![]() |
Breaking news : Quick toch minister van pensioenen af
Volgens de krant van W-Vl zou hij burgemeester worden van Kortrijk :
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...0194017810.htm Later meer, waarbij ik al uitkijk naar de reactie van SDC ! |
enerzijds vind ik het niet kunnen dat de Quickie zo rond stefaan de clerq dribbelt,
anderzijds, de CD&V ziet er zelf niet op tegen om dezelfde strategie toe te passen in andere gemeentes dus... |
Citaat:
Maar inderdaad het is CD&V die hetzelfde vuile spelletje speelt op andere plaatsen. |
Geloof ik niets van. NVA gaat niet met open VLD, SP&A en Groen! samen. Die hun programma's liggen te ver uiteen en het ruikt van ver naar een voorakkoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een hele stoelendans in de regering dus. De begroting zal nog wat moeten wachten, eerst moeten Paul Magnette en Quickie vervangen worden.
Milquet, Onkelinx en Turtelboom werden bij de verkiezingen vernederd en zullen op wraak zinnen. |
Citaat:
|
De papieren zijn getekend. CD&V krijgt een koekje van eigen deeg.
Wraak voor Halle. |
Het is nu officieel dat Q burgemeester wordt. Het lijkt mij inderdaad ook een voorakkoord die er "totaal niet was" (zei hij vooraf in debat op VRT).
|
in ieder geval weer wat schepenen erbij voor de N-VA.
toch geen schrik om de verantwoordelijkheid te nemen blijkbaar? |
Quickie kiest eiren voor zijn geld. 6 jaar burgemeester, in plaats van nog anderhalf jaar af te zien in een non regering en dan keihard afgestraft te worden. Opportunister kan niet, maar het is wel leuk om te zien dat de CD&V keihard gepakt wordt en al zeker omdat het Declercq is. Fantastisch!
|
Een luid en welgemeend OEF.
|
Dus N-VA dekt de aftocht van de VLD ? Van Quickenborne heeft zijn exit uit de regering te pakken. De Croo kan zijn plaats innemen en op die manier zonder veel gezichtsverlies het voorzitterschap aan iemand anders laten. Dus N-VA schenkt die degoutante partij nog een burgemeester extra. Dan vind ik Stefaan Declercq toch echt en betere keuze. Hij betaald natuurlijk wel de prijs voor het smerige spel dat cvp elders speelt = de anti nva coalities
|
N-VA dekt niemand af.
N-VA rekend af met CD&V voor Halle. En dat recht in het hart van de CD&V: Kortrijk. En Decoene heeft ook nog een rekening te vereffenen met De Clerck, voor 2008. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Di Rupo heeft duidelijk te kennen gegeven zijn post van premier niet op te geven voor dat van burgemeester van Mons, waar een stroman in zijn plaats geplaatst wordt. Dus ook hij houdt dit inderdaad achter de hand moest het federaal plots gedaan zijn. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be