Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   'Prins Filip had geheime relatie met een man' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178186)

Stef007 22 oktober 2012 11:05

'Prins Filip had geheime relatie met een man'

Er is een bom gedropt boven Laken, in de vorm van een boek van RTBF-journalist Frédéric Deborsu. Het is nog niet eens verschenen, maar enkele gelekte passages brengen gênante ‘geheimen’ naar boven. Reden genoeg voor het Paleis om nu al te spreken van ‘totaal onjuiste en beledigende gegevens’.

Bron: Het Nieuwsblad

Vito 22 oktober 2012 11:26

En dan?

Ik ben zelf republikein, niet omdat de kroonprins een verkapte homo zou zijn, zijn kinderen via IVF op de wereld zouden zijn gebracht en hij een gearrangeerd huwelijk zou hebben.

Ik ben republikein omdat het vertegenwoordigen van de staat zou moeten gebeuren met een mandaat van de Belgen en niet omdat je uit de juiste baarmoeder komt. Als die president dezelfde toeren doet, moet dat kunnen mits hij de steun heeft van de bevolking voor zijn politieke taak.

Kortom: weer voer voor Dag Allemaal lezers, maar weinig interessante info. Tenzij er passages zijn over de rol van Boudewijn in de dood van Lumumba e.d. dan ben ik wel geïnteresseerd.

giserke 22 oktober 2012 11:28

Straks in De Morgen.

Di Rupo deed het met de Flup in de roze balletten.

Gelogeerde aap 22 oktober 2012 12:00

http://www.youtube.com/watch?v=Lrr_VVtyUA8

Derk de Tweede 22 oktober 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef007 (Bericht 6379055)
Er is een bom gedropt boven Laken, in de vorm van een boek van RTBF-journalist Frédéric Deborsu. Het is nog niet eens verschenen, maar enkele gelekte passages brengen gênante ‘geheimen’ naar boven. Reden genoeg voor het Paleis om nu al te spreken van ‘totaal onjuiste en beledigende gegevens’.

Zijn dat niet privézaken ?

Gelogeerde aap 22 oktober 2012 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6379252)
Zijn dat niet privézaken ?

Privé bestaat niet als je parasiteert op het geld van de burger

NieuwNoors 22 oktober 2012 12:47

Voor mijn part doet "Philippe" het met Tante Fab, maar het verwondert mij zeker niet mocht hij homo zijn. DE KUS op zijn huwelijk sprak reeds boekdelen: ne vrouwenzot is hij zeker niet.

Nr.10 22 oktober 2012 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6379293)
Voor mijn part doet "Philippe" het met Tante Fab, maar het verwondert mij zeker niet mocht hij homo zijn. DE KUS op zijn huwelijk sprak reeds boekdelen: ne vrouwenzot is hij zeker niet.

Voor mij hoeven ze mekaar niet af te likken voor de camera om het volk een plezier te doen.

Xenophon 22 oktober 2012 13:44

Het zou wel goed kunnen zijn voor het hele homogebeuren, tenslotte waren homo's sinds bekend werd dat Verschaeve misschien homo was terug geklasseerd bij de viezeriken.

Johan217 22 oktober 2012 13:51

Morgen in Humo:

Bas Luyten getuigt: "Bart De Wever verleidde Prins Filip in de toiletten van Laken"

Gelogeerde aap 22 oktober 2012 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 6379399)
Morgen in Humo:

Bas Luyten getuigt: "Bart De Wever verleidde Prins Filip in de toiletten van Laken"

"Lakenpoeper" ?

Liederik 22 oktober 2012 13:55

Citaat:

Morgen in Humo:

Hij heeft daar nog een email over.

Xenophon 22 oktober 2012 13:58

Citaat:

Morgen in Humo:

Onze prins heeft toen aan BDW de boodschap meegegeven, "het was lekker, maar ik heb toch liever een slanke vent."

dat face soldier 22 oktober 2012 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6379413)
Onze prins heeft toen aan BDW de boodschap meegegeven, "het was lekker, maar ik heb toch liever een slanke vent."

Een homo heeft me 2 jaar terug eens verteld dat Bart De Wever ook van de penis houdt. Geen gezever.

Gelogeerde aap 22 oktober 2012 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dat face soldier (Bericht 6379779)
Een homo heeft me 2 jaar terug eens verteld dat Bart De Wever ook van de penis houdt. Geen gezever.

Ik ook soms , maar niet zozeer van de vent die er aan hangt.

Liederik 22 oktober 2012 16:32

Elio? :-)

Koenraad Noël 22 oktober 2012 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dat face soldier (Bericht 6379779)

Bon, nu weten we dus waarom Bart écht vermageren wou. En ook waarom hij republikein is, hij wilt gewoon meer tijd met Filip kunnen doorbrengen.

Henri1 22 oktober 2012 16:59

Citaat:

Morgen in Humo:

U moet Bart De Wever niet gaan verwarren met George Michaël.

Aligator 22 oktober 2012 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef007 (Bericht 6379055)

Wie verschiet daar nu nog van ? Straks gaat Flup misschien scheidden en hertrouwen met één of andere vent. In België mag dat toch ? Awel dan...Ze mogen dan zelfs een negerke of een vietnameeske adopteren als ze willen...
Dat zou wel grappig zijn, als er geen koning en een koningin was, maar twee koningen. De twee koningen van België...Dat zou toch praktisch zijn ? Eén voor de Vlamingen, en één voor de Walen. En het geadopteerd negerke Prins van Gewest Brussel.

manta 22 oktober 2012 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6379837)
U moet Bart De Wever niet gaan verwarren met George Michaël.

Idd, den ene maakt platen en den andere wilt ze afzetten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be