![]() |
Leerlingen geschorst door topless foto's van juf
Leerlingen geschorst door topless foto's van juf
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-van-juf.dhtml Een juf mag op haar iphone naaktfoto's zetten van haarzelf , ik zie daar het probleem niet van in !! Maar .... misschien kan ze best wel voortaan haar zichtbaarheid uit zetten , of de foto's naar haar computer overzetten & wissen op haar iphone !! Dit kan veel voorkomen !!!! Als de leerling die dit mapje zag verschijnen op zijn tablet/iphone , en de juf hierover meteen inlichtte , dan was dit logisch geweest , de juf wijzen op haar (iphone)probleem !! Maar nee , die leerling toont ze aan mede-leerlingen ; privacy-schending , dus .... wie is dan in fout ?? Ikzelf vind het logisch dat die leerlingen worden gestraft !! Mocht de juf het mapje met opzet verstuurd hebben , ja .... dan is de juf in fout en moet ze de gevolgen dragen !! MAAR .... ook dan , de leerling die ze toont aan medeleerlingen , is dan schuldig aan priveschending van de juf !!!! |
dus leerlingen worden gestraft omdat de leerkrachte technisch onvoldoende onderlegd is en met de nieuwe technologie niet kan werken?
misschien verantwoordelijkheid daar leggen waar ze hoort? leerkrachte moet maar niet op het verkeerde knopke duwen en eigen schuld dikke bult en moest ik 1 vd 4 zijn ik gooide de foto's op facebook als de leerkrachte een beetje sexy is :) |
In de V.S. ontslaat men niet snel leerkrachten, wat weer een oorzaak is voor dat falende schoolsysteem. Er is een documentaire die daar over handelt: Waiting for Superman.
Hier is het trouwens ook zo dat leerkrachten niet kunnen werken met technologie. In mijn middelbare school hebben mijn leerkrachten al talloze lesuren verspild aan hun geprul ermee, te koppig om een leerling hulp te vragen. In de universiteit is dat ook nog steeds het geval. |
Citaat:
een filmke downloaden,foto'ke uploaden en facebook installeren dan houdt het bij de meesten ver op :) ja druk op dat ding tokkelen om de indruk te wekken hoe goed ge het kunt hier moet niemand gestraft worden |
De juffrouw zou toch moeten weten dat zoiets als bluetooth bestaat.
|
Citaat:
|
De juf heeft de foto's verstuurd -ook al is dit misschien per ongeluk. Dus de juf is diegene die als eerste haar eigen foto's verdeelt.
Niet akkoord dat de leerling hiervoor opdraait omdat hij het verder verspreidt. Het verhaal zou anders zijn indien de leerling de iPhone van de juf zou hebben gehackt. PS: heeft iemand een link naar de ongecensureerde foto's :) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ksdk.com/news/world/artic...on-school-iPad |
Citaat:
Ik vind dat ze allemaal in fout waren. De lerares omdat ze dergelijke materiaal mee naar school genomen heeft, en die leerlingen omdat ze dit niet netjes gemeld hadden zonder haar privacy nog meer dan nodig te schenden. |
Citaat:
|
Wie pakt er zomaar een bluetooth pakketje aan van een onbekende persoon?
Ik alvast niet hoor. |
Citaat:
vraag me alleen af of die 4 haar nu punten gegeven hebben :) |
Citaat:
Maar zo'n telefoon begint geen bluetooth pakketjes rond te spuiten zonder daartoe opdracht gekregen te hebben. Ook moet de bluetooth verbinding door beide (of meer) partijen goedgekeurd zijn. Ik vraag me dus af waarom mensen in de klas aanwezig zijn met een accu-leegzuipende bluetooth verbinding open. |
zet leerlingen elke dag op het strand en op het eind vd vakantie kunnen ze geen monikini meer zien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be