![]() |
Antwerpen splitsen?
Antwerpen begint meer en meer op België te lijken : 2 grote groepen bevolkingen die grofweg politiek/sociaal/economisch op geheel andere golflengten zitten.
Is samenleven onder één dak in zo'n geval nog wenselijk of mogelijk? Moet er niet gedacht worden aan een splitsing van Antwerpen, waarbij elke groep zijn eigen weg en ambities en levensstijl kan gaan, zonder door de ander daarin gehinderd te worden? |
K&k
|
We plaatsen tussen Antwerpen Oost en West een muur. Dan kan deze voortaan de "Antwerpse Muur" genoemd worden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gaat er nog allemaal gesplitst moeten worden? Ik dacht dat we naar 1 Europa wouden gaan? Ok, een utopie in mijn ogen maar dat is het idee dat men ons toch wil wijsmaken?
|
West-Vlaanderen onafhankelijk! :cheer:
|
Citaat:
Laat ons liever gaan voor de 10.000+ Europa's. |
Citaat:
|
als je gaat splitsen tussen niet-werkenden en werkenden denk ik dat je beter bij de eerste bende kan gaan staan
|
Tussen 1577 en 1584 was er in Gent een Gentse Calvinistische Republiek gevestigd. Toen
|
Citaat:
|
Citaat:
Zorgen enkel voor lawaaihinder en om cumuls op te vullen. |
Citaat:
Zouden de lijken, die in januari uit de kast gaan vallen, zo groot zijn(naar aloude sossen gewoonte) dat een "democratische" blokkering zo hard nodig is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be