![]() |
'Prins Filip had geheime relatie met een man'
Er is een bom gedropt boven Laken, in de vorm van een boek van RTBF-journalist Frédéric Deborsu. Het is nog niet eens verschenen, maar enkele gelekte passages brengen gênante ‘geheimen’ naar boven. Reden genoeg voor het Paleis om nu al te spreken van ‘totaal onjuiste en beledigende gegevens’.
Bron: Het Nieuwsblad |
En dan?
Ik ben zelf republikein, niet omdat de kroonprins een verkapte homo zou zijn, zijn kinderen via IVF op de wereld zouden zijn gebracht en hij een gearrangeerd huwelijk zou hebben. Ik ben republikein omdat het vertegenwoordigen van de staat zou moeten gebeuren met een mandaat van de Belgen en niet omdat je uit de juiste baarmoeder komt. Als die president dezelfde toeren doet, moet dat kunnen mits hij de steun heeft van de bevolking voor zijn politieke taak. Kortom: weer voer voor Dag Allemaal lezers, maar weinig interessante info. Tenzij er passages zijn over de rol van Boudewijn in de dood van Lumumba e.d. dan ben ik wel geïnteresseerd. |
Straks in De Morgen.
Di Rupo deed het met de Flup in de roze balletten. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn part doet "Philippe" het met Tante Fab, maar het verwondert mij zeker niet mocht hij homo zijn. DE KUS op zijn huwelijk sprak reeds boekdelen: ne vrouwenzot is hij zeker niet.
|
Citaat:
|
Het zou wel goed kunnen zijn voor het hele homogebeuren, tenslotte waren homo's sinds bekend werd dat Verschaeve misschien homo was terug geklasseerd bij de viezeriken.
|
Morgen in Humo:
Bas Luyten getuigt: "Bart De Wever verleidde Prins Filip in de toiletten van Laken" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elio? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou wel grappig zijn, als er geen koning en een koningin was, maar twee koningen. De twee koningen van België...Dat zou toch praktisch zijn ? Eén voor de Vlamingen, en één voor de Walen. En het geadopteerd negerke Prins van Gewest Brussel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be