![]() |
Janssens huilt uit op schouders van Gène Bervoets
De titanenstrijd in antwerpen is beslecht, een beeld geeft meer dan 1000 woorden
![]() http://www.gva.be/dossiers/gemeenter...-bervoets.aspx |
Als flamingant en nva-lid kan ik uit dat feit geen politieke relevantie halen.
. |
![]() Hier geniet ik nu eens echt van zie. Da ventje verdient ni beter. Ik ga hier eens goed op drinken. En bleit maar goe, gij vuile smeerlap! :vlaander::belgievl::clapping::clapping::clapping: :belgievl::vlaander: |
Het is een man die écht van Antwerpen houdt alsof het zijn eigen kind is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Patrick is 10 jaar burgemeester, en dat spreekt al voor zich. |
Leedvermaak...
Een verfoeilijke eigenschap. |
Citaat:
Ik geniet ervan dat dat stuk ongeluk zich nu aan t bezuipen is om zijn ontgoocheling kwijt te raken, de sukkel! |
Citaat:
Ze kunnen nu mekaar troosten die bende loosers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zou beter wat minder onbeschoft zijn tegen verplegend personeel en de alimentatie voor zijn kinderen op tijd betalen (van horen zeggen hé). :roll: |
Waarschijnlijk is hij gewoon beginnen bleiren van schaamte ... Zou ik ook doen, moesten ze mij wijsmaken dat het een goed idee is om zo in elke bus van Antwerpen binnen te vallen:
![]() |
Ik vind het geen leedvermaak voor mezelf eerlijk gezegd, het is gewoon de realiteit. Ik vind het eerlijk gezegd een mooie foto die de harde realiteit van de politiek toont, het is 1 foto die het resultaat van de verkiezing in Antwerpen samenvat.
De een zijn carriere wordt gekraakt als de ander de zijne wordt gemaakt, het hoofdstuk Janssens is voorbij ondanks dat hij zo veel stemmen haalt en nog altijd een indrukwekkende score behaalt. Je moet alleen maar kijken hoe klein de andere partijtjes zijn om door te hebben dat deze man er toch maar in geslaagd is de andere partijen zo klein te krijgen. Hoe zei de Winter het ook al weer: "Als de olifanten vechten, dan wordt het gras vertrappeld" |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Tja. Hij heeft het zelf hard willen spelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be