![]() |
De stekker gaat er uit tijdens de uitzending ?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121015_138
Tijdens het debat is de uitzending gestaakt, zal er te hevig aan toe gaan denk ik . De Wever reageerde door te stellen dat zijn programma niet veranderd is sinds het kartel met CD&V en toen zag CD&V daar geen graten in. 'En weer gebruiken zij hun tijd om uit te leggen wat ik wil. Ik doe dat liever zelf.' Even later ging het scherm een minuut of twee op zwart. Niemand aanwezig geweest met een smartphone die alles opgenomen heeft ? :-) |
Ik heb de indruk dat ze in de studio niet het probleem hadden, maar wel ergens bij het doorsturen van de beelden. Toen het debat terug op het scherm was, was de discussie nog volop aan de gang.
|
Zouden ze een 'mute' knop hebben voor het geval er nagels met koppen worden geslagen ?
|
Spijtig.
Nu gingen wij eindelijk eens horen wat het programma van de N-VA is maar weer niks. Toen het beeld terug kwam speelde Bart De Wever opnieuw zijn plaat op die bleef hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu afwachten tot het voorjaar van 2014 zeker ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het antwoord is ofwel ja ofwel neen. Een beetje separatist bstaat evenmin als een beetje zwanger. Verder dan "ik heb die vraag al honderdduizend keer gehad" en "hat antwoord is al tien jaar dezelfde" is Bart De Wever nog nooit gekomen hoor... Ben ik verkeerd of heeft Bart De Wever ooit eens gezegd: "wij zijn geen separatisten"?...of is dat een wild verhaal dat rondgaat?... |
Citaat:
|
De VRT heeft er een potje van gemaakt met de doorstraling van de beelden. Vaak freezen beelden of valt alles uit, gewoon omdat materiaal aangekocht werd dat daartoe amper geëigend is.
Toen alles nog analoog verliep, had je zo'n nonsense niet trouwens of amper, tenzij de mixer of regie lagen "te slapen" of er ernstige haperingen waren. Ik ben de eerste om de media aan het gat te gaan , maar ik zie hier weinig kwaad opzet hoor, behalve kutcomputers met kutstreken.. |
Citaat:
Hij wil het waarschijnlijk ook niet niet zeggen, niet het ene en niet het andere, kwestie van geen enkele kiezer tegen de borst te stoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er weinig discussie mogelijk is over de betekenis van deze zin. Citaat:
Citaat:
Al dat geleuter over confederalisme is voor hem masker, een tussenstap tot het uiteindelijke doel: een onafhankelijk Vlaanderen om macht te krijgen en te houden. Macht die ze in een Belgische staat nooit gaan hebben. Er is voor mij één probleem: dat machtspelletje kost de bevolking veel geld. Want draai en keer het zoals je wil. Drie/vier regeringen met hun administratie zijn veel duurder dan één. |
Citaat:
de eerste stap is een confederalisme of ver doorgedreven federalisme, als de N-VA nadien nog genoeg stemmen haalt, zal dit verder en verder evolueren naar een onafhankelijk Vlaanderen binnen een verenigd Europa. stap voor stap, dat is in alles een goede leidraad. |
Citaat:
Dat BDW een broekschijter is kan ik enkel beamen, een klaarkijkende politicus verspeelt zijn tijd niet in het (nogmaals) opwarmen van een lijk maar kiest resoluut voor onafhankelijkheid |
Citaat:
Dat er meerdere regeringen zijn is te danken aan separatisten zoals BDW. Gij kunt toch tellen? Eén Vlaamse regering is pas beterkoop voor de Vlaming als het loon voor die Vlaamse regeerders, en hun ambtenaren lager is dan volgens het bevolkingsaantal (=bijdragers-belastingbetalers) lager zou moeten zijn. DWZ dat politici en ambtenaren hun loon ongeveer zou moeten halveren in een onafhankelijk Vlaanderen. EN gij gelooft dat? |
Citaat:
DE waalse, brusselse en federale regering bestaan al etterlijke jaren langer. zij komen voort uit het feit dat de franstaligen GEEN tweetalig land wilden enzo de taalgrens instelden(die overigens enkel geldt voor de Vlamingen) gij kent toch geschiedenis ??? Citaat:
Jij kunt toch tellen ?? 1 regering met zijn hofhouding of 4 regeringen met hun hofhouding wat komt best overeen met het vette ? :roll: onafhankelijk Vlaanderen versus onland belgie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be