![]() |
Ben jij verkozen tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen ?
Op een politiek forum verwacht je dat verschillende leden zijn opgekomen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe onze medeforummers het gedaan hebben vorig weekend.
|
Citaat:
|
Nee, maar dat is ook normaal : geen partij, geen lijst.
|
Citaat:
Op dit forum wordt vooral aan metapolitiek gedaan. |
Citaat:
Echte politiekers blijven weg van dit forum. |
Citaat:
Antwerpen... Hel aan de Schelde...:-( Ondertussen blijkt nu weer da'k nog aan SABAM de volle pot moet betalen terwijl ik de dj maar een half liedje liet spelen, de fucking idiot...:-( |
Citaat:
|
Niemand heeft me gevraagd.
:-( |
Niet verkozen.
|
Citaat:
Maar allee, (achtergrondkoor: Maar alleeeeee) (die reclame kent ge ni zeker:-( ) Ik dacht dat het toch duidelijk BD&W was da'k nadeed...:-( |
Ik ben ergens op een lijst gaan staan om een goede vriend te plezieren. Ik had er duidelijk bijgezegd: alleen pro forma, om een volledige lijst van 61 zeikers te kunnen indienen, 1 keer, daarna nooit meer...
Ik heb niemand gevraagd om voor me te stemmen, ben met een zeer onduidelijke foto op die lijst gaan staan en met een 2de naam (wettelijk toegelaten). Toch had ik nog ongeveer 75 stemmen, waarschijnlijk van mensen die alle bolletjes kleuren ofzo. Best grappig. |
Citaat:
|
Open-VLD enkele gemeenten verder ronselde actief vrouwen. Iemand die ik ken is zo verkozen geraakt, zonder dat ze ook maar weet waarvoor haar nieuwe partij nu effectief staat.
De gendergelijkheidsquota hebben dus ook een donkere keerzijde. |
ik heb goede ideeeen 6 maand per jaar , de andere 6 maand heb ik geen zin om naar de vergaderingen te gaan
|
Citaat:
|
wij hadden X zetels, en ik was de X+1ste in de voorkeurstemmen. Effe balen ja, vooral dat ik om 18u of zo die zetel nog vast had maar er iemand over mij gesprongen is in de laatste telbureau's.
Maarrrr, die kerel die over mij gesprongen is, is familie met een andere verkozene. Da mag nie, dus bibi mag naar de GR |
Citaat:
|
Citaat:
;-) 't is dat ge voor de foute partij opkomt, of ik zou je misschien zelfs nog proficiat wensen. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be