Groentje-18 |
25 oktober 2012 18:27 |
Islampartij: eerste Belgische Islamisten in de politiek
Hoor hier hun zeer doordachte en goede standpunten, waarmee ze België ongetwijfeld een veel beter, ontwikkelder land zullen maken en die keihard inspelen op de realiteit. Spijkers met koppen, enzovoort.
Enfin ...
In Sint-Jans-Molenbeek is Lhoucine Aït Jeddig verkozen. Eén van zijn standpunten is dat een kind moet opgroeien in een gezin met één vader en één moeder, klinkt het.
(...)
Een kind moet opgroeien met een vader en een moeder.
Waauw! Zo vernieuwend, revolutionair, zo ... intelligent, zo snedig en zo inspelend op de huidige problematieken! Ik ben zeker dat hierdoor alle samenlevingsproblemen opgelost raken en deze man bekwamer is dan de hele regeringstop samen.
Het is zeer terecht dat alle gelovigen hun stem aan deze man hebben gegeven.
Ik weet het zeker, de toekomst van Molenbeek is veilig gesteld. Met deze man (of is het een vrouw?) kunnen we op onze beide oren slapen.
Citaat:
De verkozenen omschrijven zichzelf als compromisfiguren die de wet respecteren, maar ze beschouwen zich ook als ‘de eerste echte moslimes in de Belgische politiek’. Volgens hen zijn moslims in andere partijen hypocriet, omdat zij niet de Koran, maar de partijtop gehoorzamen. Als ze moties indienen op de gemeenteraad, zullen de maskers van die andere moslims wel afvallen, klonk het nog.
|
Moslims in andere partijen zijn hypocriet, want zij gehoorzamen de partijtop (die tot haar standpunten komt op basis van studiebureaus die de zaak bestuderen en op basis daarvan het beste beleid proberen te bedenken...) ... Maar deze mensen gaan het veel beter doen. Zij luisteren namelijk naar ... de Koran!!
Juich en klap. Ons land is gered!
Ik kan niet wachten tot de eerste regels die zij, rechtstreeks uit de Koran, dat spreekt, zullen invoeren!
|