![]() |
Moeder, waarom stemmen wij?
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...-Brabant.dhtml
Nva in 3 provincieraden de grootste, maar word toch weeral eens opzij gezet in Vlaams Brabant! Hoe de traditionele verliezers al de restjes van hun overgebleven machtbastions bijeen rapen om toch maar die grote boze nva buiten te houden en te kunnen blijven profiteren van hun anti-vlaams profitariaat!! Gewoonweg kotsmisselijk word ik hiervan!! Waarom geen Cordon Sanitairke rond deze "anti-belgische" partij? Dat moet toch kunnen?? :evil: |
Citaat:
|
Wie een meerderheid heeft, heeft een meerderheid. Zo simpel is dat.
|
ik zie dat de provincie ook een 'bestuur' opzet maar dat niet alle deftige partijen daarin zitten
moet niet elke burger vertegenwoordigd zijn in zn provincie ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou alle partijen met meer van 5% in dat betuur zetten om eens de democratie aan het werk te zien
|
Ik ga mensen die dit een goede evolutie vinden beginnen uitmaken voor democraten want het begint net als extreem-rechts enkel een negatieve connotatie te hebben.
|
Ik ben wel benieuwd wat de traditionele partijen en Groen gaan doen in de provincie Antwerpen. Daar halen ze samen 36 zetels (op een totaal van 72). Als ze daar nog een meerderheid willen vormen, zullen ze er de 2 zetels van de PVDA moeten bijnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
en wat heeft groen provinciaal al gerealiseerd ?
|
Wie gaat er nu op provinciaal vlak samenwerken met een partij die tot doel heeft het provinciaal niveau af te schaffen? Ten minste als je de bedoeling hebt op provinciaal niveau te werken en iets te bereiken. NVA moet niet komen bleiten. Als ze niet uitgenodigd worden om mee te besturen in de provincies hebben ze dat louter aan zichzelf te danken.
|
Citaat:
1/ Het is volstrekt volgens de regels. Perfect in orde. Alsnog. 2/ Ge moet niet klagen dat de n-va aan de kant wordt gezet. Dat is ronduit walgelijk. Een dubbele moraal. De n-va maakt zich namelijk schuldig aan de zelfde bedenkelijke praktijk in andere steden/gemeenten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest valt weerom op wat een huilebalken die NVA'rs toch wel zijn. Een meerderheid is een meerderheid. Misschien moeten ze zich eens de vraag stellen Waarom de anderen niet met hen willen samenwerken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be