Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Welke bom legt Donald Trump morgen onder de campagne van Obama? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178231)

Antoon 23 oktober 2012 12:56

Welke bom legt Donald Trump morgen onder de campagne van Obama?

Volgend Donald Trump is hij in het bezit van 'wereldschokkend nieuws' over Obama, en hij zou dat in de loop van woensdag via twitter wereldkundig maken.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat Trump in het verleden ook al veel lawaai heeft gemaakt rond de geboorte-certificaat van Obama, om daarna zelf belachelijk te worden gemaakt. Met andere woorden: ook deze keer zou het kunnen dat er helemaal niets aan de hand is, en dat de bom in zijn eigen gezicht ontploft.

Maar ik ben benieuwd en volg dit wel op. Wie weet wordt het nog plezant ook.

Lees zelf: Donald Trump claims Barack Obama bombshell

santos 23 oktober 2012 13:02

Hij moet toch iets doen om zijn vriendje romney te helpen hé.
Nog wat prietpraat verkopen in de hoop de schade van gisteren te beperken.

D'ARTOIS 23 oktober 2012 13:34

Donald Trump is een bluffer.

Hij betaalde z' n personeel nooit, had nooit een $ op zak en nadat hij bij Amels een boot van 120 mtr lengte had gekocht, kon hij ook dat verhaal niet waar maken.

Kennelijk is alles virtueel in Amerika. Zelfs de rijkdom. Keer de man om en er komt nog geen euro uit z' n zak rollen. Dollars al helemaal niet.

Bolleke Wol 23 oktober 2012 14:30

Als hij al een bom doet ontploffen, is't te hopen dat die bom zowel Obama, als Romney, als Trump opblaast. :)

reinaert68 23 oktober 2012 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6381314)
Volgend Donald Trump is hij in het bezit van 'wereldschokkend nieuws' over Obama, en hij zou dat in de loop van woensdag via twitter wereldkundig maken.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat Trump in het verleden ook al veel lawaai heeft gemaakt rond de geboorte-certificaat van Obama, om daarna zelf belachelijk te worden gemaakt. Met andere woorden: ook deze keer zou het kunnen dat er helemaal niets aan de hand is, en dat de bom in zijn eigen gezicht ontploft.

Maar ik ben benieuwd en volg dit wel op. Wie weet wordt het nog plezant ook.

Lees zelf: Donald Trump claims Barack Obama bombshell

Dan hebben zijn privédetectives toch �*ets gevonden!

Antoon 23 oktober 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6381466)
Als hij al een bom doet ontploffen, is't te hopen dat die bom zowel Obama, als Romney, als Trump opblaast. :)

:lol::lol::lol:

Ik stem hier niet mee in, maar u heeft me wel doen lachen.

Waarvoor dank. ;-)

Pietje 23 oktober 2012 15:04

Hmmm "foxnews"..........lijkt mij al voldoende om te weten dat het om zuivere en opzettelijke beschadiging van Obama zal gaan.

Gelogeerde aap 23 oktober 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6381526)
Hmmm "foxnews"..........lijkt mij al voldoende om te weten dat het om zuivere beschadiging van Obama zal gaan.

Misschien onthullen ze wel zijn echte oorsprong.

Antoon 23 oktober 2012 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6381526)
Hmmm "foxnews"..........lijkt mij al voldoende om te weten dat het om zuivere en opzettelijke beschadiging van Obama zal gaan.

Dat denkt u omdat alle andere nieuwsmedia in de VS en daarbuiten dat automatisch doen met alle verleden, huidige en potentiele toekomstige republikeinnen. Kandidaat of niet.

Maar ik ben toch benieuwd.

D'ARTOIS 23 oktober 2012 19:03

Het zal geen enkele deuk maken.

Trump is te belachelijk voor woorden. Vraag het Juffrouw Marla.

kelt 23 oktober 2012 20:51

Mogelijk krijgt President Obama straks nog een extra grap op een zilveren schaaltje aangereikt....:twisted:

Frankenstein 24 oktober 2012 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6381361)
Donald Trump is een bluffer.

Hij betaalde z' n personeel nooit, had nooit een $ op zak en nadat hij bij Amels een boot van 120 mtr lengte had gekocht, kon hij ook dat verhaal niet waar maken.

Kennelijk is alles virtueel in Amerika. Zelfs de rijkdom. Keer de man om en er komt nog geen euro uit z' n zak rollen. Dollars al helemaal niet.

Toch gek dat deze mensen bij hem in dienst gaan, en voor hem werken, terwijl ze van te voren kunnen weten dat hun salaris niet wordt uitbetaald.

Waarom lukt mij dat nou niet ?

fbpolitics 24 oktober 2012 01:30

Gezien de Amerikanen in staat waren Bush jr een tweede termijn te geven, heb ik een nieuwe term gevonden voor 'idioot'.
Maar je weet maar nooit met hen...

D'ARTOIS 24 oktober 2012 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6382494)
Toch gek dat deze mensen bij hem in dienst gaan, en voor hem werken, terwijl ze van te voren kunnen weten dat hun salaris niet wordt uitbetaald.

Waarom lukt mij dat nou niet ?

Omdat bij jou, beste F, de mensen iets slimmer zijn dan in de States.

Verder, hij had uitsluitend immigranten in dienst, illegaal en met no $$'s op zak.
Deze mensen, toch al een economisch zwakke groep, konden zich niet verweren wegens angst uit de VS gezet te worden.

Goed, ze kregen te eten. Maar meer ook niet.

(Dit heb ik uit 1e hand en is geen verhaal via via ....)

Antoon 24 oktober 2012 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics (Bericht 6382506)
Gezien de Amerikanen in staat waren Bush jr een tweede termijn te geven, heb ik een nieuwe term gevonden voor 'idioot'.
Maar je weet maar nooit met hen...

Gezien de Belgen in staat zijn om 30 jaar lang op dezelfde onbekwame politici te stemmen heb ik er nog een beter woord voor.

Wiley E Coyote 24 oktober 2012 08:06

Ach Donald Trump... wie neemt die vent nog ernstig? 't zal waarschijnlijk wel weer gaan over de bewering dat obama een Keniaan is...

Antoon 24 oktober 2012 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 6382607)
Ach Donald Trump... wie neemt die vent nog ernstig? 't zal waarschijnlijk wel weer gaan over de bewering dat obama een Keniaan is...

't Is te hopen voor u en voor de andere fans van Obama.;-)

parcifal 24 oktober 2012 18:40

Wat een nitwit, die Donald Trump. :lol:

En dat toupetje, komt dat van een angora-konijn dat hij toevallig heeft platgereden met zijn hummer?

http://www.youtube.com/watch?v=MgOq9...=youtu.be&hd=1

Transcript :

http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=153080620724

kelt 24 oktober 2012 20:36

Donald biedt dus aan om 5 miljoen dollar te storten op gelijk welke "charity" rekening president Obama aanwijst,in ruil voor alle "records",van zijn geboortecertifikaat tot en met zijn schoolgeschiedenis.

De president is uiteraard niet verplicht hierop in te gaan,deze gegevens kunnen volgens de Amerikaanse wet blijkbaar vertrouwelijk behandeld worden,maar dit is een venijnig aanbod dat kan gaan etteren in de pers....

Den Donald is sluwer dan ik dacht,en alleszins sluwer dan Romney.
:?

parcifal 24 oktober 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6383904)
Den Donald is sluwer dan ik dacht,en alleszins sluwer dan Romney.
:?

Ach, het is gewoon de birther-stuff in een nieuw kleedje op een stategisch moment.

Too little too late.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be