Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Media disinformatie over daling huwelijksmigratie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178004)

Karel Martel B 17 oktober 2012 09:06

Media disinformatie over daling huwelijksmigratie

De standaard kopt dat huwelijksmigratie "daalt'.

maar in het artikel krijgen we enkel relatieve cijfers te lezen. de absolute cijfers worden verzwegen.

Citaat:

In 2001 zocht bijvoorbeeld nog 71 procent van de Turkse Gentenaars een partner in Turkije. In 2008 was dat nog 49 procent. Dezelfde evolutie zien de onderzoekers bij de Marokkaanse Gentenaars (van 61 naar 38 procent).

circe 17 oktober 2012 10:34

Dit laat duidelijk zien over welk niveau de klanten van DS beschikken tegenwoordig.

Leuk dat de percentages dalen (vele dorpen zijn al overgeheveld en de nichten lopen hier al rond) maar nog leuker is dat "slechts" 50% hun bruid en gom nog importeert, w�*t een daling. Vroeger importeerden ze vb. 20.000 bruidspartners, en tegenwoordig "slechts" 50.000.... maar het percentage is wèl lager hoor!

Waarom doen ze net alsof het "verlaagd" percentage zo'n goede evolutie is? Voordien was het toch van "hoe meer migrantenbruiden hoe meer verrijking"? Zouden ze van gedachten veranderd zijn sinds onze steden hoe langer hoe meer op derdewereldlanden beginnen te lijken?

Zenit 17 oktober 2012 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6370988)

maar in het artikel krijgen we enkel relatieve cijfers te lezen. de absolute cijfers worden verzwegen.

"In 2001 zocht bijvoorbeeld nog 71 procent van de Turkse Gentenaars een partner in Turkije. In 2008 was dat nog 49 procent."

49 %, dat is nog steeds 1 op 2.

Niet verwonderlijk dat men in Antwerpen nog een tsunami van 100.000 nieuwkomers-herenigers verwacht.

F.B. 17 oktober 2012 17:57

hallucinant vind ik dit.

Men doet alsof dit goed nieuws is, maar die cijfers blijven echt hallucinant, zelfs na zo'n felle daling.

Dus, als ik het goed voor heb, dan komt er voor elke 2 volwassen turken, 1 turk bij?

Dus voor 10.000 turken die willen trouwen, komen er 5.000 turken bij?

Pericles 17 oktober 2012 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6371181)
"In 2001 zocht bijvoorbeeld nog 71 procent van de Turkse Gentenaars een partner in Turkije. In 2008 was dat nog 49 procent."

Niet verwonderlijk dat men in Antwerpen nog een tsunami van 100.000 nieuwkomers-herenigers verwacht.

Volgens Groen moeten we daar gratis huizen voor bouwen, energie zuinig en voorzien van de nodige luxe weliswaar , ze op onze kosten voeden en ze een hoofddoek laten dragen .
Anders doen ze niet mee met Dewever. :-D

Bobke 17 oktober 2012 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6372222)
Volgens Groen moeten we daar gratis huizen voor bouwen, energie zuinig en voorzien van de nodige luxe weliswaar , ze op onze kosten voeden en ze een hoofddoek laten dragen .
Anders doen ze niet mee met Dewever. :-D

We kunnen de prijzen van de rusthuizen nog wat optrekken.
Die oudjes hebben nog wel een spaarboekje.

circe 17 oktober 2012 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6371874)
hallucinant vind ik dit.

Men doet alsof dit goed nieuws is, maar die cijfers blijven echt hallucinant, zelfs na zo'n felle daling.

Dus, als ik het goed voor heb, dan komt er voor elke 2 volwassen turken, 1 turk bij?

heb je die tsunami écht nog nooit zien aankomen? Dit geldt niet enkel voor Turken maar ook voor Marokkanen.
Bovendien maken ze dan nog eens zes kinderkes, van wie drie dus weer een verse vanachter de geit halen: samen negen nieuwe kinderkes.

haal je rekenmachine maar al boven.

andev 18 oktober 2012 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6371874)
hallucinant vind ik dit.

