Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Meerwaarde: Politics.be vs Facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178048)

Rudy 18 oktober 2012 14:31

Meerwaarde: Politics.be vs Facebook

Heeft het debatforum Politics een meerwaarde tegenover Facebook ?

Ik stel mij deze vraag omdat ik vaststel dat het debatgehalte binnen dit forum verwatert. Deze verwatering is meer dan overduidelijk.

Op den duur heeft Facebook een meerwaarde tegenover Politics.be, al was het maar dan je al debater ook een zekere controle hebt. Wie aan het lullen is zet je buiten.

Politics laat het gras maar groeien. En als het gras niet meer groeit, wat nu al het geval is, om welke reden ook, dan is het gewoonweg gedaan.

Eigenzinnig 18 oktober 2012 17:02

heb je iets tegen firestone ?

Savatage 18 oktober 2012 17:29

Weer een zaagthread van Rudy over de kwaliteit van dit forum in het Suggestie & Mededelingen board. En toch is hij hier met geen stokken weg te krijgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4455999)
Dit forum verziekt wekelijks zienderogen. Naar mijn bescheiden mening bestaan ondertussen 80 % van de reacties uit wat puberaal of gefrustreerd gedoe.

Tijd om een andere stek te zoeken, tenzij andere aanpak van het forum.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4607027)
Een vraag aan zowel de moderatie als aan de forumleden.

Wat wordt er van het forum www.politics.be verwacht: een kwaliteitsforum waar onderwerpen ernstig worden genomen, of een barak waar ieder die het wenst tussen soep en patatten z'n gal kan uitspuwen ?

Ik dacht eerst ook een enquĂȘte te koppelen aan deze draad. Maar heb dit niet gedaan gezien een lijst met opties nooit exhaustief kan zijn.

De laatste maanden heb ik de indruk dat forumleden zelfs hun eigen opgestarte topic (draad, onderwerp ... ) niet ernstig nemen, laten verwateren, of zelfs niet reageren ondanks terechte reactie.

Persoonlijk ben ik aan het uitkijken naar een andere stek waar een doordachte mening - van welke strekking ook - niet verzuipt tussen gepalaver.

Graag een mening,

R.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2730004)
De rubriek "maatschappelijke discussies, problemen" is momenteel voor minimum driekwart gevuld met topics die niet meer zijn dan "fait divers". Sommige topics horen eerder thuis in de rubriek "koetjes en kalfjes".
Aan de moderatie. Deze rubriek wordt mijn inziens serieus ondergewaardeerd.

Rudy 18 oktober 2012 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6373305)
heb je iets tegen firestone ?

Ik zou niet weten waarom firestone zo belangrijk is.

Rudy 18 oktober 2012 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6373344)
Weer een zaagthread van Rudy over de kwaliteit van dit forum in het Suggestie & Mededelingen board. En toch is hij hier met geen stokken weg te krijgen.

Juist. En dit om de eenvoudige reden dat ik vind dat die kwaliteit mag primeren op de kwantiteit.
Momenteel blijft de kwantiteit vrij stabiel. De kwaliteit zakt zienderogen. Dit is mijn perceptie, niets meer.

Eigenzinnig 18 oktober 2012 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6373370)
Juist. En dit om de eenvoudige reden dat ik vind dat die kwaliteit mag primeren op de kwantiteit.
Momenteel blijft de kwantiteit vrij stabiel. De kwaliteit zakt zienderogen. Dit is mijn perceptie, niets meer.

Je bent hier lang genoeg lid om te weten dat er geen (fatsoenlijke) moderatie meer is, en er dus nooit wordt gereageerd op suggesties, laat staan dat er iets veranderd...

Rudy 20 oktober 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6373378)
Je bent hier lang genoeg lid om te weten dat er geen (fatsoenlijke) moderatie meer is, en er dus nooit wordt gereageerd op suggesties, laat staan dat er iets veranderd...

Dat kan best zijn. Het verschil tussen jij en ik zou wel eens kunnen zijn dat ik niet zo fatalistisch ben.
Wie belet mij om op regelmatige tijdstippen iets in vraag te stellen ?

Rudy 22 oktober 2012 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6373378)

Dit forum is dan ook niet meer dan een studieobject geworden, voor wie op afstand situaties wilt observeren. De dag nadert dat dit zelfs niet meer mogelijk wordt.

De dag dat een netwerksite zoals Facebook beter wordt bevonden dat dit niet ondersteund forum, wordt de rekening vlug gemaakt, en kan politcs-punt-be de pot op.

Politics.be zal haar best moeten doen. Maar zoals de meeste achterhaalde webplatforms is het resultaat welbekend. Vergetelheid.

eno2 22 oktober 2012 14:56

Facebook is waardeloos als forum

Rudy 25 oktober 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6379597)

Da's uw mening

Derk de Tweede 29 oktober 2012 18:54

Citaat:

Klopt Helemaal!

zonbron 29 oktober 2012 19:28

Citaat:

Ik heb de pest aan Gezichtboek, maar ik denk niet dat ik het punt gemist heb.

eno2 29 oktober 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6392047)
Ik heb de pest aan Gezichtboek, maar ik denk niet dat ik het punt gemist heb.

Ik kan hoe dan ook niet werken met smoelenboek

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be