Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Het venijn Gennez aan de kant gezet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177906)

Zenit 15 oktober 2012 17:49

Het venijn Gennez aan de kant gezet

Citaat:

MECHELEN - SP.A-lijsttrekker Caroline Gennez heeft geen uitnodiging ontvangen van kandidaat voor de Mechelse stadslijst Bart Somers voor coalitiegesprekken. In de inderhaast bijeengeroepen persconferentie van zondagavond ziet Gennez een manoeuvre van Open VLD om een rechtse coalitie te vormen.
http://www.standaard.be/artikel/deta...21015_00335554

Dit is ongelofelijk genieten!:lol:
Na het toffe ministerpostje, kan dat klerewijf ook fluiten naar een tof schepenmandaat. Wedden dat zelfs Somers haar gekakel over 'progressief zijn' niet meer kan horen?

tschoon verdiep 15 oktober 2012 17:54

Ze kan eindelijk op stal worden gezet.

Mosasaurus 15 oktober 2012 18:07

Nu staat ze daar met haar negerpijplippeb en haar paardekop.

Raf 15 oktober 2012 18:25

Dit wordt duidelijk een bijzonder hoogstaand politiek debat...

matthias999 15 oktober 2012 18:25

Arm Gennezke, dit verdient ze toch niet? :cry:

:lol:

Pericles 15 oktober 2012 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6368369)
Dit wordt duidelijk een bijzonder hoogstaand politiek debat...

Nee Raf , dat kan niet. Het is de bok zijn kloten als gij er tussen komt. :-D

Eigenzinnig 15 oktober 2012 20:10

Bruno Tobback blijklt een waardig verzuurde opvolger voor Genez..verder dan wat persoonlijke aanvallen tegen BDW geraakt deze lul ook niet meer..wat een zieligaard..

Zenit 15 oktober 2012 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6368533)
Bruno Tobback blijklt een waardig verzuurde opvolger voor Genez..verder dan wat persoonlijke aanvallen tegen BDW geraakt deze lul ook niet meer..wat een zieligaard..

Ik zag ook het debat in Ter Zake. Ik kreeg walgneigingen van dat onderdeurtje Tobback. Wat een walgelijk stuk crapuul is me dat, een blaffer, verzuurd tot op het bot, een stuk chagrijn van gewelste. En zo denkt iedereen er hier over.

Laat 'm maar verder doen : het keert zich alleen tegen zijn prutspartijtje. Al gezien hoe Spa steeds verder wegzakt?

Zenit 15 oktober 2012 20:21

Ook het dikkerdje uit Gent laat niet na, ondanks zijn grote overwinning, om na te trappen. De verzuring moet diep zitten.
Komt die kermisclown ons waarschuwen tegen de "extreem-rechtse N-VA".

Ik vraag me wat ze bij Spa als extreem-rechts beschouwen." Het feit dat niet elke gemeente/stad wil wegzakken tot vuilnisbak vol uitkeringszoekende of plunderende roma's?

Eigenzinnig 15 oktober 2012 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6368548)
Ik zag ook het debat in Ter Zake. Ik kreeg walgneigingen van dat onderdeurtje Tobback. Wat een walgelijk stuk crapuul is me dat, een blaffer, verzuurd tot op het bot, een stuk chagrijn van gewelste. En zo denkt iedereen er hier over.

Laat 'm maar verder doen : het keert zich alleen tegen zijn prutspartijtje. Al gezien hoe Spa steeds verder wegzakt?

Hij voelde zich blijkbaar aangesproken...;-)

De nv-a haat van den Bruno was bijna tastbaar...walgelijk ventje dat niet tegen zijn verlies kan..

Eigenzinnig 15 oktober 2012 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6368552)
Ook het dikkerdje uit Gent laat niet na, ondanks zijn grote overwinning, om na te trappen. De verzuring moet diep zitten.
Komt die kermisclown ons waarschuwen tegen de "extreem-rechtse N-VA".

Ik vraag me wat ze bij Spa als extreem-rechts beschouwen." Het feit dat niet elke gemeente/stad wil wegzakken tot vuilnisbak vol uitkeringszoekende of plunderende roma's?

typisch linkse strategie om winnende partijen te vervloeken met racisme en nazisme...zwakke verliezers....ze zullen het nog meer gaan voelen in 2014..

