![]() |
Islam-partij in Brussel ?
Citaat:
|
Da's het zwakke punt van een democratie: het is perfect mogelijk voor ondemocratisch ingestelde mensen om op een democratische wijze aan de macht te komen.
Die één zetel is nog maar het begin trouwens. |
Citaat:
ben ik het volkomen met u eens !! |
Citaat:
En er mag niet vergeten worden dat vrijheden binnen de democratie niet absoluut kunnen/mogen zijn. Er zouden nu al mechanismen in werking moeten treden die, zoals in dit geval, politieke partijen weren die de grondwet niet (gaan) respecteren. Er kan gediscussieerd worden over het feit dat die islampartij nog niets misdaan heeft, waarbij 'nog niets' het belangrijkste is. Een partij die vrouwen als tweederangsburgers beschouwt, kan en mag nooit evolueren in een democratisch land. |
Citaat:
![]() btw: Zelfs partijen die algemeen hun gat vegen met de mensenrechten , kan en mag nooit evolueren in een democratisch land. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet toegeven dat deze uitspraak natte vingerwerk is want ik ken hun programma niet eens maar hun naam doet me vermoeden dat ze dezelfde ongrondwettelijke standpunten als hun fascistische ideologie zullen innemen. |
Citaat:
|
ISLAM in Brussel.
nva in Antwerpen (en andere steden)... |
Citaat:
|
Citaat:
In de moskees werd er opgeroepen om PS te stemmen en dan enkel op de Marokkanen. Uit la Libre Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be