![]() |
Nog meer goed nieuws : Moureaux na 20 jaar geen burgemeester meer in Molenbeek
Lees maar zelf : http://www.gva.be/nieuws/verkiezinge...molenbeek.aspx
|
De fout van Di Rupo, die heeft Milquet niet geholpen in Brussel-stad en daardoor hebben ze de PS een wederdienst geleverd in Molenbeek.
|
@vlijmscherp
Welke wederdienst ? |
Citaat:
Als reactie is de CDh onmiddellijk in Molenbeek uit de gesprekken gestapt met de PS en is gaan praten met de MR. het komt niet meer goed tussen Di Rupo en Milquet. |
Het is inderdaad een politieke afrekening tussen 2 zwaargewichten. De ene wordt gepakt in Brussel, dus die krijgt een koekje van eigen deeg in Molenbeek. Vreemd toch voor mensen die nog anderhalf jaar in een anti NVA regering moeten zetelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geeft niet, je was de enigste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Philippe 'faits divers' mag ophoepelen.
Prachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu tevreden ? Ik denk dat hier veel meer strategie achter zit dan "poets-wederom-poets". De PS heeft nog wederdiensten van CdH te goed. Dat Moureaux geen burgemeester kan blijven vertelt meer over zijn tanende macht binnen de PS dan over de small-town-politics. |
Citaat:
|
De peetvader van de islamknuffelaars ligt eruit....:clapping::clapping::popcorn:
mijn dag kan niet meer stuk..:-D |
Citaat:
Anne-Marie Lizin, nog zo'n speciaal stuk, vertelde op tv in ik weet-niet-meer-welk-programma wat ze dacht van de PS en haar greep op hun landsgedeelte: het was niet fraai, wel de waarheid! |
Alleen al om geriatrische redenen is het goed dat er wat "schuif" komt.
In Brussel hecht men zeer erg aan de "baronietjes",desnoods aan gemeentetjes van 1 km²,die hun "onafhankelijkheid" bewaren. Waar staat men met "onafhankelijkheid" als,uiteindelijk,strubbelingen in de aanpalende baronie gevolgen hebben in de andere baronietjes? Het lijkt me essentieel ook een ruzie van oude blanke mannekes en vrouwkes......die nu wel op het einde van hun politieke relevantie gekomen zijn :twisted: |
Hoeveel slinkse manoeuvers om de grootste partij buiten spel te zetten: Halle, Molenbeek, Kortrijk,... Is het mijn idee dat de strijd dit jaar bitsiger is dan in 2006? En waarom wil iedereen burgemeester zijn?
|
Citaat:
het feit dat ge "postjes" hebt m.a.w. waar politiek om draait: macht. |
Citaat:
Spijtig dan wel dat ze lang genoeg aan de macht geweest zijn om het schip te laten zinken. Laten we hopen dat Mollahbeek nu tenminste terug Molenbeek kan worden, maar ik vrees ervoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be