![]() |
Vlamingen zijn geen "RACISTEN" meer!
Dankzij de zware nederlaag van het Vlaams Belang (een verlies van 23,8%) zijn de Vlamingen in de ogen van vooral allochtonen niet langer racisten! :-D
Ik vind het een prachtige dag, ook al heeft Patrick Janssens niet mogen winnen! |
toch wel hoor... Heb altijd vb gestemd.. heb deze keer gewoon tegen de stadslijst gestemd.
Maak je maar geen zorgen hoor, ik heb nog altijd een even grote bloedhekel aan de moehamedaanse verrijking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Zijn gewoon dezelfde kiezers en dus dezelfde mensen die een keertje voor een andere partij gestemd hebben hoor...
|
Citaat:
:lol: :lol: |
Citaat:
Als dit in Marokkaanse kringen aan bod komt, dan is de reactie altijd en overal "Belgen (met zegt niet Vlamingen) zijn geen racisten meer...". Het is trouwens altijd in die context dat men over Vlamingen spreekt, namelijk of het een "racist" is of niet. "Geen racist" betekent een goede persoon. Men neemt dus altijd aan dat men een racist is als men iets verkeerds tegen een allochtoon zegt. Dat is dus erg vervelend, omdat ze hiermee niet verder kijken dan de zin "Het is een racist, en daarom...!". Ik hoop dus dat er nu een einde komt aan die gedachtegang, want mensen in groepen zetten (door beide kanten) hoort niet in een samenleving. Er kunnen zo meer onderwerpen vrij besproken worden en zo krijg je ook meer oplossingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Al zijn die nog steeds beter dan geen heelmeesters. |
Citaat:
Maar het maakt ook duidelijk wat een ravage de jarenlange brainwashingoperaties van de traditionelen tot gevolg hebben... |
Citaat:
edit vele 'nieuwe' Vlamingen' daarintegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslimas mogen uit islamitisch-racistische motieven nog steeds niet omgaan met kaffers. |
Citaat:
Voor je 't weet zal Bartje en z'n ploeg vlug met dat uitgenaaide stopwoord geconfronteerd worden, vooral door de 'correcten' die als vanouds op de barricaden staan voor de belangen van hun importkiezers. Nog even, en de NVA zal ondervinden wat VB al 30 jaar meemaakt. |
Citaat:
't Zal rap een racistische partij zijn...:? |
Citaat:
Het zal inderdaad vlug een racist zijn. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be