Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Daniël Termont linkt Bart Dewever met Adolf Hitler. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177980)

Max van Dietschland 16 oktober 2012 20:15

Daniël Termont linkt Bart Dewever met Adolf Hitler.

Ik dacht dat dergelijke onzin alleen op de BUB webstek te vinden zou zijn. Maar blijkbaar wordt deze nonsens gedeeld door de Gentse bestuursploeg. Ook Matthias Declercq van de VLD kwam al met dergelijke insinuaties.

Met alle respect voor Bart Dewever, maar je kan hem onmogelijk vergelijken met één van de grootste leiders uit de 20 ste eeuw met zijn positieve en zeer negatieve punten.

Een objectieve vergelijking leert al dat er een enorm verschil is op sociaal economisch vlak, op vlak van de rassenleer, ook qua persoonlijkheid, Hitler voerde een agressieve politiek en had grootheidswaanzin, Bart Dewever is zeer voorzichtig en braaf. Ik zie op bijna alle vlakken geen vergelijking. Misschien kunnen de BUB'ers van dienst of de Verhofstadt aanbidders hun stelling verklaren.

Vito 16 oktober 2012 20:22

Wie is Adolf Hitler?

Max van Dietschland 16 oktober 2012 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 6370405)
Wie is Adolf Hitler?

http://www.youtube.com/watch?v=QtG7Wa188dg

Vergeleken met dat was de speech zondag van NVA nogal amateuristisch. :lol:

eno2 16 oktober 2012 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6370398)
Ik dacht dat dergelijke onzin alleen op de BUB webstek te vinden zou zijn. Maar blijkbaar wordt deze nonsens gedeeld door de Gentse bestuursploeg. Ook Matthias Declercq van de VLD kwam al met dergelijke insinuaties.

Citaat:

Met alle respect voor Bart Dewever, maar je kan hem onmogelijk vergelijken met één van de grootste leiders uit de 20 ste eeuw met zijn positieve en zeer negatieve punten.
Een objectieve vergelijking leert al dat er een enorm verschil is op sociaal economisch vlak, op vlak van de rassenleer, ook qua persoonlijkheid, Hitler voerde een agressieve politiek en had grootheidswaanzin, Bart Dewever is zeer voorzichtig en braaf. Ik zie op bijna alle vlakken geen vergelijking. Misschien kunnen de BUB'ers van dienst of de Verhofstadt aanbidders hun stelling verklaren.

Dat van Termont is kloterij.
Dat van jou is belachelijk.

peter1962 16 oktober 2012 20:26

Citaat:

Max, er is een fijne lijn tussen bijtend sarcasme en totaal misplaatste humor. Maar je moet ze wel weten te zien. Tenminste, ik geef je nog het voordeel van de twijfel door ervan uit te gaan dat dit "grappig" moet voorstellen.
Je moet hier echt niet hengelen naar de mening van BUB of verhofstadt, vraag gewoon de mening van elke burger die niet rijp is voor een dwangbuis.

Max van Dietschland 16 oktober 2012 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6370410)
Dat van Termont is kloterij.
Dat van jou is belachelijk.

Toch niet, heel de wereld kent Adolf Hitler als één van de grootste redenaars uit de geschiedenis, maar ook als iemand die verantwoordelijk is voor grote misdaden tegen de menselijkheid.

De link van Termont raakt kant noch wal en is volkomen idioot.

Xenophon 16 oktober 2012 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 6370405)
Wie is Adolf Hitler?

http://www.youtube.com/watch?v=q03L0...eature=related

Xenophon 16 oktober 2012 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6370412)
Toch niet, heel de wereld kent Adolf Hitler als één van de grootste redenaars uit de geschiedenis, maar ook als iemand die verantwoordelijk is voor grote misdaden tegen de menselijkheid.

Bron?

Max van Dietschland 16 oktober 2012 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6370416)
Bron?

Je moet eens vragen aan Pietje, hij verzamelt al die bronnen. ;-)

eno2 16 oktober 2012 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6370412)
Toch niet, heel de wereld kent Adolf Hitler als één van de grootste redenaars uit de geschiedenis

,

Hijj was bijna zo goed als Charly Chaplin

Citaat:

Klopt, maar niet voor de redenen die jij opgeeft

lollysticky 16 oktober 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6370416)
Bron?

niet de negationist gaan uithangen he... :roll:

Xenophon 16 oktober 2012 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 6370430)
niet de negationist gaan uithangen he... :roll:

Ik zie mezelf niets ontkennen in mijn post.

Misschien moet jij wat minder de gefrustreerde uithangen, we mogen tenslotte nog altijd lachen.

lollysticky 16 oktober 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6370444)
Ik zie mezelf niets ontkennen in mijn post.

Misschien moet jij wat minder de gefrustreerde uithangen, we mogen tenslotte nog altijd lachen.

zie jij mij gefrustreerd zijn? :D

Xenophon 16 oktober 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 6370458)
zie jij mij gefrustreerd zijn? :D

Waarom lig je anders te zeveren over negationisme?

Ernst Niessen 16 oktober 2012 21:10

Citaat:

Als politieke tegenstanders met dergelijke uitspraken komen, dan zegt zoiets meer over hen dan over de beschuldigde.

Zenit 16 oktober 2012 21:11

Citaat:

Termont is een vulgaire linkse populist.Hij zou beter eens met cijfers toelichten hoeveel zijn importkiesvee de belastingbetaler kost.

Flippend Rund 16 oktober 2012 21:17

Aan Termont: zet plaat af, fucking idioot. Hij blijft haperen.

lollysticky 16 oktober 2012 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6370471)
Waarom lig je anders te zeveren over negationisme?

iemand die om bronnen vraagt voor de statement dat hitler misdaden tegen de mensheid heeft begaan? Mijn excuses dat ik het sarcasme in dat ene woord niet ontdekt heb...

Xenophon 16 oktober 2012 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 6370485)
iemand die om bronnen vraagt voor de statement dat hitler misdaden tegen de mensheid heeft begaan? Mijn excuses dat ik het sarcasme in dat ene woord niet ontdekt heb...

Ik was er niet bij toen hij ze pleegde, dus vraag ik een bron.

En inderdaad, het is niet de eerste maal dat ik merk dat uw sarcasmemeter defect is.

Max van Dietschland 16 oktober 2012 21:20

Janssens heeft ook links kiesvee binnengebracht in Antwerpen en daar lukt zijn plannetje niet. Het moet toch zijn dat er iets mis is met de Gentenaren om zo massaal voor zo iemand te stemmen. En al zo lang houdt het verderfelijke paars daar stand. Onbegrijpelijk gewoon.

Is er niemand van NSV en KVHV die na zijn studentenperiode in Gent blijft wonen dan ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be