![]() |
Decroo: minister van pensioenen
http://www.nieuwsblad.be/article/det...21017_00338974
Citaat:
|
Hoe? En zijn burgemeesterschap dan?
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121015_134 Citaat:
|
http://www.deredactie.be/permalink/1.1458451
Inteelt leidt tot totaal geheugenverlies precies. Vanaf 1.29 "Het burgemeesterschap is niet combineerbaar met minister." |
|
Hij is een even grote politieke hoer als Bert de bleiter Anciaux.
Wat een verrader |
Citaat:
|
@amon re: u stelt zich terecht de vraag, en wat met zijn burgemeesterschap. Wel vermits Belgie een famicratie(geregeerd door families) is, wel dan zal papa in het familiebedrijfje verdere de lokale belangen waarnemen denk ik en burgemeester van Brakel worden. Bekijk het alsof het familiebedrijf een vestiging in Amerika heeft en de jongste telg wordt uitgestuurd om het bedrijf in Amerika te leiden, zo moet men zich dat ongeveer voorstellen. Vraag blijft, wanneer gaat de raad van bestuur(wij dus) eens al die gedrochten naar huis sturen en vervanging aan de top eisen. Nooit zeker??????????
|
De Croo gaat de crapuleuse ongelijkheid ts overheids- en privépensioenen wegwerken en anders de stekker eruit trekken!
|
de croo vlucht snel weg nu zijn voorzitterschap ter discussie staat naar de regering: nu zijn de rapen gaar :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zoveelste bewijs dat Ovld niet te betrouwen is en dat het een partij van blaaskaken en egotrippers is.
|
Citaat:
Dat in opdracht van het Hof en de franstaligen omdat de alarmbellen uitgeput waren en aldus BHV zou gesplitst worden zonder de vele voordelen die de franstaligen nu uit die splitsing gehaald hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
robert & Graaf: vind je de CV van Alexander misschien te mooi versus uw CV ?:roll:
Alexander heeft een CV waar 95% van de politici het mogen afleggen. Dus ik zou maar zwijgen over die 'familie zever' Trouwens, ik ga u twee voorbeelden geven 1° hoeveel dokters zijn er, en hoeveel 'familie incest' bestaat er binnen dat beroep. Volgens mij is dat het voorbeeld bij uitstek waar een familiestamboom niets garandeert, en waar de genetische mendeling mineur aanwezig is. Of waar alle niet familiestamboom dokters per definitie kinderen zijn die hun ouders qua IQ grandioos overtreffen. 2° Idemdito, droom ik meer van een wereld waar de CV van de politic grandioos die van hun ouders overtreft, en ben ik ook niet rabiaat gelukkig met 'familie-politiek-bedrijven' Maar dat is nu per definitie het laatste voorbeeld waar je moet tegen knallen... Betere voorbeelden zijn Detiege (een schaduw vergeleken met haar moeder) Vandenbossche (een flop vergeleken met haar vader) Tobback (letterlijk op zijn hoofd gevallen vergeleken met zijn vader) Dus het familiestamboomargument gebruik je best bij dergelijke loosers. |
Ach de O. VLD is toch echt een lachertje aan het worden. Ik begin mij echt af te vragen wie daar nog op gaat stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be