![]() |
Verlaat Bart De Wever in 2014 Het Schoon Verdiep?
Nu Bart De Wever zijn grote droom (de burgemeestersjerp) heeft waargemaakt vraag ik mij af wat hij in 2014 gaat doen indien hij met een monsterscore de verkiezingen wint. Zal hij aftreden als burgemeester om te kunnen gaan onderhandelen voor een confederale staat of blijft hij op post en maakt hij iemand anders partijvoorzitter?
|
Hij heeft de sjerp nog niet om...
Ik denk dat BDW verveeld zit met zichzelf. Niemand anders lijkt mij op dit moment het zo goed te doen als hem, maar hij kan toch geen partijvoorzitter blijven tot de eeuwigheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart de Wever zal de eerste president van het soevereine Vlaanderen worden. |
Citaat:
|
Hopelijk, anders heeft de NVA het niet goed gedaan in 2014.
|
Hoe gaan ze tegen dan in godsnaam een 3/4 meerderheid krijgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet in 2014. |
Citaat:
Bedankt voor de info. |
Citaat:
Er zijn er zelfs die hun ministerpostje niet al te serieus nemen ;-) |
Citaat:
De Wever neemt zijn sjerp heel ernstig. Maar toch zal hij moeten plooien. Vele leden, waaronder ikzelf, van buiten Antwerpen, zullen hem opeisen voor gans Vlaanderen, bij de afwikkeling van 2014. Hoe precies en vanaf wanneer, in welke functie enz., kan nu nog niet bepaald worden; er kan nog veel wijzigen aan de toestand. . |
Citaat:
aangezien hun programma zo sterk is maakt het niet uit wie de boodschap brengt hé |
* Bart De Wever heeft grandioos gewonnen en wordt de nieuwe burgemeester van Antwerpen
* de N-VA heeft voor een zwart-gele vloedgolf gezorgd in Vlaanderen waardoor de partij zowat overal verankerd zit * de volgende stap is hopelijk een klinkende overwinning bij de moeder aller verkiezingen in 2014, waar hard voor wordt gewerkt. Ondertussen zijn door vele Vlamingen flessen Cava en Champagne ontkurkt. Daar veranderen de vele verzuurde woorden van de verliezers niets aan. ;-) . |
Citaat:
is toch niet zo een heel moeilijke vraag? (gaat toch niet om winnen of verliezen) |
Kan je onmogelijk op voorhand zeggen. Feit is dat BDW geen partijvoorzitter meer zal zijn in 2014. De onderhandelingen zullen dus met zijn opvolger gebeuren. Als er een erg interessante positie voorhanden is misschien. Maar ik twijfel er sterk aan. Dit zou toch wel een stap hogerop moeten zijn genre eerste minister. Voor iets anders kan hij het beter niet doen.
|
Citaat:
Dus meneer, aan den aandere kaant van straand is er oek nog veel zaaand. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be