![]() |
Gaat Bart De Wever de autochtonen in Antwerpen ook als 2de-rangs burgers behandelen?
Van Patrick Janssens was geweten dat hij 2/3 van de Antwerpse bevolking HAATTE.
Maar gaat dit met Bart De Wever anders zijn? Gaat hij iets inzitten met de autochtone Antwerpenaar? Gaat het iets veranderen dat PJ vervangen werd door BDW? Werd de ene dictator vervangen door een andere? Zal de autochtone Antwerpenaar voor BDW niet meer dan een lastige luis in de pels zijn bij het streven naar zijn Hoger Doel? Of... |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
En maar zeiken over Di Rupo ... die ik persoonlijk een heel goeie premier vind. Zou die eigenlijk geschikter als burgemeester van Antwerpen vinden dan BDW. |
Citaat:
|
Citaat:
Nogal wat anders dan dat fleske vitriool van een PJ of dat ijsblok van BDW. |
Citaat:
|
Citaat:
Afin, mijn koffers staan gereed anyway. |
Gaat Bart De Wever de autochtonen in Antwerpen ook als 2de-rangs burgers behandelen?
We kunnen dezelfde vraag trouwens stellen in Gent. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de steden zo vol allochtonen zitten, dat de verwarring erin bestaat, dat ze die nu als autochtonen gaan beschouwen en de autochtonen die er nog wonen als allochtonen gaan behandelen.
Als je het goed beschouwd hebben we zelfs een autochtone premier.......of was het allochtone?? :twisted: |
Citaat:
|
tuurlijk de holocaust kan beginnen toch ? hoe moet je dat anders in de marketing uitleggen... halé eerst was het VB die de slechte waren, en nu is het NVA
Het enige dat NVA mist is een ziekenbond en vakbond, want daarover gaat poliziek in Belgie, de incestkultuur van de gigantische belangenverminging van vakbonden en ziekbonden, de parasieten die zich vastzuigen aan de maatschappij en vinden dat het 'koet kaat' . En je moet alles doen om via de ambtenarij deze ziekelijke onrendabele structuur in stand te houden, want sociaal zijn het is het mooiste dat er bestaat in de wereld. Je moet mensen helpen tot het punt dat iedereen afhankelijke wordt van uw steun, en vergeet dat ze 70% belast worden om die steun dan mondjesmaat terug te krijgen en ondertussen een hele bende klaplopers bezighoudt die zich in feite nuttiger kunne maken in de industrie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer voor jou, maar net als Albert, Paola, Fabiola, Flup, Tilleke (poolse mama), Stridje en de kinderen van Stridje, en Laurent en zijn gade (half engels) is Elio een allochtoonse belg. |
in feite interesseert het mij niet of DiPipo een emigrant is, ik wil gewoon een premier die werkt, en in het voordeel van het land; Momenteel hebben we een ploeg die erin slaagt het BNP naar beneden te drijven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be