![]() |
nva+vb = meerderheid
Zou hij de ballen hebben?
N-VA 23 zetels VLAAMS BELANG 5 zetels Samen 28 van 55 |
Citaat:
|
Het zal in ieder geval een goed backup plan zijn indien de rest het nog in hun kop zou halen om een cordon sanitair tegen de NVA te vormen zoals in de federale verkiezingen..
|
Citaat:
partij. Ik denk dat dit heel duidelijk was voor het Vlaams belang. Als de N-VA het zonder de CD&V kan klaarspelen, herinner dat ze buiten gezet geweest zijn in het kartel (en dat de kiezer dit afgestraft heeft). Dat deze partij het als enige en op zijn eentje voor elkaar krijgt om het Vlaamse Belang te counteren en nu alle zetels af te nemen. Dan kan de N-VA het ook alleen afwerken zonder het Vlaams belang. Ik zie hem niet meewerken met een partij die hij de smet noemt van Antwerpen. |
Dan zal het enige alternatief groen+openvld erbij nemen zijn. Openvld kan misschien nog meedenken met hen, maar groen.. Alleszins beter dan de sossen er bij te pakken want dan kan hij zijn reputatie beter in het wc doortrekken.
Dus ik denk dat het NVA-GROEN-OPENVLD zal worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen strafbare uitspraken doet. Het Vlaams Belang daarentegen... Ik denk dat momenteel het Vlaams Belang een backup plan nodig heeft, wat zeg ik, een complete herinstallatie of misschien wel is het tijd voor een nieuwe computer omdat de oude ouderwets geworden is ? Maar ik geef Mr Dewinter gelijk in zijn standpunt en visie, nu is de partij in zijn natuurlijke habitat. Het was logisch dat deze partij veel zetels ging verliezen aan een gematigde versie. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo |
Citaat:
Ik zie niet direct de andere partijen. Al zou ik het wel grappig vinden dat de partij van de arbeid erin zou zitten. Tenslotte zijn ze ook voor arbeid (adelt). |
Citaat:
|
Citaat:
Het kartel ( de "Stadslijst" ) was enkel van dienst tijdens de verkiezingsdag als samengestelde lijst. Zij zouden nadien zetelen onder hun respectievelijke partij-benamingen. In theorie zijn beiden dus apart te benaderen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amerika waren de Indianen ook eerst. Dat was ook geschiedenis. Een mooie geschiedenis, maar de tijden veranderen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be