nou nou |
16 juli 2004 00:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Front National
Jamal J. (24) uit Roeselare is door de correctionele rechtbank van Kortrijk veroordeeld tot 3 jaar effectieve celstraf waarvan de helft voorwaardelijk.
|
Da's niet zo leuk voor Jamal J.
Citaat:
Hij verkrachtte in april een meisje met wie hij daarvoor een relatie had.
|
Toen was het nog gewoon seks. Die goeie ouwe tijd toch.
Citaat:
De beklaagde was sinds januari in België en knoopte een relatie aan met een minderjarig meisje.
|
Aangezien een meerderheid schijnbaar van mening is dat mensen die Jamal heten geen Nederlands spreken denk ik dat die mens daar niets aan kan doen. Bovendien zien minderjarige meisjes er tegenwoordig uit als 40. Wacht als ze met blauwe spoelingen beginnen, dan is onzen bompa niet meer te houden.
Citaat:
Toen zij de relatie stopzette, liet de man het daar niet bij. Hij ging haar thuis opzoeken en drong de woning binnen waar hij haar verkrachtte.
|
Ge zoudt gedomme voor minder. Hoewel ik toch mijn reserves heb ten opzichte van mensen die zich aangetrokken voelen tot haar. Ik dacht dat dat ergens uit groeide waar het veel interessanter was. Allee, hij zoekt er dan toch thuis achter. Is al heel wat, voor hetzelfde geld komt hij in ons kerken... tssss.
Citaat:
De rechtbank ontzette de beklaagde vijf jaar uit zijn rechten.
|
Ontzettend! Ge zoudt er krom van lopen.
Citaat:
In 1 woord duidelijk: Déhors avec le canaille Maghrébine!!!!!! :evil:
|
Miljaar. 5 woorden en 6 leestekens. Dat is 11 dingen waar ik geen zak van snap. Maar het was wel leuk. Dank u meneer de Uil en tot ziens.
|