![]() |
De Croo stopt voorzitterschap VLD
Dat was toch wat hij zei gisteren in het Ter zake debat. Misschien wat ondergesneeuwd door alle gehakketak.
Q werd burgemeester van Kortrijk. De Croo gaf aan 1. niet van plan te zijn de ministerpost over te nemen en 2. niet van plan te zijn voorzitterschap en zijn burgemeesterschap van Brakel te combineren. Dus voorzitterverkiezingen voor de VLD tegen december, sans De Croo. Vanhengel? Turtelboom? Dewael? Tommelein? Somers? De Gucht sr? Keulen? |
Ik hoop op JJ De Gucht, hij is geen burgemeester kunnen worden in Aalst. Nu moeten ze op een andere manier voor erfopvolging zorgen.
|
Citaat:
|
JJ Degucht heeft in de kruitfabriek aangegeven van geen kandidaat te zijn. Ik hoop op Mathias Declercq, maar ik geloof nooit dat ze bij de VLD zo dom zijn om opnieuw een fils a papatje te nemen.
|
Citaat:
|
Declercq??? Om hun "Vlaamse" identiteit een beetje te verhogen??
|
Citaat:
|
Verhofstadt
|
Ik hoop op Jean-Jacques De Gucht of (opnieuw?) Herman De Croo. Zolang ze zichzelf maar in de vernieling blijven rijden.
|
Eindelijk.
Als er een deftige leider komt kan ik er misschien eindelijk op stemmen. |
1 Bijlage(n)
Phaedra Hoste
|
Citaat:
|
Iedereen weet dat Milka Malfait op dit moment de enige geschikte kandidate is.
![]() |
De klucht?:-D
|
Citaat:
Dat hebben deze verkiezingen ons duidelijk geleerd. |
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121015_087 Een revanche match voor het voorzitterschap lijkt daarom juist en eerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een catfight tussen Milka en Phaedra voor het voorzitterschap zal de interesse van de mensen in OVLD opnieuw opwekken en er mogelijk ook weer een volkspartij van maken. Daarna een naamsverandering naar B.A.B.E. of T.E.T.T.E.N of zoiets en ze zijn weer goed voor meer dan 10% van de kiezers. |
Ik vind dat Jean-Jacques De Gucht nu volledig voor het voorzitterschap van de VLD moet gaan. Papa De Gucht heeft in een intervieuw dit weekend al aangegeven dat er een wissel aan de top moet komen, en wie ben ik om het orakel van Berlare en omstreken tegen te spreken. En vermits familietradities in ere gehouden moeten worden en de meeste postjes in Belgie voor zonen en dochters van zijn, ligt het voor de hand dat Jean-Jacques het voorzitterschap opneemt. Ik moet bekennen dat ik natuurlijk een verborgen kalender heb en die is nl VLD onder de kiesdrempel schoppen, en met Jean-Jacques moet dat te doen zijn. Leve de kiesdrempel, Leve de VLD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be