![]() |
‘Taliban van Anderlecht overplakken lingerie’
't Is gebeurd.
Wat reclame voor een bh met wat kant, zo gesmaakt door mannen die daar nooit naar kijken, werd afgeplakt met vuilniszakken. In Anderlecht. Een volgend hoofdstukje aan Femme de la rue. Krantentitel: ‘Taliban van Anderlecht overplakken lingerie’ Link met foto: http://www.standaard.be/artikel/deta...21022_00344170 Citaat:
|
Citaat:
Dit lijkt sterk op de Sharia wijk in de UK, we zullen ghetto wijken moeten maken met stickers "verboden voor moslims". http://www.dailymail.co.uk/news/arti...UK-cities.html |
Als tegenreactie heel de straat vol met die affiches!
|
Schoon affiche toch ? :-D
![]() |
Ik vind dit op zich wel een maatschappelijk verantwoorde actie. Wanneer er in uw gemeente mensen wonen met de nodige seksuele frustraties en die moeite hebben om hun sossis achter rits en grendel te laten steken bij het zien van een stel bedekte borsten, dan lijkt het mij een goede zaak dat iedereen daarvan op de hoogte is.
|
Ik reed er deze week nog rond en vroeg mij nog af hoe men op dergelijke affiches zou reageren ! En lap, het is al zo ver...
|
Citaat:
|
De firma PrimaDonna dankt u voor de leuke reclame :thumbsup:
|
Citaat:
Ik vraag me af wie ze overplakt heeft, moslim vrouwen of de gefrustreerde mannen, ene keer raden. |
Die vrouwen mogen nie buiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vasthoudend aan bestaande maatschappelijke toestanden; behoudend Naakt in de reclame en sexy kledij is een al lang aanvaard fenomeen in onze straten dus als we dit willen behouden zijn we conservatief? Links, rechts, conservatief en progressief zijn al lang woorden zonder enige relevante betekenis. |
Citaat:
|
Men dient de rechten van de plaatselijke bevolking te respecteren. Het getuigt van weinig respect om dergelijke decadente affiches te plakken in die wijken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be