![]() |
Stadslijst : hoeveel Spa?- hoeveel Cévéépéé
Heeft iemand al de rekensommetjes gemaakt?
|
hoe reken je dat uit?
een extrapolatie van het aantal kopstemmen? En wat dan met lijst-stemmen -> proportioneel toekennen in relatie tot het aantal kopstemmen? |
Citaat:
Samen met VLD, 6 zetels. N-VA kan dus een meerderheid vormen zonder SP.A als ze wil (23+4+2=29) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen Antwerpen (stadsdistrict) BEZALI (Berendrecht - Zandvliet - Lillo) Ekeren Merksem Deurne Borgerhout Berchem Wilrijk Hoboken |
Citaat:
|
Citaat:
meer postjes. Meer zeg ik U!! |
Citaat:
Alleen vraag ik mij af hoe dit technisch in zijn werk gaat. Je komt samen op in kartel en toch ga je apart zetelen. Beetje bizar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom geraken die laatste 7 bureaus eigenlijk niet geteld ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of in 't kort: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schepenen moeten, denk ik, ook in de gemeenteraad zitten? Dan is Schiltz geen mogelijkheid.
Met nog 7 bureaus te tellen heeft CD&V 4 of 5 verkozenen: Heylen, Van Peel, Bastiaens en Patrick Janssens (de naamgenoot) op basis van hun voorkeurstemmen en dan misschien nog Voeten, als de lijststemmen nog niet uitgeput zijn. Trouwens nog een vraag: er zijn voor Antwerpen 7 bureau's nog niet geteld. Maar voor de districten zijn er zowel in Antwerpen, Merksem, Deurne en Wilrijk nog 2 bureaus te gaan. Da's 8? Dus ene hebben ze kunnen ingeven voor stad en niet voor district. Toch maar vreemd, weet er iemand wat er aan de hand is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be