![]() |
Welke bom legt Donald Trump morgen onder de campagne van Obama?
Volgend Donald Trump is hij in het bezit van 'wereldschokkend nieuws' over Obama, en hij zou dat in de loop van woensdag via twitter wereldkundig maken.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat Trump in het verleden ook al veel lawaai heeft gemaakt rond de geboorte-certificaat van Obama, om daarna zelf belachelijk te worden gemaakt. Met andere woorden: ook deze keer zou het kunnen dat er helemaal niets aan de hand is, en dat de bom in zijn eigen gezicht ontploft. Maar ik ben benieuwd en volg dit wel op. Wie weet wordt het nog plezant ook. Lees zelf: Donald Trump claims Barack Obama bombshell ![]() |
Hij moet toch iets doen om zijn vriendje romney te helpen hé.
Nog wat prietpraat verkopen in de hoop de schade van gisteren te beperken. |
Donald Trump is een bluffer.
Hij betaalde z' n personeel nooit, had nooit een $ op zak en nadat hij bij Amels een boot van 120 mtr lengte had gekocht, kon hij ook dat verhaal niet waar maken. Kennelijk is alles virtueel in Amerika. Zelfs de rijkdom. Keer de man om en er komt nog geen euro uit z' n zak rollen. Dollars al helemaal niet. |
Als hij al een bom doet ontploffen, is't te hopen dat die bom zowel Obama, als Romney, als Trump opblaast. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stem hier niet mee in, maar u heeft me wel doen lachen. Waarvoor dank. ;-) |
Hmmm "foxnews"..........lijkt mij al voldoende om te weten dat het om zuivere en opzettelijke beschadiging van Obama zal gaan.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar ik ben toch benieuwd. |
Het zal geen enkele deuk maken.
Trump is te belachelijk voor woorden. Vraag het Juffrouw Marla. |
Mogelijk krijgt President Obama straks nog een extra grap op een zilveren schaaltje aangereikt....:twisted:
|
Citaat:
Waarom lukt mij dat nou niet ? |
Gezien de Amerikanen in staat waren Bush jr een tweede termijn te geven, heb ik een nieuwe term gevonden voor 'idioot'.
Maar je weet maar nooit met hen... |
Citaat:
Omdat bij jou, beste F, de mensen iets slimmer zijn dan in de States. Verder, hij had uitsluitend immigranten in dienst, illegaal en met no $$'s op zak. Deze mensen, toch al een economisch zwakke groep, konden zich niet verweren wegens angst uit de VS gezet te worden. Goed, ze kregen te eten. Maar meer ook niet. (Dit heb ik uit 1e hand en is geen verhaal via via ....) |
Citaat:
|
Ach Donald Trump... wie neemt die vent nog ernstig? 't zal waarschijnlijk wel weer gaan over de bewering dat obama een Keniaan is...
|
Citaat:
|
Wat een nitwit, die Donald Trump. :lol:
En dat toupetje, komt dat van een angora-konijn dat hij toevallig heeft platgereden met zijn hummer? http://www.youtube.com/watch?v=MgOq9...=youtu.be&hd=1 Transcript : http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=153080620724 |
Donald biedt dus aan om 5 miljoen dollar te storten op gelijk welke "charity" rekening president Obama aanwijst,in ruil voor alle "records",van zijn geboortecertifikaat tot en met zijn schoolgeschiedenis.
De president is uiteraard niet verplicht hierop in te gaan,deze gegevens kunnen volgens de Amerikaanse wet blijkbaar vertrouwelijk behandeld worden,maar dit is een venijnig aanbod dat kan gaan etteren in de pers.... Den Donald is sluwer dan ik dacht,en alleszins sluwer dan Romney. :? |
Citaat:
Too little too late. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be