Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Prins Filip had geheime relatie met een man (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178203)

Ernst Niessen 22 oktober 2012 19:32

Prins Filip had geheime relatie met een man

Het Nieuwsblad komt met het nieuws dat de Waalse journalist Frédéric Deborsu een spraakmakend boek heeft geschreven, waarvan nu al is uitgelekt dat prins Filip een geheime relatie had met een man. Laken ontkent natuurlijk in alle toonaarden.

Lees en geniet:

Citaat:

Er is een bom gedropt boven Laken, in de vorm van een boek van RTBF-journalist Frédéric Deborsu. Het is nog niet eens verschenen, maar enkele gelekte passages brengen gênante ‘geheimen’ naar boven. Reden genoeg voor het Paleis om nu al te spreken van ‘totaal onjuiste en beledigende gegevens’.
Meer lezen?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...gn=nieuwe-week

hurricane 22 oktober 2012 19:33

Zo geheim zal het dan toch niet geweest zijn :p

Black Seven 22 oktober 2012 20:01

Iedereen weet toch dat Prins Filipo de chocoprins is die hem enkel recht krijgt van ne lekkere vent:lol:

Ernst Niessen 22 oktober 2012 20:10

Zou Frédéric Deborsu nu vervolgd worden voor majesteitsschennis?

quercus 22 oktober 2012 20:11

Toch onbegrijpelijk voor mij. Want Mathilleke is qua uiterlijk toch wel een zeer elegante verschijning. En ook na meerdere kinderen is ze dat nog steeds gebleven.

Ernst Niessen 22 oktober 2012 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6380221)
Toch onbegrijpelijk voor mij. Want Mathilleke is qua uiterlijk toch wel een zeer elegante verschijning. En ook na meerdere kinderen is ze dat nog steeds gebleven.

Mathilde kan het ook niet helpen dat prins Filip haar is opgedrongen. Het is gewoon meelijwekkend.

quercus 22 oktober 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 6380224)
Mathilde kan het ook niet helpen dat prins Filip haar is opgedrongen. Het is gewoon meelijwekkend.

Dan is die jonge vrouw een soort Belgicistisch patriottistische kamikaze.:roll:

Ernst Niessen 22 oktober 2012 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6380229)
Dan is die jonge vrouw een soort Belgicistisch patriottistische kamikaze.:roll:

Zich onbesuisd op een prins storten die worstelt met zijn identiteit.

Banzai! 8-)

Ernst Niessen 22 oktober 2012 20:31

Wij mogen volgens Deborsu aannemen dat de 'liefde' van Mathilde voor haar prins is 'gekocht' met grote sommen gelds.

Is dit een vorm van recuperatie door het Belgisch hof? Wordt er smeergeld betaald voor de troonpretendent?

Raf 22 oktober 2012 21:09

Citaat:

Ah ja... En het is algemeen geweten dat mannen met een voorkeur voor andere mannen die voorkeur achterwege laten voor een "elegante verschijning", zelfs na meerdere kinderen...

:roll:

hurricane 22 oktober 2012 21:19

Eigenlijk wel verwonderlijk dat deze prins afgeschilderd wordt als 'mens'.

Raf 22 oktober 2012 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 6380368)
Eigenlijk wel verwonderlijk dat deze prins afgeschilderd wordt als 'mens'.

Is hij geen mens dan?

Gelogeerde aap 22 oktober 2012 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6380330)
Ah ja... En het is algemeen geweten dat mannen met een voorkeur voor andere mannen die voorkeur achterwege laten voor een "elegante verschijning", zelfs na meerdere kinderen...

:roll:

Ik zou ze geen eten willen geven van venten met gezin die ineens 'homo' worden :shit::hm:

Ernst Niessen 22 oktober 2012 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6380376)
Is hij geen mens dan?

Ecce homo ... :lol:

hurricane 22 oktober 2012 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6380376)
Is hij geen mens dan?

Volgens mij wél.

Xenophon 22 oktober 2012 21:30

Arme Filip, een sluitspierartist, zoals Suetonius zou zeggen.

Raf 22 oktober 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 6380405)
Volgens mij wél.

Vanwaar dan je eerder vermelde "verwondering"?

Aligator 22 oktober 2012 23:57

Citaat:

Wat kan het een homo schelen of een vrouw elegant is of niet ? Voor Prince Philippe kon zijn Mathilde er even goed als een zeug uitzien. Hij raakt ze toch nooit aan. = proefbuisbaby's en al.
Hij zou een prima koning voor België zijn. Dan is het helemaal klaar...Een gemene-Belgenmoppen-tapper zou het niet beter kunnen bedenken.

praha 23 oktober 2012 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6380710)
Wat kan het een homo schelen of een vrouw elegant is of niet ? Voor Prince Philippe kon zijn Mathilde er even goed als een zeug uitzien. Hij raakt ze toch nooit aan. = proefbuisbaby's en al.
Hij zou een prima koning voor België zijn. Dan is het helemaal klaar...Een gemene-Belgenmoppen-tapper zou het niet beter kunnen bedenken.

't Zal me worst wezen of ie nu homo is of niet en hoe die hun onderlinge relatie moge zijn
Allemaal irrelevant ( beter gewoon geen koning meer natuurlijk ) behalve voor de Geert Hostes natuurlijk : kassa kassa

Aligator 23 oktober 2012 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6380717)
't Zal me worst wezen of ie nu homo is of niet en hoe die hun onderlinge relatie moge zijn
Allemaal irrelevant ( beter gewoon geen koning meer natuurlijk ) behalve voor de Geert Hostes natuurlijk : kassa kassa

Koningen zijn best OK om eens goed mee te lachen.
Ik vraag mij wel af wat er in de plaats komt als ze de koning afzetten ? Een president ? Een kalief ? Een Lider Maximo ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be