![]() |
Putin aan Erdogan: "één Turkse soldaat op Syrisch grondgebied = oorlog met Moskou"
Laut der libanesische Tageszeitung Addyar hat es zwischen Putin und Erdogan diesen Dialog gegeben.
Putin zu Erdogan: “Der Einsatz auch nur eines einzigen türkischen Soldaten in Syrien bedeutet Krieg mit Moskau!”bron 21 oktober 2012 |
Lol, Putin gaat een NAVO-lid aanvallen?
|
1 Bijlage(n)
Turkse tanks aan de grens met Syrië nemen positie (foto: 12 oktober 2012).
|
Turkije kan de waterkraan naar Syrie meen ik afsluiten, veel effectiever, en er komt geen soldaat bij te pas. We wachten af.
|
Citaat:
Daar gaat niet echt steun voor zijn. |
De Turkse hond moet vroeg of laat terug in zijn hok.
|
Citaat:
|
Grappig. Turkije en Rusland stonden ooit zij aan zij tegen de Britten (Gallipoli, Charge of the light brigade).
Ok, dan hebben we hier WWIII. Dan trekt Turkije (wellicht ongewenst) de VS mee in het bootje en dan worden het over en weer bommetjes. Dus kan Armageddon toch nog een kans krijgen. Complicaties voor Duitsland in overvloed. 5-6 miljoen Turken kuunen voor een fenomenale opstand zorgen en zal het Duitse leger (NAVO lid) geen moer kunnen uitvoeren. In Nederland wonen en werken ergens tussen de 750.000 en 1 miljoen Turken, dus NL zal ook de bek stijf dicht moeten houden. Frankrijk zal de VS laten rotten, GB zal wellicht helpen maar heeft niets meer. Wegens geldgebrek is de winkel gesloten. Als Ankara in de as ligt piepen de politici wel anders en kan het geheel makkelijk uitmonden in een kernoorlog die al decennia ligt te smeulen. |
O ja, Europa, Nobel prijs voor de Vrede. Timmer die grote bek van Barroso dicht en misschien dat we dan nog ergens komen.
|
The Lebanese daily Addyar claims to have come into possession of a dialogue between Putin and Erdogan about Syria.
Putin to Erdogan: “A single Turkish soldier on the soil of Syria would be equal to its entrance in Moscow”.naar het engels vertaald |
hieromtrent niets in de westerse pers over te lezen (..)
|
Citaat:
|
Dan is het gewoon spijtig dat Turkije een deel van de Navo is.
|
Inderdaad, betreurenwaardig. Maar marionet Erdo heeft reeds goed zijn best gedaan...
|
Citaat:
Vooralsnog ben ik voorzichtig. Maar het kan. Putin hoeft nergens bang voor te zijn. Edit: Het kan een verkapte waarschuwing aan de VS zijn. Putin zal nooit rechtstreeks de VS uitdagen maar op deze manier komt de boodschap ook wel thuis. |
Citaat:
Vertaling Goegle : In tegenstelling tot Poetin - Erdogan in omvang toenemen Die zouden het van Ria Novosti hebben, maar dat kan ik niet terugvinden. Het hoeft natuurlijk niet te verbazen, dat gedoe met die Airbus die vanuit Rusland op weg was naar Syrie heeft Putin natuurlijk internationaal in verlegenheid gebracht. |
binnenkort het vervolg in Dag Allemaal? :roll:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er een conversatie tussen 2 staatsleiders plaatsgevonden heeft in dergelijke bewoordingen....Beide heren zijn geen voetbalhooligans....:roll: |
Citaat:
|
|
Ik sluit me bij Munglik aan. Deze versie ziet er geloofwaardiger uit. En leest ook alszodanig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be