook duidelijk wat een ravage de jarenlange brainwashingoperaties van de traditionelen tot gevolg hebben...

Dixie 14 oktober 2012 21:21

Citaat:

Ik vind het een prachtige dag

ik ook, trouwens Vlamingen zijn NOOIT racistisch geweest
edit vele 'nieuwe' Vlamingen' daarintegen

Munglik 14 oktober 2012 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6366678)
ik ook, trouwens Vlamingen zijn NOOIT racistisch geweest

Er zijn blijkbaar toch veel antisemieten in Vlaanderen?

Distel 14 oktober 2012 21:25

Citaat:

Wat eigenlijk alleen maar bewijst wat voor debiliteit de brandmerking van de VB-kiezer als racist eigenlijk was.

Dixie 14 oktober 2012 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6366681)
Er zijn blijkbaar toch veel antisemieten in Vlaanderen?

yep wat wil je met zoveel allahtonen...

Munglik 14 oktober 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6366690)
yep wat wil je met zoveel allahtonen...

En je collega forumleden?

Dixie 14 oktober 2012 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6366693)
En je collega forumleden?

om het forum valt het nog mee...

Zenit 14 oktober 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6366609)

Er bestaan geen groter racisten dan moslims. Ze hebben er hun eigen racistisch taaltje voor :gelovigen versus kaffirs.
Moslimas mogen uit islamitisch-racistische motieven nog steeds niet omgaan met kaffers.

Diego Raga 14 oktober 2012 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6366577)
Wat het vooral betekent is dat wanneer die stempel volledig verdwijnt, er heel veel onderwerpen niet langer taboe gaan zijn. Nu is er altijd het stopwoord "Racist!". Wat VBers nooit beseft hebben is dat ze hun stem juist het TEGENOVERGESTELDE bereikten. Het VB in een cordon sanitair, heel veel onderwerpen over allochtonen taboe,...

Benieuwd om eens te zien, welke onderwerpen geen taboe meer zullen zijn, als NVA de eerder genoemde problemen met allochtonen op tafel gooit, zoals hun oververtegenwoordiging in criminaliteit, werkloosheid, sociale uitvreterij enz.
Voor je 't weet zal Bartje en z'n ploeg vlug met dat uitgenaaide stopwoord geconfronteerd worden, vooral door de 'correcten' die als vanouds op de barricaden staan voor de belangen van hun importkiezers.

Nog even, en de NVA zal ondervinden wat VB al 30 jaar meemaakt.

manta 14 oktober 2012 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6366719)
Benieuwd om eens te zien, welke onderwerpen geen taboe meer zullen zijn, als NVA de eerder genoemde problemen met allochtonen op tafel gooit, zoals hun oververtegenwoordiging in criminaliteit, werkloosheid, sociale uitvreterij enz.
Voor je 't weet zal Bartje en z'n ploeg vlug met dat uitgenaaide stopwoord geconfronteerd worden, vooral door de 'correcten' die als vanouds op de barricaden staan voor de belangen van hun importkiezers.

Nog even, en de NVA zal ondervinden wat VB al 30 jaar meemaakt.

Was er niets over teveel vreemdelingen in sociale woningen?
't Zal rap een racistische partij zijn...:?

Pericles 14 oktober 2012 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6366735)
Was er niets over teveel vreemdelingen in sociale woningen?
't Zal rap een racistische partij zijn...:?

Voorrang voor Vlamingen , die weinig verdienen doch steeds sociale lasten hebben betaald op migranten die dat niet hebben gedaan. (aldus Dewever).
Het zal inderdaad vlug een racist zijn. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be