Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ben jij verkozen tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178130)

koe de poing 20 oktober 2012 20:42

Ben jij verkozen tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen ?

Op een politiek forum verwacht je dat verschillende leden zijn opgekomen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe onze medeforummers het gedaan hebben vorig weekend.

koe de poing 20 oktober 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 6376541)
Op een politiek forum verwacht je dat verschillende leden zijn opgekomen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe onze medeforummers het gedaan hebben vorig weekend.

ik kwam niet op, en heb ook geen partijkaart.

nihao 20 oktober 2012 20:47

Nee, maar dat is ook normaal : geen partij, geen lijst.

Mitgard 20 oktober 2012 20:56

Citaat:

Op dit forum wordt vooral aan metapolitiek gedaan.

Demper 20 oktober 2012 20:56

Citaat:

Op een politiek forum verwacht je dat verschillende leden zijn opgekomen,

Maar nee.
Echte politiekers blijven weg van dit forum.

manta 20 oktober 2012 23:02

Citaat:

Ja, maar 'k heb het moeilijk om een coalitie bijeen te krijgen.
Antwerpen... Hel aan de Schelde...:-(
Ondertussen blijkt nu weer da'k nog aan SABAM de volle pot moet betalen terwijl ik de dj maar een half liedje liet spelen, de fucking idiot...:-(

Demper 20 oktober 2012 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6376849)
Ja, maar 'k heb het moeilijk om een coalitie bijeen te krijgen.
Antwerpen... Hel aan de Schelde...:-(
Ondertussen blijkt nu weer da'k nog aan SABAM de volle pot moet betalen terwijl ik de dj maar een half liedje liet spelen, de fucking idiot...:-(

:cheer: Filip Dewinter :cheer:

lombas 20 oktober 2012 23:06

Niemand heeft me gevraagd.

:-(

vlijmscherp 20 oktober 2012 23:06

Niet verkozen.

manta 20 oktober 2012 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6376854)
:cheer: Filip Dewinter :cheer:

Maar allee, (achtergrondkoor: Maar alleeeeee) (die reclame kent ge ni zeker:-( ) Ik dacht dat het toch duidelijk BD&W was da'k nadeed...:-(

Vigilante VL 20 oktober 2012 23:11

Ik ben ergens op een lijst gaan staan om een goede vriend te plezieren. Ik had er duidelijk bijgezegd: alleen pro forma, om een volledige lijst van 61 zeikers te kunnen indienen, 1 keer, daarna nooit meer...

Ik heb niemand gevraagd om voor me te stemmen, ben met een zeer onduidelijke foto op die lijst gaan staan en met een 2de naam (wettelijk toegelaten).

Toch had ik nog ongeveer 75 stemmen, waarschijnlijk van mensen die alle bolletjes kleuren ofzo.

Best grappig.

Demper 20 oktober 2012 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6376866)

Maar allee, (achtergrondkoor: Maar alleeeeee) (die reclame kent ge ni zeker:-( ) Ik dacht dat het toch duidelijk BD&W was da'k nadeed...:-(

Ssssst....

Koenraad Noël 20 oktober 2012 23:45

Open-VLD enkele gemeenten verder ronselde actief vrouwen. Iemand die ik ken is zo verkozen geraakt, zonder dat ze ook maar weet waarvoor haar nieuwe partij nu effectief staat.

De gendergelijkheidsquota hebben dus ook een donkere keerzijde.

Vlanin 21 oktober 2012 00:34

ik heb goede ideeeen 6 maand per jaar , de andere 6 maand heb ik geen zin om naar de vergaderingen te gaan

koe de poing 21 oktober 2012 04:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 6376563)
Op dit forum wordt vooral aan metapolitiek gedaan.

Net zoals in het echte leven :-)

vrijevlaming 21 oktober 2012 08:35

wij hadden X zetels, en ik was de X+1ste in de voorkeurstemmen. Effe balen ja, vooral dat ik om 18u of zo die zetel nog vast had maar er iemand over mij gesprongen is in de laatste telbureau's.

Maarrrr, die kerel die over mij gesprongen is, is familie met een andere verkozene. Da mag nie, dus bibi mag naar de GR

Marie van de koster 21 oktober 2012 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6377199)
wij hadden X zetels, en ik was de X+1ste in de voorkeurstemmen. Effe balen ja, vooral dat ik om 18u of zo die zetel nog vast had maar er iemand over mij gesprongen is in de laatste telbureau's.

Maarrrr, die kerel die over mij gesprongen is, is familie met een andere verkozene. Da mag nie, dus bibi mag naar de GR

Dat verdient gelukwensen maar van uw kant moet er dan ook een flesje champagne gegeven worden aan uw collega's van het forum :lol:

koe de poing 21 oktober 2012 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6377199)

1 Avond in de maand zijn we dus veilig voor je geleuter :cheer:

;-)

't is dat ge voor de foute partij opkomt, of ik zou je misschien zelfs nog proficiat wensen. :-(

Mitgard 21 oktober 2012 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 6377125)
Net zoals in het echte leven :-)

Neen, daar doet men aan kazakkendraaierij, wat meestal voor 'realpolitiek' moet doorgaan.

koe de poing 21 oktober 2012 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 6377997)
Neen, daar doet men aan kazakkendraaierij, wat meestal voor 'realpolitiek' moet doorgaan.

je moest eens weten hoeveel schrik de meeste politici hebben voor de burger. Iedere beslissing zou wel ergens iemand voor het hoofd kunnen stoten ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be