Bekijk het zo: straks zijn onze problemen genre Walen/Vlamingen opgelost.
Zoals suiker in een warme koffie.

F.B. 18 oktober 2012 17:44

Ik wist dat het veel was, maar hiervan keert mijn maag om.

Zijn er cijfers over hoeveel turken er in België zijn.

En hoeveel halen hun ouders nog eens mee?

BonBon 18 oktober 2012 19:06

50% is eigenlijk een normaal cijfer, de vrouwen (50%) zoeken hun echtgenoten hier maar de moslim mannen (de andere 50%) zijn zo'n eikels dat ze alleen maar vrouwen vinden in het ongeletterde thuisland. :twisted:

circe 19 oktober 2012 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6373528)
50% is eigenlijk een normaal cijfer, de vrouwen (50%) zoeken hun echtgenoten hier maar de moslim mannen (de andere 50%) zijn zo'n eikels dat ze alleen maar vrouwen vinden in het ongeletterde thuisland. :twisted:

lijkt me niet helemaal de juiste redenering: met wie trouwen die turkse vrouwen dan?

Kallikles 19 oktober 2012 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6370988)

Oef, ik begon me al ongerust te maken.

Heb je ook absolute cijfers?

porpo 20 oktober 2012 03:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6374274)
Heb je ook absolute cijfers?

Wat een onnodige vraag.
Kijk eens op vlaamsbelang.be. Daar vind je alvast een antwoord.
Wees maar gerust, ze zijn goed in hisab:
http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI :-D

kelt 20 oktober 2012 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6372241)
We kunnen de prijzen van de rusthuizen nog wat optrekken.
Die oudjes hebben nog wel een spaarboekje.

Het is momenteel nog wat ironisch gezegd,het is harde realiteit aan het worden.....
Een vorige periode van "mensenfok" is een onaanvaardbare kost aan het leggen op onze maatschappij,en ondertussen dienen zich alle tekenen aan voor een nieuwe mensenfokperiode...Terwijl we allemaal weten dat de economie NIET meer genoeg KAN opbrengen om dit allemaal te bekostigen...(iemand die nog gelooft in,pakweg, 5% groei MET bijhorende tewerkstelling in de EU gedurende decennia? iemand? )

E. Migrant 20 oktober 2012 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6371181)

Die 100.000 dat is de netto groei binnen dit en 15 jaar. Je moet er nog pakweg 50.000 witte stadsvluchters van af trekken. En dan kom je aan 150.000 "anderstalige nieuwkomers'.

Pericles 21 oktober 2012 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6376518)
Die 100.000 dat is de netto groei binnen dit en 15 jaar. Je moet er nog pakweg 50.000 witte stadsvluchters van af trekken. En dan kom je aan 150.000 "anderstalige nieuwkomers'.

Waar wij gratis sociale woningen , voorzien van alle moderne luxe moeten voor bouwen. 8-)

circe 21 oktober 2012 08:11

Wat me ook opvalt is de stijging van het aantal slachtplaatsen:

Citaat:

De Belgische moslims kunnen volgende week tijdens het Offerfeest gebruikmaken van 81 tijdelijke slachtplaatsen, bovenop de officiële slachthuizen. De gelovigen zullen de verschillende sanitaire en organisatorische regels moeten respecteren. Dat meldt het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV), dat samen met de moslimgemeenschap en de gemeentelijke, regionale en federale overheden toezicht houdt op het Offerfeest.

http://www.knack.be/belga-algemeen/t...0196387332.htm
Tachtig tijdelijke slachtplaatsen voor Offerfeest
In Vlaanderen zijn er 63 tijdelijke slachtplaatsen,
in Wallonië 14 en in
Brussel 4
In Vlaanderen dus meer dan 4 keer zoveel slachtplaatsen nodig? hebben ze dan alle moslims naar Vlaanderen geëxporteerd of zijn de badkuipen in Wallonië en Brussel beter geëquipeerd?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be