![]() |
BUB met hun "Noord-België" hangen me de keel uit
Die mannen van BUB (de partij van semi-allochtoon Bruno Y.) spreken altijd over "Noord-België". "Vlaanderen", dat zijn voor hen West- en Oost-Vlaanderen. Zijn die mannen op hun kop gevallen ? De Grondwet (waar zij zo hoog mee oplopen) heeft het over het "Vlaamse Gewest" in artikel 3, en in artikel 2 over de "Vlaamse gemeenschap". Waar zijn die mannen mee bezig ? Ik ben van mening dat het Vlaamse Gewest hen een proces zou moeten aandoen wegens laster of eerroof. Semi-allochtoon Bruno Y. op kop.
Of is Bruno Y. door de aard der dingen dan toch als een volbloed allochtoon te beschouwen ? Semi-allochtoon is voor mij echter voldoende! |
"Ik ben van mening dat het Vlaamse Gewest hen een proces zou moeten aandoen wegens laster of eerroof." :lol::lol::lol: Dat wordt lachen.:lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Waar heb je dat gehoord of gelezen?
Bruno Y., is dat niet die marginale randfiguur met nogal autoritaire trekjes? Sinds wanneer trekken wij ons iets aan van Brüno? |
Citaat:
|
laat ze toch doen, de BUB is een kermisattractie waar we ons mee kunnen amuseren :)
Waarom is Bruno Y. een semi-allochtoon trouwens? U blijft deze woorden immers herhalen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1.taalgebieden: Nederlands, Frans, Duits, tweetalig in Brussel 2.Gemeenschappen: Vlaamse, Franse, Duitstalige, gemeenschapscommissies in Brussel 3.Gewest: Vlaamse, Waalse, Brussel Hoofdstedelijk Gewest De termen Noord- en Zuid-België zijn absolute nonsens (zowel politiek, juridisch als geografisch). Edit: ik zou de federale staat Koninkrijk België nog vergeten.;-) |
Citaat:
hoe geraakt een mens er in godsnaam op om op een woord zoals "semi-allochtoon" te komen mooi. |
Ik ben ook geen voorstander van het gebruik van de benaming "Vlaanderen" voor dit hele gewest. Noord-België zou echter Brussel inhouden, en Voeren dan weer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vader van Bruno Y. is een Noord-Afrikaan, Algerijn of Tunesiër, een dokter. Bruno heeft dus (hoogst waarschijnlijk) de dubbele nationaliteit. Daarom noem ik hem een semi-allochtoon. Waarmee ik niets kwaads bedoel, alleen dat hij geen rasechte Belg is. Dat kan zijn belang hebben. Is Bruno niet ontworteld dan ? Hij is voor mij een "technische" Belg, helemaal geen rasechte Belg, en zeker geen rasechte Vlaming. Bruno is geen Vlaming die Vlaanderen de rug toegekeerd heeft. Bruno is een Belg-Algerijn/Tunesiër die geen echt vaderland heeft. De moeder van Bruno, een echte Vlaamse, is overigens een heel vriendelijke vrouw!
|
Neem gerust een chill pilleke.
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Huidige Nederland komt het dichtst bij "Noord België"
|
Citaat:
Vroeger hadden de jongeren in het secundair onderwijs een handboek "Zuid & Noord". Beter kan niet ! :-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be