![]() |
Het venijn Gennez aan de kant gezet
Citaat:
Dit is ongelofelijk genieten!:lol: Na het toffe ministerpostje, kan dat klerewijf ook fluiten naar een tof schepenmandaat. Wedden dat zelfs Somers haar gekakel over 'progressief zijn' niet meer kan horen? |
Ze kan eindelijk op stal worden gezet.
|
Nu staat ze daar met haar negerpijplippeb en haar paardekop.
|
Dit wordt duidelijk een bijzonder hoogstaand politiek debat...
|
Arm Gennezke, dit verdient ze toch niet? :cry:
:lol: |
Citaat:
|
Bruno Tobback blijklt een waardig verzuurde opvolger voor Genez..verder dan wat persoonlijke aanvallen tegen BDW geraakt deze lul ook niet meer..wat een zieligaard..
|
Citaat:
Laat 'm maar verder doen : het keert zich alleen tegen zijn prutspartijtje. Al gezien hoe Spa steeds verder wegzakt? |
Ook het dikkerdje uit Gent laat niet na, ondanks zijn grote overwinning, om na te trappen. De verzuring moet diep zitten.
Komt die kermisclown ons waarschuwen tegen de "extreem-rechtse N-VA". Ik vraag me wat ze bij Spa als extreem-rechts beschouwen." Het feit dat niet elke gemeente/stad wil wegzakken tot vuilnisbak vol uitkeringszoekende of plunderende roma's? |
Citaat:
De nv-a haat van den Bruno was bijna tastbaar...walgelijk ventje dat niet tegen zijn verlies kan.. |
Citaat:
|
dat foorwijf, rondlopend met louter een fluwelen doekje, lijkt idd afgeschreven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk,de eerste goede move van Somers in jaren..... Dag Gennez en alike.....:lol: |
Een anti SP-A coalitie durft ze het zelfs noemen, http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...Mechelen.dhtml . Lijkt me een redelijk bizarre uitspraak vermits SP-A toch met een degelijke afstand tav nr 2 pas 3de is. Waarom denkt ze dan dat het automatisch een anti- SP-A coalitie is ipv dat Somers meer aansluiting denkt te vinden bij de anderen?
|
Citaat:
GO GO CAROLINE!!! |
In Malinas
Daar stinkt het naar vagina's Eerst was de Dijle Dan de auto kop van jut Maar iedere Maneblusser weet al lang: Het is de pentrante walm, van Carolina's kut. |
Citaat:
Het VB is tijdens zijn veroordeling als Vlaams Blok even naar de 25 procent gegaan. Dat waren allemaal kiezers van Open VLD, CD&V, en Spa die simpelweg tegen het politieke proces ageerden. Het is niet zo dat die mensen, door die ene keer op VB te stemmen, nu plots besmet zijn. Overigens illustreert het rampzalige rode verlies en de grote gele winst in Hasselt duidelijk dat NVA het VB niet nodig heeft om te groeien. Wat Termont bezielde, en dan vooral nog zijn sneer naar Bracke, die zich volgens hem ook als een extreemrechtse begint te gedragen, begrijp ik niet. Ik mag Termont wel, maar hier maakt ie zich oeverloos belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Die man leek me inderdaad een schoolvoorbeeld van een echte burgervader die terecht een megaoverwinning op zak mocht steken...zeer platvloerse uitschuiver van een voor de rest onbesproken figuur... Blijkbaar is rancuneus verzuurd reageren op het globaal verlies een partijstrategie ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be