![]() |
Nieuwe layout
Wat vinden jullie ervan.
|
Verwarrend. En het lijkt erop dat veel van de vroegere privileges (avatar, signature, opmaak,...) verloren zijn gegaan....
|
Citaat:
Need I say more? If so: waar is mijn schoon violet-kleurtje en waarom werken de links die ik opgeef niet? |
bwa valt nog wel mee hoor, alleen wat wennen.
alleen moeten de avatars terug gefixt worden. Eens als ge hebt zitten prutsen met uwen avatar dan kunt ge gewoon géne meer gebruiken. dus boodschap aan iedereen met nog een avatar: komt der niet aan. |
Citaat:
|
Lijkt wel wat kaal, maar ff wennen zal wel weer wonderen doen.
|
Bwa, contrast tussen tekst en achtergrond mag soms wat beter, lettertype mag voor mij ook gerust een fractie groter en de breedte mag wat beter benut worden.
|
25% vant scherm pechstrook of wat is de bedoeling?
proficiat mannen -ROLLING- |
Heb toch eens even wat geduld, denken jullie dat het zo makkelijk is om andere software in één twee drie optimaal draaiend te hebben? Onze medewerkers zijn hier een hele nacht mee bezig geweest opdat jullie zo weinig mogelijk last zouden ondervinden. Tuurlijk moeten een aantal zaken nog veranderen, en dat proberen we nu één voor één te doen.
|
Citaat:
Koolskamp zeker? |
Citaat:
Ik ben sinds gisterenenavond non-stop bezig tot nu, op twee uurtjes slaap na, dus nog even geduld aub ;) |
Citaat:
|
Zo ziet het er bij mij uit :
http://img59.photobucket.com/albums/...anta/forum.jpg Komt dat wat overeen met wat jullie zien? |
Is nog wat wennen.
Ik vind het wel nogal retro (ouderwets dus ;)) ZIjn we al onze smylies kwijt? Want die post iconen vind ik maar magertjes... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De smilies van "vroeger" komen terug, maar nog even geduld :) |
Gefeliciteerd met deze nieuwe, prof. website.
|
Citaat:
Normaal gezien moet dat avatarprobleem nu opgelost zijn trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be