Raven 15 oktober 2012 21:28

dat foorwijf, rondlopend met louter een fluwelen doekje, lijkt idd afgeschreven.

gertc 15 oktober 2012 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6368561)
typisch linkse strategie om winnende partijen te vervloeken met racisme en nazisme

Je bedoelt PVDA en Groen?:lol:

Svennies 15 oktober 2012 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6368303)
http://www.standaard.be/artikel/deta...21015_00335554

Dit is ongelofelijk genieten!:lol:
Na het toffe ministerpostje, kan dat klerewijf ook fluiten naar een tof schepenmandaat. Wedden dat zelfs Somers haar gekakel over 'progressief zijn' niet meer kan horen?

Eindelijk,de eerste goede move van Somers in jaren.....

Dag Gennez en alike.....:lol:

Gwyndion 15 oktober 2012 22:46

Een anti SP-A coalitie durft ze het zelfs noemen, http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...Mechelen.dhtml . Lijkt me een redelijk bizarre uitspraak vermits SP-A toch met een degelijke afstand tav nr 2 pas 3de is. Waarom denkt ze dan dat het automatisch een anti- SP-A coalitie is ipv dat Somers meer aansluiting denkt te vinden bij de anderen?

matthias999 15 oktober 2012 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 6368870)
Een anti SP-A coalitie durft ze het zelfs noemen, http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...Mechelen.dhtml . Lijkt me een redelijk bizarre uitspraak vermits SP-A toch met een degelijke afstand tav nr 2 pas 3de is. Waarom denkt ze dan dat het automatisch een anti- SP-A coalitie is ipv dat Somers meer aansluiting denkt te vinden bij de anderen?

Ze gaat "hard" oppositie voeren, :lol:

GO GO CAROLINE!!!

Vigilante VL 15 oktober 2012 23:12

In Malinas
Daar stinkt het naar vagina's
Eerst was de Dijle
Dan de auto kop van jut
Maar iedere Maneblusser weet al lang:
Het is de pentrante walm,
van Carolina's kut.

Nierika 15 oktober 2012 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6368561)
typisch linkse strategie om winnende partijen te vervloeken met racisme en nazisme...zwakke verliezers....ze zullen het nog meer gaan voelen in 2014..

Carl Devos heeft die beschuldiging vandaag al afdoende ontkracht op Radio 1.
Het VB is tijdens zijn veroordeling als Vlaams Blok even naar de 25 procent gegaan. Dat waren allemaal kiezers van Open VLD, CD&V, en Spa die simpelweg tegen het politieke proces ageerden. Het is niet zo dat die mensen, door die ene keer op VB te stemmen, nu plots besmet zijn.

Overigens illustreert het rampzalige rode verlies en de grote gele winst in Hasselt duidelijk dat NVA het VB niet nodig heeft om te groeien.

Wat Termont bezielde, en dan vooral nog zijn sneer naar Bracke, die zich volgens hem ook als een extreemrechtse begint te gedragen, begrijp ik niet.

Ik mag Termont wel, maar hier maakt ie zich oeverloos belachelijk.

tschoon verdiep 16 oktober 2012 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6368917)
In Malinas
Daar stinkt het naar vagina's
Eerst was de Dijle
Dan de auto kop van jut
Maar iedere Maneblusser weet al lang:
Het is de pentrante walm,
van Carolina's kut.

Als die lippen er van onder hetzelfde uitzien als die van boven, jakkes:twisted:

Eigenzinnig 16 oktober 2012 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6368967)
Carl Devos heeft die beschuldiging vandaag al afdoende ontkracht op Radio 1.
Het VB is tijdens zijn veroordeling als Vlaams Blok even naar de 25 procent gegaan. Dat waren allemaal kiezers van Open VLD, CD&V, en Spa die simpelweg tegen het politieke proces ageerden. Het is niet zo dat die mensen, door die ene keer op VB te stemmen, nu plots besmet zijn.

Overigens illustreert het rampzalige rode verlies en de grote gele winst in Hasselt duidelijk dat NVA het VB niet nodig heeft om te groeien.

Wat Termont bezielde, en dan vooral nog zijn sneer naar Bracke, die zich volgens hem ook als een extreemrechtse begint te gedragen, begrijp ik niet.

Ik mag Termont wel, maar hier maakt ie zich oeverloos belachelijk
.

²

Die man leek me inderdaad een schoolvoorbeeld van een echte burgervader die terecht een megaoverwinning op zak mocht steken...zeer platvloerse uitschuiver van een voor de rest onbesproken figuur...

Blijkbaar is rancuneus verzuurd reageren op het globaal verlies een partijstrategie ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be