![]() |
Islamgeleerden Ramadan al-Buti en Imran Hosein over de situatie in Syrië
Syrische Islamgeleerde Ramadan al-Buti wordt onnodig 'gebasht'!
https://www.youtube.com/watch?v=OA_Bu-XObwk Ik ben een ander youtube-filmpje tegengekomen waarin hij duidelijk uitlegt waarom hij tegen de revolutie is. Ik kan het hier niet plaatsen aangezien hij in het Syrisch spreekt, maar zijn argumenten laten zien dat hij geen "paleisgeleerde" is zoals hij vaak wordt genoemd in deze dagen en op het internet wordt hij regelmatig zwart gemaakt. Het is duidelijk wat de bedoeling is. De wapenmarkt heeft nood aan een serieuze oorlog tussen Iran en de buren. URGENT STATEMENT Islam and Politics Written by Imran N Hosein http://www.imranhosein.org/ Citaat:
|
Pfiew, goed dat dit even is rechtgezet.
We waren bijna in de leugens van de Protestant Islam’s Zionist Jihad getrapt! |
Citaat:
|
Islamgeleerde,wat is dat?
Zoiets als sesamstraatgeleerde?:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe godsdienst gestart,de Homerieten.
We aanbidden Homer,de almachtige,de alwetende.Hij is mn rolmodel en alle wijsheid komt van hem. Dr is geen boek,dus analfabeten zijn welkom.Alle richtlijnen vindt je in de filmpjes Het bidden gebeurd elke vrijdagavond van 18.00 tot ???? uur bij Moe.Geen regels i.v.m. voeding,drank,gedrag,opvoeding,vrouwen. Je kan lid worden door 1.80 euro op den toog te leggen en te zeggen,geeft em nog ene.Dit moet je dan wel elke vrijdag herhalen,want het lid zijn duurt maar 1 week.Knappe,leuke vrouwen zijn ook welkom.Je eigen vrouw kan je best niet meebrengen want die zijn meestal tegen je bekering tot de enige en ware godsdienst van de Homerieten. |
Citaat:
Je hebt al het vliegend spaghettimonster, dus je zal weinig succes oogsten. De markt is al ingepikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwijs naar twee grote invloedrijke islamgeleerden die anti-revolutie zijn. In principe ben ik pro-revolutie, maar meer argumenten ik verkrijg van deze twee heren, zoveel te meer ik stappen achteruit ga in mijn positie en mijn standpunt van de situatie. Ik plaats het hier omdat er een misverstand wordt verspreid dat de grote islamgeleerden pro-revolutie zijn. al-Bouti is de invloedrijkste geleerde (vooral bekend met zijn analytische islamic law en zijn kritiek op dialectiek en het Syrische marxisme) in Syrië. Is voor iedereen bedoeld? Natuurlijk niet! En zeker niet voor jou want u is een vlaams realist en het bericht is gericht aan objectivisten!;-) |
origineel ....
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus het bezwaar van Ramadam en andere geleerden is dat de revolutionairen handlangers zijn van de wapenmarkt. Moet je geleerde zijn om dat te kunnen vaststellen? Knap hoor, dat de wapenhandel verschillende groeperingen in vijf of zes landen zo kan bespelen. Dan moeten er toch wel overeenkomsten zijn in de ideologie van die groeperingen en de wapenhandel zou ik zeggen. En wat zeggen die geleerden over de ideologie van de revolutionaire groeperingen? |
Citaat:
Echt, origineel. Goddank dat wij tenminste een vlaams realist hebben op deze forums. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be