![]() |
Is de campagne voor 2014 reeds gestart?
Wat denken jullie? Is de campagne nu al gestart voor 2014 of wordt het nu (even) terug wat rustiger?
|
Stef, de campagne is begonnen na het akkoord van de regering. Di Rupo heeft ze zelf op gang getrokken met zijn standpunt dat hij de NVA wil decimeren tegen 2014. Het is ook de reden dat deze regering geen ingrijpende maatregelen wilt invoeren. Ze zijn doodsbang van een pandoering in 2014. Het is wsl ook de reden waarom de regering oppositie voert tegen de oppositie ipv een deftig beleid uit te stippelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wil zeggen dat hij rekening dient te houden met alle toekomstige campagnes. De meesten doen dat niet en dat kan je gemakkelijk herkennen. Ziften tot je die paar overhoudt die voor, tijdens en na de campagnes bij hun standpunten blijven... Dan zijn alle rotte appels weg maar heb je wss wel te weinig mensen over om een regering te vormen...:-D |
Citaat:
De campagne is gestart - maar uiteraard wordt het wel rustiger dan de laatste weken vlak voor de verkiezingen. |
Citaat:
Ik vrees dat zelfs de samenstellingen van de gemeenteraden een campagne voering gaan zijn voor de federale en gewestelijke verkiezingen. Er zijn immers te veel aanvallen op de N-VA uitgvoerd door de hoofdbesturen, om nog over democratische besturen te kunnen spreken in dit Vlaanderen. In het Waalse gewest is het de persoon met de meeste voorkeurstemmen van de grootste partij die burgemeester word. In Vlaanderen kan men zelfs de grootste partij buiten de gemeenteraad houden en kan een partij met slechts 1 zetel de burgemeester leveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Wallonie zijn er al mensen die daarmee bezig zijn. |
In Wallonië wel.
In Vlaanderen niet. Bij de volgende communautaire onderhandelingen zullen de Vlamingen weer totaal onvoorbereid aan tafel gaan zitten tegen Walen die voorbereid zijn. Zodat we wéér het onderspit delven in de onderhandelingen. Ik stel voor dat BDW de andere partijen oproept om samen met hem te schrijven aan zijn Plan A. |
Citaat:
|
Dat vind ik dom.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent precies niet erg goed op de hoogte van Belgische politiek, die is namelijk anti-Vlaams in de kern. |
Ik denk dat je mij niet goed kent.
Ik loop niet erg hoog op met complottheorieën. Maar ben ook niet naïef. Los van het feit dat ik alleen maar traditionele partijen zie. Vind ik het dom dat de 2 oertraditionele partijen (de katholieken vs de liberalen) het probleem niet willen aanpakken. |
Citaat:
|
Ik vind hen niet per se anti-Vlaams gedragen.
|
Citaat:
Ofwel ben je zelf zo ene, dat kan ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be